2021-04-03, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
DET ÄR JU EMELIE SOM TAR UPP DET HELA JÄVLA TIDEN OCH FÅR DET ATT FRAMSTÅ SOM ATT MADDE ÄLTAR!!!!!!!!!!!!

Fast de har hon gjort dok
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja det är som på mellanstadiet... fråga chans och grejjer.
Inte bättre när man byter kamera och de ska fråga varandra om bästa dejten med tre ord. Hur tråkiga är deltagarna inte. Dessa tre ord bör vara ”knark, sprit, kul” eller dylikt. Nu ger jag snart upp på den här skiten.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Ååååh wow fick sånt jävla kåtslag nyss när jag fick se en skymt av Pedram på gungan lite lätt framåtlutad, den hållningen skojar man inte bort! Datanacke värre än en 16-årig heltidsgamer, putmage och chipstuttar.
En "man" i sina bästa år som ljuger om bil, jobb, längd osv. Spottar på kvinnor, håller hotfullt för munnen på kvinnor, skriker håll käften till kvinnor. Blir enligt egen utsago våldsam när det svartnar för honom. Tvingar sig på kvinnor mot deras vilja och tafsar när de sover/har däckat.

Den sexiga casanovan som gör din fiffi pirrig, eller hur var det nu? En riktig drömkille

Bra sammanfattning på iraniern.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Oj. Jävlar vad roligt. Alla som sa att madde aldrig kunde vara fittig. Det där var det vidrigaste ever.
Medlem
Trodde Judith skulle storma ut och skrika "DET HÄR VAR VIDRIGT!!!!"
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Om min kompis är ett riktigt jävla as under en fylla, hur jävligt det än må vara är vi fortfarande vänner. Jag kanske är sur eller förbannad men kastar inte relationen under bussen.

Idag var Empa och vinet inte vänner, hon kände sig allsmäktig. Shit happens. Vad folk gör med hennes information/snack/skitsnack är väl upp till var och en.
Kräktes lite i munnen av personen här i tråden som tyckte sexuella övergrepp är mer acceptabelt än fyllegoja och lite hederlig manipulation.

Jag gillade Emelie innan ikväll, jag har inga större problem med henne just nu heller. Tycker hon har kryddat kvällen på ett bra sätt. Ingen som rycker i nödutgångar, fulgråter eller snittat handlederna. Det är en dokusåpa och Empa behövs åtminstone framför hälften av övriga deltagare.
+1
2021-04-03, 01:03
Medlem
Victoria så utanför allting!! Underbart!! För 2 timmar sen såg det annorlunda ut. Härligt att se fjanten lida! Hon är en nobody!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Vickan ser inte road ut. 😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Victoria så utanför allting!! Underbart!! För 2 timmar sen såg det annorlunda ut. Härligt att se fjanten lida! Hon är en nobody!
´++++++++++++++++++
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Om min kompis är ett riktigt jävla as under en fylla, hur jävligt det än må vara är vi fortfarande vänner. Jag kanske är sur eller förbannad men kastar inte relationen under bussen.

Idag var Empa och vinet inte vänner, hon kände sig allsmäktig. Shit happens. Vad folk gör med hennes information/snack/skitsnack är väl upp till var och en.
Kräktes lite i munnen av personen här i tråden som tyckte sexuella övergrepp är mer acceptabelt än fyllegoja och lite hederlig manipulation.

Jag gillade Emelie innan ikväll, jag har inga större problem med henne just nu heller. Tycker hon har kryddat kvällen på ett bra sätt. Ingen som rycker i nödutgångar, fulgråter eller snittat handlederna. Det är en dokusåpa och Empa behövs åtminstone framför hälften av övriga deltagare.
+1
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Jag tycker han hade rätt i sin fråga. Tycker deras reaktion sa en hel del. Om man vet att man inte har gjort fel så reagerar man inte så starkt som dom gjorde

Fan, satt ju och lyssnade på tråkigt samtal med madde och ad.

Vad bråkade dom om?!?
2021-04-03, 01:04
Medlem
Anonym396s avatar
Sa inte Adrians syster att han var blyg?

Nu börjar säkert konspirationsteorierna igen att han egentligen är kär i Emelie när han vill göra sådana pranks.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in