2021-04-03, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ett jävla ältande från äckelmadde, hor emelie kan gå och lägga sig illa kvickt. men ÄLTANDET MÅSTE TA ETT STOPP.
DET ÄR JU EMELIE SOM TAR UPP DET HELA JÄVLA TIDEN OCH FÅR DET ATT FRAMSTÅ SOM ATT MADDE ÄLTAR!!!!!!!!!!!!
Avslutad
Julia tycker Simon snarkar högt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vad elak Emelie är nu som ger Madde falska förhoppningar och pushar henne att hångla.

Om jag hörde rätt så sa Adrian till Emelie att han inte vill göra något i huset men om han klickar med Madde så kan det bli något på utsidan men att det kan också vara någon annan tjej.

Ah vilken soppa. De här kommer inte sluta bra.
Vilken vissen rådgivare/mellanhand. Hon fick ju sina svar igår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Har tyckt (stroke?) Emelie varit uppfriskande negativ!?
Men för helvete, hon är ju bara en dryg surfitta som bara sitter och ältar en kopiös massa HELT ointressant skit!

Dessutom på nåt jävla främmande utländskt språk som man inte fattar ett ord av!

Men hon ska ju inte ut på måndag, hon kan vara kvar en stund till, Madde med.
SjöodJurith ska fraktas bort med hjälp av en hjullastare med gafflar och en tankbil stor nog för en valhaj.
+1
Jag ändrade mig ikväll, innan ville jag behålla Emelie för jag tyckte hon var rolig. Men det hon gjort ikväll är inte roligt någonstans, hon verkar försöka fucka för Madde som hon sitter mot på måndag.
Men Judith ska ut så rösten hamnar på Madde.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nej
Vem? mergim?
Medlem
Mouchinos avatar
Julia tröstade Pedram när han var så nere tidigare och nu tror han att han kanske har halva inne direkt. Så funkar han och tar det som en invit och ett intresse från henne! Tar sig friheter den äckliga jäveln. Han kan gå och lägga sig brevid Tanja istället eller ingen för den delen eftsom han har en tjej på utsidan tydligen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Det här är baksidan av feminism. Tjejer får göra vad som helst och gå över alla gränser. Men så fort en kille går över gränsen så blir man uthängd över socialamedier. Varför kan man inte behandla alla lika och det ska va lika för alla. Fan människor är efterblivna från alla håll.
SnAaaaAAaAaAarK
2021-04-03, 00:35
Medlem
Citat:
Det här är baksidan av feminism. Tjejer får göra vad som helst och gå över alla gränser. Men så fort en kille går över gränsen så blir man uthängd över socialamedier. Varför kan man inte behandla alla lika och det ska va lika för alla. Fan människor är efterblivna från alla håll.

Du skrev Sanningen. Så jävla tragiskt
Medlem
Hydraulslangens avatar
Nä, nu är fan inte Julia vacker...alls!
Vad håller hon på med!? GAMJÄVELN!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Wow Vickans nacke är som mitt lår

Ja, hon har RIKTIGT köttig skalle. Hon tänjer ut varenda polokrage hon bär.

https://www.youtube.com/watch?v=A6nWTZF08LA&ab_channel=okidokivideos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Madde hållit på veckor om AD , nu försöker folk hjälpa till bara . Madde börja och nu hetsar folk för att dom vill hjälpa till så nu får ju Madde som hon vill

Exakt, dom har ju sett hur desperat hon är
2021-04-03, 00:36
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Feminism är värre än så här.
Finns ingen rättvisa med feminism.
Ingen riktig feminist vill ha jämlikhet, de handlar om att få övertag.
"Män är svin"...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in