2021-04-02, 20:42
Medlem
Vad gör folk med sina porrfilms samlingar? Kastar de dem på återvinningen eller låter de dem ligga i lådor på vinden?
Jag själv tycker det är skoj med film på dvd, men det är otroligt svårt att köpa och sälja såna, då det är förbjudet på de flesta sidor som blocket och tradera.

Finns det inga som samlar på porrfilmer?
Citera
2021-04-02, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Svensson
Vad gör folk med sina porrfilms samlingar? Kastar de dem på återvinningen eller låter de dem ligga i lådor på vinden?
Jag själv tycker det är skoj med film på dvd, men det är otroligt svårt att köpa och sälja såna, då det är förbjudet på de flesta sidor som blocket och tradera.

Finns det inga som samlar på porrfilmer?

Köpa kan man göra ute i europa.
i moralistiska sverige går det alltså inte att sälja dom på blocket.

Jaja blocket bojkottade man många år sen då de började bli super kontrollerande på allt och sen vägrar betala tillbaks betalda annonser då de inte godkänner dom.

Vanliga kunder kan ofta inte ens se telefonnumret till säljaren om man inte är inloggad. Sinnessjukt.
Då köper man inget.
Citera
2021-04-02, 21:35
Medlem
Straals avatar
Kul med dvd-film, jag samlar en del på dvd som inte går att hitta/är svåra att hitta på nätet. Dock inte porrfilmer utan vanliga filmer, men kan tänka mig att det kan vara lite samma med porr. När det gäller erotik föredrar jag tidningar, mest för att jag gillar lite retro.
Citera
2021-04-02, 21:43
Medlem
sommarlovs avatar
Kan ha helt fel, men när de blir "retro" kan man sälja dom på ebay, men inte utan besvär.
Citera
2021-04-02, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straal
Kul med dvd-film, jag samlar en del på dvd som inte går att hitta/är svåra att hitta på nätet. Dock inte porrfilmer utan vanliga filmer, men kan tänka mig att det kan vara lite samma med porr. När det gäller erotik föredrar jag tidningar, mest för att jag gillar lite retro.
Ja men problemet är väl lite att det är förbjudet på de flesta ställen, blocket, Tradera, Facebook....
Citera
2021-04-02, 21:59
Medlem
Straals avatar
Citat:
Ja men problemet är väl lite att det är förbjudet på de flesta ställen, blocket, Tradera, Facebook....

Ville mig minnas att man kan köpa porrfilm på bokbörsen (bokborsen.se) och ja visst kunde man det. Blev helt såld när det första jag såg var en film som hette ”Thundercrack” . Gå in där och kolla vetja!
Citera
2021-04-03, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straal
Ville mig minnas att man kan köpa porrfilm på bokbörsen (bokborsen.se) och ja visst kunde man det. Blev helt såld när det första jag såg var en film som hette ”Thundercrack” . Gå in där och kolla vetja!
Ja där ser man, det fanns inte många men någon fanns där till salu.

Men jag undrar vad folk gör med sina samlingar, undrar om de har dem undanstoppade i en låda på en vind eller om de skäms för att annonsera ut dem så det kastat dem.
Citera
2021-04-03, 06:36
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ja där ser man, det fanns inte många men någon fanns där till salu.

Men jag undrar vad folk gör med sina samlingar, undrar om de har dem undanstoppade i en låda på en vind eller om de skäms för att annonsera ut dem så det kastat dem.

Jag har FLERA gånger hittat resväskor med porrfilmer i containrar. Så folk verkar dumpa dem på det sättet.
Citera
2021-04-03, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Jag har FLERA gånger hittat resväskor med porrfilmer i containrar. Så folk verkar dumpa dem på det sättet.
Ja det är nog det troliga, jag får kankse börja leta på tippen 😊
Citera
2021-04-04, 08:40
Medlem
Har aldrig ägt en porr DVD, varför ska man när det finns 50.000 timmar porr på nätet gratis. Så har det väl varit sen minst 15 år tillbaks nu.
Citera
2021-04-04, 11:13
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riverman83
Har aldrig ägt en porr DVD, varför ska man när det finns 50.000 timmar porr på nätet gratis. Så har det väl varit sen minst 15 år tillbaks nu.

Är man samlare så är man
Citera
2021-04-06, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riverman83
Visst kollar jag nätet också men det är ju .yrket roligare med en riktig skiva, särskilt nu när det börjar bli lite svårt att få tag på dem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in