2021-04-03, 00:18
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
När hon "lufthånglade" Ponne så slickade hon honom i ansiktet och över hela halsen

Jag kan bara gå på det hon sa. Jag såg det inte själv.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej Vicky sa faktiskt att hon hoppades att nån av dom skulle ta hem det.. Inte vad hon trodde, men hoppades. Om det nu är nån skillnad egentligen?

Ahaa.. var det så hon sa. Jag kanske missuppfattade då :S Men ja, hon fick nog hybris av det ändå eftersom Vicky har outside information.
Medlem
aina08s avatar
Maddes tjat om Adrian. Nog börjar de bli väääääldigt tjatigt. Varför lägger hon inte bara ner helt.
Dagisnivå.
Och produktionen visar 15min varje kväll om detta i varje kvällsavsnitt.
Nu är Emelie igång och pressar henne om de också.
Vad hade ni trott hon skulle bjuda på för nytt när ni räddade henne i måndags!?
Så less. De blöder mer i öronen av de här än Nardod eeeeey (nästan).

ZzzzZzzZzzzzzz
Medlem
Men alltså att Emelie inte fattar att Adrian svarade att han var intresserad av Madde

FÖR ATT HAN KÄNDE SIG PRESSAD TILL DET

så sluta fucking pusha Madde till att göra något FÖR DET KOMMER INTE TAS EMOT BRA
Medlem
Anonym396s avatar
Vad elak Emelie är nu som ger Madde falska förhoppningar och pushar henne att hångla.

Om jag hörde rätt så sa Adrian till Emelie att han inte vill göra något i huset men om han klickar med Madde så kan det bli något på utsidan men att det kan också vara någon annan tjej.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Nu kryddar Emelie! Fan va hon matar Madde. Det är ju därför Madde är helvild på AD.
Fan Emelie tankar henne med en massa felaktigheter.
Ja det är vidrigt. 🤬🤬
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Det är ju helt politiskt korrekt, enligt dårarna på tv4 då.
Ja, hon är väl bara en fri, sexuellt aktiv kvinna som njuter av sin fria, sexuella läggning? Att det sedan blir på andras bekostnad är skitsamma. Hon är ju gay, så då måste det vara ok, även om det aldrig hade varit det om hon haft kuk istället för vagina.

Hon får utlopp för sin sexuella frustration varje gång de får in alkohol och hon ser att någon av tjejerna blivit tillräckligt onykter. Hon hävdar själv att varningarna gällt hångel med KILLARNA; när hånglar hon ens med killarna? Det kanske hon gjort, men jag har nog aldrig ens sett det.

Tv4 lär ut att det är socialt acceptabelt att ignorera folks sexualiteter om man själv är sugen och att passa på när den man vill ha är riktigt full.
Medlem
Kom karma...Emelie väntar på dig!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koco123
Dammnnnn Emelie är falsk
extremt äckligt falsk
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är faktiskt helt sjukt! Tycker inte ens det är ok att sminka och greja på folk som sover.

Näe, helt enig.
Det är att våldföra sig på en "medvetslös" person.
Smink kanske som en kul grej, men semi-permanenta saker som att raka av ögonbryn är inte okej nånstans.
Det måste bli raka vägen ut för VV.
Medlem
xrlpyts avatar
Emelie har nått den där fyllenivån där man tror sig ha genomskådat allt och man känner sig så klok, så vis, om bara alla andra också kunde fatta det..
Medlem
__Alez__s avatar
Hur var det med hets? Stackars Madde.
Madde har gjort mer än vad hon kan, nu vill Emelie att hon ska hångla upp honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in