2021-04-03, 01:16
Medlem
Donnabella666s avatar
Det kommer bli så jääävla tråkigt när Mergim,Vickan elker Julia ,vilka det än blir måste lämna(och även om man inte tål vissa av dom.
Glöm inte bort hur otroligt tråkigt huset var före dom kom in.
Visst Dennis är det lite drag i men när resten är så pk är det svårt för han.
Man ska komma ihåg hur det vare före dessa 3 kom in.
2021-04-03, 01:16
Medlem
Contragulationss avatar
En prediction: VV kommer försöka tvångla AD ikväll.
2021-04-03, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
+1

Ja du har en poäng faktiskt. Hur många ggr har man inte hamnat i osämja med polare, ibland mitt fel och ibland någon annans, speciellt med lite vin inblandat men nog fan är vi polare än.

För att inte tala om när vinet gör att man blir ovän med sig själv
2021-04-03, 01:17
Medlem
icons avatar
Madde verkar lida jättemycket av att ha fått pranka ihop med Adrian.
2021-04-03, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
jag la märke till att han sa ”oavsett vill jag ta det på utsidan, vem det nu än är. Sen sa han ”det kan vara madde men det kan även vara någon helt annan, det vet man ju inte......”

Exakt vad jag också tänkte på. Okej om Adrian är försiktig och gud vet fan, men sättet han KLAPPAR Madde på är inte på ett kärleks-sätt. Det är bara absurt. Varje gång Madde försöker så ger han henne en snabb klapp eller kram och tar direkt bort händerna från henne, aldrig har han hållit kvar en sekund längre än han ”behöver”. Det kan man inte skylla på försiktighet för.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Inte mycket förvånad mig med henne men det tror jag faktiskt inte att hon kommer göra. Och att hon berättade om den där spegel-grejen i badrummet för Mergim - efter Maddes och AD’s samtal innan har jag ännu svårare att tro på Victoria talar sanning om att han kanske kollat på henne hela dagen. Låter så himla orimligt.
Medlem
Men altså varför säger BB godnat klockan TJUGO ÖVER ETT?!?!?!?!?

dessutom när folk hänger och har a hyfsat good time??!?!?

jävla mesar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Kan någon snälla förklara vad det bråkades om?!

Dom gick laget runt och berättade hur gammal den äldsta var som dom hade legat med. Dennis sa då att han hade legat med en som var 42. Nardos och VV bara hummade lite till svar. Så kom dom till Joel och han sa då att han hade legat med en som var 40 och då hånskrattade Nardos och VV. Då frågar Pedram varför dom skrattar åt Joels svar men inte åt Dennis när det var i princip samma ålder.
Direkt hugger N och V och påstår att det var på sättet Joel sa det som gjorde att dom skrattade.

Men det var verkligen som att med Dennis var det helt okej men att Joel hade legat med en så pass mkt äldre var inte okej.
Lite svårt att förklara för mkt låg i tonläget dom hade mot varandra men jag tycker Pedrams fråga var befogad och att N och V hade fel och deras agerande att gå i försvar visar en del också
2021-04-03, 01:20
Medlem
Emelie och madde håll käften, DET VAR ROLIGT FÖRSTA GÅNGEN MEN NU RÄCKER DET.
Medlem
Var tvungen att stänga av för maddes hysteriska skrattande, så mkt värre än Nardos eeey. Skäms så mycket för Madde också när hon kommer komma ut och se allt det här, hur lurad hur blir av Emelie och att Adrian absolut inte har ngt intresse. Han tar inget intiativ till att vara nära henne eller prata med henne någonsin.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Dom gick laget runt och berättade hur gammal den äldsta var som dom hade legat med. Dennis sa då att han hade legat med en som var 42. Nardos och VV bara hummade lite till svar. Så kom dom till Joel och han sa då att han hade legat med en som var 40 och då hånskrattade Nardos och VV. Då frågar Pedram varför dom skrattar åt Joels svar men inte åt Dennis när det var i princip samma ålder.
Direkt hugger N och V och påstår att det var på sättet Joel sa det som gjorde att dom skrattade.

Men det var verkligen som att med Dennis var det helt okej men att Joel hade legat med en så pass mkt äldre var inte okej.
Lite svårt att förklara för mkt låg i tonläget dom hade mot varandra men jag tycker Pedrams fråga var befogad och att N och V hade fel och deras agerande att gå i försvar visar en del också

Ah okej, tack!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Får verkligen hoppas på det, så att han lackar på henne tiden tickar för visst fan åker hon på söndag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in