2021-04-03, 01:10
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Dom gick laget runt och berättade hur gammal den äldsta var som dom hade legat med. Dennis sa då att han hade legat med en som var 42. Nardos och VV bara hummade lite till svar. Så kom dom till Joel och han sa då att han hade legat med en som var 40 och då hånskrattade Nardos och VV. Då frågar Pedram varför dom skrattar åt Joels svar men inte åt Dennis när det var samma ålder.
Direkt hugger N och V och påstår att det var på sättet Joel sa det som gjorde att dom skrattade.

Men det var verkligen som att med Dennis var det helt okej men att Joel hade legat med en så pass mkt äldre var inte okej.
Lite svårt att förklara för mkt låg i tonläget dom hade mot varandra men jag tycker Pedrams fråga var befogad och att N och V hade fel och deras agerande att gå i försvar visar en del också

Stort tack för infon! Missade detta helt.
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Om min kompis är ett riktigt jävla as under en fylla, hur jävligt det än må vara är vi fortfarande vänner. Jag kanske är sur eller förbannad men kastar inte relationen under bussen.

Idag var Empa och vinet inte vänner, hon kände sig allsmäktig. Shit happens. Vad folk gör med hennes information/snack/skitsnack är väl upp till var och en.
Kräktes lite i munnen av personen här i tråden som tyckte sexuella övergrepp är mer acceptabelt än fyllegoja och lite hederlig manipulation.

Jag gillade Emelie innan ikväll, jag har inga större problem med henne just nu heller. Tycker hon har kryddat kvällen på ett bra sätt. Ingen som rycker i nödutgångar, fulgråter eller snittat handlederna. Det är en dokusåpa och Empa behövs åtminstone framför hälften av övriga deltagare.

kan som sagt NÄSTAN hålla med om att det bra underhållning. Men det är på maddes bekostnad å det är fan inte snällt. VIDRIGT
Medlem
Mouchinos avatar
Är Pedram och Jackie i bikten eller? De satt med ute vid poolen för ett tag sen och nu är de borta, kanske ute och röker?
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-03 kl. 01:13.
Medlem
xrlpyts avatar
Emelie skrattar för att inte gråta...
Medlem
Madde är en sjukt fin tjej!
2021-04-03, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Asså madde o emelie så jåvla torrt sluta skratta. emelie störde sig så mke av uppmärksamheten Nardos fick
2 kåta horer som bör få alkoholförbud omgående. ska bli så skönt när de åker ut
Medlem
Flor-Idas avatar
Fan va Emelie spelar över

Em sjunker som en sten

En som stigit är Pedram
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det tror jag absolut! När han snackade med Emelie tidigare och skulle förklara vad han hade svarat på frågan om vilka tjejer som var intresserad av han, så rabblade han upp alla tjejers namn jättefort och sen bara ”vem har vi mer..........”

Ja det var bara Emelie kvar. Exakt så gjorde han i annexet också. Han drar på svaret om henne heeeela tiden.
jag la märke till att han sa ”oavsett vill jag ta det på utsidan, vem det nu än är. Sen sa han ”det kan vara madde men det kan även vara någon helt annan, det vet man ju inte......”
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Om min kompis är ett riktigt jävla as under en fylla, hur jävligt det än må vara är vi fortfarande vänner. Jag kanske är sur eller förbannad men kastar inte relationen under bussen.

Idag var Empa och vinet inte vänner, hon kände sig allsmäktig. Shit happens. Vad folk gör med hennes information/snack/skitsnack är väl upp till var och en.
Kräktes lite i munnen av personen här i tråden som tyckte sexuella övergrepp är mer acceptabelt än fyllegoja och lite hederlig manipulation.

Jag gillade Emelie innan ikväll, jag har inga större problem med henne just nu heller. Tycker hon har kryddat kvällen på ett bra sätt. Ingen som rycker i nödutgångar, fulgråter eller snittat handlederna. Det är en dokusåpa och Empa behövs åtminstone framför hälften av övriga deltagare.

+1

Ja du har en poäng faktiskt. Hur många ggr har man inte hamnat i osämja med polare, ibland mitt fel och ibland någon annans, speciellt med lite vin inblandat men nog fan är vi polare än.
2021-04-03, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Smart move av Adrian som samlar info för fullt om alla därinne, nu fick han veta hur Emelie skulle reagera om han hade känslor för honom..
Han såg lite sårad ut först, men sen när han såg Emelies fortsatta reaktion (fnittrade som en liten skolflicka) så glimmade det allt till där i ögonen en stund.

OM det är så att Adrian är såhär blyg på riktigt (oavsett om det är E eller M han är intresserad av) så är det faktiskt intressant att följa. Har han inga känslor för någon av dem är han nog den ointressantaste deltagare jag skådat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är Pedram och Jackie i bikten eller?
Nej. peddot runkar i poolrummt

edit : båda är där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Fan, satt ju och lyssnade på tråkigt samtal med madde och ad.

Vad bråkade dom om?!?

N och V kunde inte ta att dom blev ifrågasatta av Pedram och högg direkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in