2021-04-03, 08:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Ja, vad roligt om alla röstar ut Emelie på måndag så Censur-Judith och Madde-mus får vara kvar och vi får mer Judith is in the hoooouse med hångel i poolen och en Madde som inte tillför någon underhållning öht.

Tips till er som vill ha kvar Madde pga utseende:

Ta en bild, skriv ut bilden, häng upp bilden vid sidan av tv/datorn. Sedan kan ni med gott samvete rösta ut henne på måndag.
Vad jiddrar du om nu???
Inse få ut Madde är omöjligt med den backning hon har av Bianca Ingrosso vad gör man då tar det enklaste av enkla Emelie som inte fått den fan base som hon verkar tror, Juddan är också en av dem som är enklast at få ut....
2021-04-03, 08:40
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ja, vad roligt om alla röstar ut Emelie på måndag så Censur-Judith och Madde-mus får vara kvar och vi får mer Judith is in the hoooouse med hångel i poolen och en Madde som inte tillför någon underhållning öht.

Ta en bild, skriv ut bilden, häng upp bilden vid sidan av tv/datorn. Sedan kan ni med gott samvete rösta ut henne på måndag.
Bra tips, Madelene är tristare än trist, hon hörs och syns endast vid snack om städning och när hon lipar över Adrian.
De som röjer och ställer till oreda är mer givande att se på även om man blir vansinnig hur de beter sig.
2021-04-03, 08:55
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:

Röstar man ut folk från och med nu? Fan vad kul isf
2021-04-03, 08:57
Medlem
Amilia stapelfläsk hängde med tess igår och tess fixade in valen på discord där hon är duktigt hatad (men alla är ju välkomna) där fick hon bla annat frågan om vad hon tyckte om victorias tid i huset och amilia svarade

Att det var ett misstag av vic att gå in i huset och att hennes uppträdande var helt åt helvete amilia skulle ta emot victoria på söndag när hon åker ut och ta ett ordentlig snack med henne angående hennes uppförande- Vidare skulle hon inte be sina följare att rädda kvar vic utan hon ville snarare ha ut henne . Amilia sa ockå att jobbet hos j&j visste alla att hon redan var sparkad från typ

många vänner ska tydligen vänt victoria ryggen
2021-04-03, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Narkos måste lukta anbajj när hon duschat tio minuter på en hel säsong hittills?

Fattar heller inte hur de i huset klarar av att visstas runt henne. Joel, Madde och någon annan var i sovrummet och Joel sa att det var någonting som stank kraftigt. Madde visste precis var det var och vände sig till Negerflickans smutstvätt och tog upp flera plagg och luktade på. Såg ut som att hon skulle spy. Men men, vad förväntar man sig av en negerflicka som tvättar sig en gång i månaden i avföring i hemlandet?
Senast redigerad av DehydratedApple 2021-04-03 kl. 08:59.
2021-04-03, 09:01
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad jiddrar du om nu???
Inse få ut Madde är omöjligt med den backning hon har av Bianca Ingrosso vad gör man då tar det enklaste av enkla Emelie som inte fått den fan base som hon verkar tror, Juddan är också en av dem som är enklast at få ut....

Tror inte Madde kommer få samma stöd av Bianca denna gången. Tänk er själva, hela Maddes existens där inne handlar ENBART om henne och Adrian. Hon tillför ingenting utöver det. Hon verkar vara en fantastisk människa så absolut inget ont om henne som person. Men Adrian har gjort klart det komme ringde hända någonting i huset, så vore rent elakt av Bianca mfl att rösta kvar Madde i hopp om att hon och Adrian ska få till det.

Tycker Emelie ska få vara kvar längre än både Madde och Judith iaf.
2021-04-03, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Vad är folks problem med Emelie?

Emelie var en av mina favoriter redan från början jag gillade hennes bittra ironiska sida dem sura minerna men ju längre tiden går så bara sjunker och sjunker hon för mig det blir lixom i längden för mycket igår tyckte jag hon betedde sig riktigt jävla illa peciellt mt madde.

läser på instagram förövrigt att emellie fick smaka lite dompa love inatt stämmer det?
2021-04-03, 09:03
Medlem
När sker väckning idag mån tro? Jag vill gärna se Simons reaktion på ögonbrynspranket 🙄
2021-04-03, 09:06
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Röstar man ut folk från och med nu? Fan vad kul isf

Blev lite fel där. Men ja, det vore kul 👌🏻
2021-04-03, 09:08
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Emelie var en av mina favoriter redan från början jag gillade hennes bittra ironiska sida dem sura minerna men ju längre tiden går så bara sjunker och sjunker hon för mig det blir lixom i längden för mycket igår tyckte jag hon betedde sig riktigt jävla illa peciellt mt madde.

läser på instagram förövrigt att emellie fick smaka lite dompa love inatt stämmer det?

Om det är så att Emelie är bitter mot Madde så med all rätt. Madde blev kompis med Emelie för att komma nära Adrian. Nu när det sket sig så ska Emelie vara den som stöttar Madde i det också. Emelie har sagt hon har intresse för honom tidigare, så klart som fan hon är bitter 😂
2021-04-03, 09:08
Medlem
Armwrestlers avatar
Vem är personen i duschen?
2021-04-03, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Vem är personen i duschen?

gamnacken tror jag tyckte jag så han springa förbi kameran i sovrum1 när jag zappade mellan rummen och efter en extra koll så är han sängplats tom så skulle säga det är han

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in