2021-04-03, 00:59
Medlem
Svart-Skalles avatar
Adrian och Madde passar verkligen inte ihop. Förstår inte alla som säger att de gör det. Två HELT olika personligheter.
Medlem
Hade det inte varit för Emelie så hade AD och Madde inte pratat ikväll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Madde är kär i en mössa
Helt sjukt att lyssna på dessa två
Ja det är som på mellanstadiet... fråga chans och grejjer.
Medlem
DannySausages avatar
Ååååh wow fick sånt jävla kåtslag nyss när jag fick se en skymt av Pedram på gungan lite lätt framåtlutad, den hållningen skojar man inte bort! Datanacke värre än en 16-årig heltidsgamer, putmage och chipstuttar.
En "man" i sina bästa år som ljuger om bil, jobb, längd osv. Spottar på kvinnor, håller hotfullt för munnen på kvinnor, skriker håll käften till kvinnor. Blir enligt egen utsago våldsam när det svartnar för honom. Tvingar sig på kvinnor mot deras vilja och tafsar när de sover/har däckat.

Den sexiga casanovan som gör din fiffi pirrig, eller hur var det nu? En riktig drömkille
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Empatistörd, är han, Hurtbullen10.

Hörru! Den här situationen hade aldrig uppstått om inte Madde själv hade ältat Adrian i två veckor
Medlem
Anonym396s avatar
Adrian föreslår att de ska pranka Emelie att han har känslor för henne istället
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Jag tycker han hade rätt i sin fråga. Tycker deras reaktion sa en hel del. Om man vet att man inte har gjort fel så reagerar man inte så starkt som dom gjorde
kan du berätta vad som sas? jag kom
nämligen in precis de sista sekunderna när de bara skrek på varandra så fattade inte alls vad som hänt
2021-04-03, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Bästa som hände. Där fick du anknäbben
Hahah japp! men hon kommer vara en jävel sanna mina ord
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Jag ber om ursäkt för detta halv påhopp i förväg men.

Ni som fortfarande vill ha kvar vidriga emelie efter ikväll måste ha lika vidriga personligheter som henne!
Jag förstår om ni vill ha kvar henne för underhållningssyfte MEN det är fan inte värt underhållningen. hon å vic gör en mobbing komplott mot madde för att hon ska se ännu klängigare ut så att hon åker ut. ser ni inte genom det är ni fan pantade. om inte emelie åker borde hon fan få auto nästa veck för detta rena mobbing beteende!

Om min kompis är ett riktigt jävla as under en fylla, hur jävligt det än må vara är vi fortfarande vänner. Jag kanske är sur eller förbannad men kastar inte relationen under bussen.

Idag var Empa och vinet inte vänner, hon kände sig allsmäktig. Shit happens. Vad folk gör med hennes information/snack/skitsnack är väl upp till var och en.
Kräktes lite i munnen av personen här i tråden som tyckte sexuella övergrepp är mer acceptabelt än fyllegoja och lite hederlig manipulation.

Jag gillade Emelie innan ikväll, jag har inga större problem med henne just nu heller. Tycker hon har kryddat kvällen på ett bra sätt. Ingen som rycker i nödutgångar, fulgråter eller snittat handlederna. Det är en dokusåpa och Empa behövs åtminstone framför hälften av övriga deltagare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Hahahaha, fyfan så bra
Tänk när madde föder fram en mössa. hahahahah
Medlem
icons avatar
Föreslog Adrian pranket att Madde ska säga till Emelie att han har känslor för henne?

åååååå vad falskt av Madde att luras....

2021-04-03, 01:01
Medlem
Oj. Jävlar vad roligt. Alla som sa att madde aldrig kunde vara fittig. Det där var det vidrigaste ever.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in