Citat:
Ursprungligen postat av
Riddick_b
Jag ber om ursäkt för detta halv påhopp i förväg men.
Ni som fortfarande vill ha kvar vidriga emelie efter ikväll måste ha lika vidriga personligheter som henne!
Jag förstår om ni vill ha kvar henne för underhållningssyfte MEN det är fan inte värt underhållningen. hon å vic gör en mobbing komplott mot madde för att hon ska se ännu klängigare ut så att hon åker ut. ser ni inte genom det är ni fan pantade. om inte emelie åker borde hon fan få auto nästa veck för detta rena mobbing beteende!
Om min kompis är ett riktigt jävla as under en fylla, hur jävligt det än må vara är vi fortfarande vänner. Jag kanske är sur eller förbannad men kastar inte relationen under bussen.
Idag var Empa och vinet inte vänner, hon kände sig allsmäktig. Shit happens. Vad folk gör med hennes information/snack/skitsnack är väl upp till var och en.
Kräktes lite i munnen av personen här i tråden som tyckte sexuella övergrepp är mer acceptabelt än fyllegoja och lite hederlig manipulation.
Jag gillade Emelie innan ikväll, jag har inga större problem med henne just nu heller. Tycker hon har kryddat kvällen på ett bra sätt. Ingen som rycker i nödutgångar, fulgråter eller snittat handlederna. Det är en dokusåpa och Empa behövs åtminstone framför hälften av övriga deltagare.