2021-04-03, 01:07
Medlem
Enelie kokar av uppmärksamheten Nardos får
2021-04-03, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
kan du berätta vad som sas? jag kom
nämligen in precis de sista sekunderna när de bara skrek på varandra så fattade inte alls vad som hänt

Dom gick laget runt och berättade hur gammal den äldsta var som dom hade legat med. Dennis sa då att han hade legat med en som var 42. Nardos och VV bara hummade lite till svar. Så kom dom till Joel och han sa då att han hade legat med en som var 40 och då hånskrattade Nardos och VV. Då frågar Pedram varför dom skrattar åt Joels svar men inte åt Dennis när det var samma ålder.
Direkt hugger N och V och påstår att det var på sättet Joel sa det som gjorde att dom skrattade.

Men det var verkligen som att med Dennis var det helt okej men att Joel hade legat med en så pass mkt äldre var inte okej.
Lite svårt att förklara för mkt låg i tonläget dom hade mot varandra men jag tycker Pedrams fråga var befogad och att N och V hade fel och deras agerande att gå i försvar visar en del också
2021-04-03, 01:08
Medlem
VV "Mergim ska alltid stå i centrum" Gomman titta på daj! Har do sett daj själv?
2021-04-03, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vad ska vi tro nu, kan man tänka sig att Adrian ville se Emelies reaktion av någon mer anledning än som prank? Vilket move isf!

Det tror jag absolut! När han snackade med Emelie tidigare och skulle förklara vad han hade svarat på frågan om vilka tjejer som var intresserad av han, så rabblade han upp alla tjejers namn jättefort och sen bara ”vem har vi mer..........”

Ja det var bara Emelie kvar. Exakt så gjorde han i annexet också. Han drar på svaret om henne heeeela tiden.
2021-04-03, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Inte bättre när man byter kamera och de ska fråga varandra om bästa dejten med tre ord. Hur tråkiga är deltagarna inte. Dessa tre ord bör vara ”knark, sprit, kul” eller dylikt. Nu ger jag snart upp på den här skiten.
Ja det är så jävla bedrövligt... ska ge upp för i kväll nu. Jävla sektmöte i poolrummet.
Medlem
Asså madde o emelie så jåvla torrt sluta skratta. emelie störde sig så mke av uppmärksamheten Nardos fick
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Oavsett vad som sägs ska VV lägga av ett helt absurt hög asgarv.

Yes, häxan räknar med minst 10 röster per skratt med/åt Nardos! Äcklig och uppenbar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vad ska vi tro nu, kan man tänka sig att Adrian ville se Emelies reaktion av någon mer anledning än som prank? Vilket move isf!

Nej
2021-04-03, 01:10
Medlem
Ok madde det var roligt första gången, det räcker nu. din jävla fjortis
Medlem
wolfiess avatar
madde och emelie, det var inte ens kul chilla med livet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det tror jag absolut! När han snackade med Emelie tidigare och skulle förklara vad han hade svarat på frågan om vilka tjejer som var intresserad av han, så rabblade han upp alla tjejers namn jättefort och sen bara ”vem har vi mer..........”

Ja det var bara Emelie kvar. Exakt så gjorde han i annexet också. Han drar på svaret om henne heeeela tiden.

Adrian har noll känslor för Emelie.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
VV "Mergim ska alltid stå i centrum" Gomman titta på daj! Har do sett daj själv?
Skönt när fittan åker på söndag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in