2021-04-02, 21:44
Bannlyst
Tror Adrian att han ska kunna vinna miljonen genom bara sitta stilla på alla fester?
Årets svåraste beslut blir om man ska rösta på Simon lr Tanja som vinnare av BB2021 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
BB supporter facebookgruppen. Någon skapade en till grupp med exakt samma namn, men la till 2.0 på slutet

Då gick admin för 1.0 ut och skrev att de har en lista på ALLA medlemmar som är i 2.0 gruppen och de som inte lämnar gruppen innan kl 0000 idag kommer bli kickade det var ett långt meddelande, men det kändes verkligen diktaturaktigt och aggressivt

hahaha herregud, jaa det får ju verkligen Nordkorea att framstå som ett skönt o avslappnat land i jämförelse.. Nej fy fan vad tragiskt, jag hade inte klarat av alla idioter i de där facebookgrupperna, och än mindre alla admins och mods.. De verkar ju helt totalt maktgalna.
Medlem
Mouchinos avatar
Vad gav Simon till Mergim nyss?
Medlem
Alltså nej jag som verkligen gillat AD har vänt helt. Fy vilken tråkig människa!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Vilka ser du i rosa rummet just nu?
Inte är det maddelene åtminstone

Om alla står och dansar i poolrummet och 2 är borta. Då antar jag att de är i rosa rummet
2021-04-02, 21:45
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
BB supporter facebookgruppen. Någon skapade en till grupp med exakt samma namn, men la till 2.0 på slutet

Då gick admin för 1.0 ut och skrev att de har en lista på ALLA medlemmar som är i 2.0 gruppen och de som inte lämnar gruppen innan kl 0000 idag kommer bli kickade det var ett långt meddelande, men det kändes verkligen diktaturaktigt och aggressivt

Gruppen hade inte ens samma namn, heter supportergroup . Men även de som kritiserade inlägget fick kicken.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Emelie sitter som vanligt i sovrum 2 och pratar om förhållanden, drömkillar osv.

Det är hon, Madde och Judith som sitter va? Likt förra måndagen åker det en tråkig individ oavsett hur det slutar. Judith sitter nog säker mot både Madde och Emelie, åtminstone mot Madde. Men det är skitsamma men Judith får gärna stanna istället för Madde och Emelie. Sker saker kring henne åtminstone som inte är att sitta och prata i ett sovrum hela dagarna och sminka sig.

Det absolut bästa som kan hända för underhållningen är att Alex förlorar mot Victoria. Två flugor i en smäll.

Skönt att Mergim avbryter fyllesnacket.
kan hålla med om att Madde är lite för lugn men hennes lugn är rätt skönt bland alla skrik och gap sen är hon jävla fin att titta på oxå därför röstar jag kvar Madde
Medlem
Citat:

Sjukt jag hört! Var med i någon sådan grupp förra året men skrev något kritiskt om Martin och fick hans systrar efter mig så insåg att det inte är värt att ens lägga sin tid på.
2021-04-02, 21:46
Medlem
Ridnes avatar
Vägrar sätta på sig huckle och kjol.
Ligger och trött gnuggar ögonen i sovrum 2.
Sitter i poolrummet en kvart och ser ut som att han vill hänga sig.
Nu ska han göra varma mackor. Klockan är inte ens 22.

Hade jag varit där hade jag fan blivit deppad av att ha en sådan partypooper som Adrian där. Otroligt.
2021-04-02, 21:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Alltså nej jag som verkligen gillat AD har vänt helt. Fy vilken tråkig människa!!!

Han skall göra mackor nu och väntar på att de skall lägga sig snart så han kan klia svinto
2021-04-02, 21:47
Medlem
Dompa o tanja leker i duschen, blir det dopp ikväll
2021-04-02, 21:47
Medlem
Nu när Madde äntligen inte svansar efter Adde så kommer "experten" Emelie och pushar Madde åt Adde´s håll igen o ger henne falska förhoppningar. Tycker synd om Madde och hoppas hon åker hem på måndag eller lämnar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in