2021-04-03, 00:32
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag har sett Adrian spana in en persons rumpa två gånger under eftermiddagen (vid poolen när alla dansade runt 18 tiden och typ 2 minuter sen), tänker inte avslöja vem det var men AD såg fett thirsty...
Nardos förmodligen, det har jag sett i flera tillfällen
2021-04-03, 00:32
Medlem
Emelie säger till Madde att tvinga sig på Adrian! FYYYY sluta säg att Madde pushar! Hon talade ju för fan sanning när hon sa att det var omgivningen som pushade henne !!
2021-04-03, 00:33
Medlem
xrlpyts avatar
Visst har Emelie gått upp i vikt i huset? Ja, alla har säkert gjort det, men jag kom att tänka på reptävlingen när hon spydde, hon var ju smal som en vinthund, ansiktet var betydligt spetsigare som jag minns det.

Inget negativt alltså..!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Wow Vickans nacke är som mitt lår
Medlem
Inte alls stelt när VV kommer in i poolrummet. Hoppas att hon inte kände sig välkommen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Efter ikväll så är Emelie fortfarande en av mina favoriter! 🤣
Trots att hon varit brutalt fittig ikväll så förstår jag inte hur många ens kan tänka tanken att rösta ut henne FÖRE JUDITH!?!?!
Eller hur? Så sjukt. Räddar Emelie denna veckan och kommer abssssssoluuuuut inte ångra det med tanke på vem hon sitter emot
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Nardos förmodligen, det har jag sett i flera tillfällen
Nej
Medlem
Riddick_bs avatar
om inte em åker ut på måndag efter detta vidriga beteende tappar jag det sista hoppet jag har kvar om mänskligheten. Jag vill inte ens höra vad hon kommer med lögner och ursäkter imorgon för då finns fan risken att jag får en stroke
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Har tyckt (stroke?) Emelie varit uppfriskande negativ!?
Men för helvete, hon är ju bara en dryg surfitta som bara sitter och ältar en kopiös massa HELT ointressant skit!

Dessutom på nåt jävla främmande utländskt språk som man inte fattar ett ord av!

Men hon ska ju inte ut på måndag, hon kan vara kvar en stund till, Madde med.
SjöodJurith ska fraktas bort med hjälp av en hjullastare med gafflar och en tankbil stor nog för en valhaj.

Tack, vettigaste inlägget jag läst idag.
Jag håller inte med men respekterar din åsikt om Emelie.

Men VIKTIGAST av allt är att du åtminstone verkar vara en vettig principfast och insiktsfull person som kan fokusera på flera as åt gången men fortfarande hålla en prioriterad ordning.
Om det här är chansen att få ut pansarröven så är det det som gäller, hon är konsekvent vedervärdig.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Vakna människa. Snarare Emelie som tryckt på hela jävla kvällen.
Ja ikväll. Men Madde maler på bra själv också.
Timme för timme, dag för dag, vecka för vecka.
Medlem
Det här är baksidan av feminism. Tjejer får göra vad som helst och gå över alla gränser. Men så fort en kille går över gränsen så blir man uthängd över socialamedier. Varför kan man inte behandla alla lika och det ska va lika för alla. Fan människor är efterblivna från alla håll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Har tyckt (stroke?) Emelie varit uppfriskande negativ!?
Men för helvete, hon är ju bara en dryg surfitta som bara sitter och ältar en kopiös massa HELT ointressant skit!

Dessutom på nåt jävla främmande utländskt språk som man inte fattar ett ord av!

Men hon ska ju inte ut på måndag, hon kan vara kvar en stund till, Madde med.
SjöodJurith ska fraktas bort med hjälp av en hjullastare med gafflar och en tankbil stor nog för en valhaj.
MEN VÄLKOMMEN IN I MATCHEN

tycker det är sjukt att ni inte insett detta innan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in