2021-04-02, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Inte för att vara sådan men det säger väl en del om hennes ursprung. Namnet och hon skriker verkligen vit skräp.

Nu viskade Tjackie något till Tanja efter hon skrek att hon ville ha in en stång så hon kunde bjuda på show. Tanja frågade hur länge det var och Tjackie svarade typ ett år sedan. Tanja frågar om hon tjänade mycket kosing på de och Tjackie gör ”pengatecknet” med fingrarna. Helt uppenbart att det hon viskade var att hon jobbat som strippa.
Inte för att vara sådan... men ja.

Ja alltså man ser ju på henne att hon inte är en poledansare, direkt. Inte för att på något sätt se ner på strippor, men det är en VISS skillnad på pole dance-dans och strippdans, liksom. Tror hennes definition av att "poledansa" inte överensstämmer med min, lol. Om jag säger att jag ska poledansa så är det en annan typ av pole dance än hennes.
2021-04-02, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Ja, i början är allt spännande men det finns ingen chans i världen att man orkar stå ut med det i längden. Tror inte Dennis och Emelie är något par att hänga i granen i det verkliga livet.

Dompa kommer dumpa säden sen gå vidare.

Vem fan är som Dompa?
Medlem
Asså Emelie och Madde bor i rosa rummet på alla fester. FATTAR INTE HUR MAN KAN VILJA HA KVAR NÅGON AV DE ÖVER NARDOS
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Big brother sverige 2021 supportergrupp

Jo jag vet vad den heter, är med där men inget kommer fram när jag söker.
Blivit kickad måntro?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Grejen är ju att Dennis gillar hennes bitterhet, det sa han igår till AD och även AD sa att han gillar hennes bitterheten

Okay, men hur länge orkar man med. Jag gillade den också tre veckor
Medlem
Emelie sitter som vanligt i sovrum 2 och pratar om förhållanden, drömkillar osv.

Det är hon, Madde och Judith som sitter va? Likt förra måndagen åker det en tråkig individ oavsett hur det slutar. Judith sitter nog säker mot både Madde och Emelie, åtminstone mot Madde. Men det är skitsamma men Judith får gärna stanna istället för Madde och Emelie. Sker saker kring henne åtminstone som inte är att sitta och prata i ett sovrum hela dagarna och sminka sig.

Det absolut bästa som kan hända för underhållningen är att Alex förlorar mot Victoria. Två flugor i en smäll.

Skönt att Mergim avbryter fyllesnacket.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Dompa kommer dumpa säden sen gå vidare.

Vem fan är som Dompa?
Extremt många snubbar.
2021-04-02, 21:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah tycker du hans tics är gulligt behöver du DEFF sprit. Och kanske eventuellt lobotomi

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Asså Emelie och Madde bor i rosa rummet på alla fester. FATTAR INTE HUR MAN KAN VILJA HA KVAR NÅGON AV DE ÖVER NARDOS
Instämmer +1
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Inte för att vara sådan... men ja.

Ja alltså man ser ju på henne att hon inte är en poledansare, direkt. Inte för att på något sätt se ner på strippor, men det är en VISS skillnad på pole dance-dans och strippdans, liksom. Tror hennes definition av att "poledansa" inte överensstämmer med min, lol. Om jag säger att jag ska poledansa så är det en annan typ av pole dance än hennes.

😁😁😁😁👍👍👍👍
Medlem
Mergim har faktiskt rätt nu. Varför i helvete sitter folk i sovrummen när det är fest?
Ge oss TV!
Medlem
Men helt ärligt. Madde har varken pratat om Adrian eller varit i närheten av Adrian. Hon festar med gänget och har kul. Adrian däremot ser ut som om världen har gått under typ. Man kan inte lägga allting på Madde, hon vågar i alla fall stå för vad hon känner! Adrian är en jävla mes och jag hoppas att Madde lyckas distansera sig och jag hoppas att hon får stanna en vecka till så hon kan knäppa honom på näsan. Släng in en (vettig) kille så blir det åka av!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in