2021-04-28, 14:14
Medlem
2n00b4Us avatar
Jag hörde från en bekant som arbetade inom hemtjänsten att det fanns en gubbe i området som visade upp sin DVD-samling av porrfilmer. Minns inte hur många filmer han hade men det väldigt mycket iaf. Det jag däremot undrar är om folk sedan bara kastar filmerna, på många sidor som Tradera och Blocket får man väl inte sälja porrfilmer.
Citera
2021-04-29, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Jag hörde från en bekant som arbetade inom hemtjänsten att det fanns en gubbe i området som visade upp sin DVD-samling av porrfilmer. Minns inte hur många filmer han hade men det väldigt mycket iaf. Det jag däremot undrar är om folk sedan bara kastar filmerna, på många sidor som Tradera och Blocket får man väl inte sälja porrfilmer.
Ja jag tror det, man ser inte att det kan vara värde i dem, eller så vet man inte vart man skall sälja dem, Facebook är snabba på att plocka bort annonser.
Citera
2021-04-29, 16:07
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Svensson
Ja jag tror det, man ser inte att det kan vara värde i dem, eller så vet man inte vart man skall sälja dem, Facebook är snabba på att plocka bort annonser.

Just facebook har en grupp där man kan sälja porrfilmer
Citera
2021-04-29, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Just facebook har en grupp där man kan sälja porrfilmer
Jag vet, men lägger man upp på marketplace så tas de snabbt bort
Citera
2021-09-01, 21:27
Medlem
Testar att fråga igen.
Vart är bästa stället att köpa och sälja porrfilm? Facebook, blocket etc är ju uteslutet.
Citera
2021-09-02, 13:31
Medlem
Tyvärr så kastade jag en massa VHS filmer. Var en massa dax och censur filmer som man fick med i tidningen, kvaliteten var inte det bästa skådespelarna höll inte någon kvalitet heller. Kanske man skulle ha sparat de men det låg och skräpade åkte i väg med en stor städning
Citera
2021-09-02, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Tyvärr så kastade jag en massa VHS filmer. Var en massa dax och censur filmer som man fick med i tidningen, kvaliteten var inte det bästa skådespelarna höll inte någon kvalitet heller. Kanske man skulle ha sparat de men det låg och skräpade åkte i väg med en stor städning
Nja, gråt inga floder, vhs filmer brukar inte ha något värde.
Har man tur får man betalt för frakten när man säljer dem, men det är endast om man har tur, såg en kille på ett forum som inte ens blev av med dem när han endast ville ha för frakten.
Citera
2021-09-02, 14:47
Medlem
Citat:
Nja, gråt inga floder, vhs filmer brukar inte ha något värde.
Har man tur får man betalt för frakten när man säljer dem, men det är endast om man har tur, såg en kille på ett forum som inte ens blev av med dem när han endast ville ha för frakten.
Ja det var som jag trodde då kanske någon lump sammlare blev glad..
Citera
2021-09-02, 17:26
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Testar att fråga igen.
Vart är bästa stället att köpa och sälja porrfilm? Facebook, blocket etc är ju uteslutet.

Som sagt kolla in gruppen Vuxenfilm på fb
Citera
2021-09-03, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Som sagt kolla in gruppen Vuxenfilm på fb
Inte så mycket aktivitet i den senaste tiden.
Citera
2021-09-03, 14:52
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Inte så mycket aktivitet i den senaste tiden.

Liva upp den då
Citera
2021-09-03, 19:06
Medlem
Ravanas avatar
Citat:
Vad gör folk med sina porrfilms samlingar? Kastar de dem på återvinningen eller låter de dem ligga i lådor på vinden?
Jag själv tycker det är skoj med film på dvd, men det är otroligt svårt att köpa och sälja såna, då det är förbjudet på de flesta sidor som blocket och tradera.

Finns det inga som samlar på porrfilmer?

Förhelvete! Det vet väll alla att porr ska ut i skogen när man är färdig. Vad händer med Sverige??!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in