2021-04-02, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Asså Emelie och Madde bor i rosa rummet på alla fester. FATTAR INTE HUR MAN KAN VILJA HA KVAR NÅGON AV DE ÖVER NARDOS

Vilka ser du i rosa rummet just nu?
Inte är det maddelene åtminstone
Medlem
Bra Mergim!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detarvaldags
Men helt ärligt. Madde har varken pratat om Adrian eller varit i närheten av Adrian. Hon festar med gänget och har kul. Adrian däremot ser ut som om världen har gått under typ. Man kan inte lägga allting på Madde, hon vågar i alla fall stå för vad hon känner! Adrian är en jävla mes och jag hoppas att Madde lyckas distansera sig och jag hoppas att hon får stanna en vecka till så hon kan knäppa honom på näsan. Släng in en (vettig) kille så blir det åka av!

EXAKT!!!! Say it louder for the people in the back!
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vet precis vad du menar för syndrom. Ja, där brukar fan ansiktet se märkligt ut och det är något med munnet och facet som ser märkligt ut.
https://www.fasportalen.se/Vad-%C3%A4r-FAS/Kriterier
2021-04-02, 21:25
Medlem
lillaflippens avatar
Vad händer nu?

Mergim arg?

Lämnade liven i 10 minuter och möter nu en mergim som är upprörd, en Alex som säger "Jag räcker upp handen" som att han erkänner något?
2021-04-02, 21:25
Medlem
Ridnes avatar
Lille tröttmössan Adrian ligger och gnuggar sig trött i ögonen och ser ut att vilja gå och lägga sig i Sovrum 2. Vilken festprisse, vilken energi!
2021-04-02, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag tänker inte spekulera om någons läggning, jag vet folk i min krets som har tagit sitt liv över spekulationer om deras läggning så det är inte schysst.

Han beter sig som en homofil i alla fall.
Medlem
Citat:
Men helt ärligt. Madde har varken pratat om Adrian eller varit i närheten av Adrian. Hon festar med gänget och har kul. Adrian däremot ser ut som om världen har gått under typ. Man kan inte lägga allting på Madde, hon vågar i alla fall stå för vad hon känner! Adrian är en jävla mes och jag hoppas att Madde lyckas distansera sig och jag hoppas att hon får stanna en vecka till så hon kan knäppa honom på näsan. Släng in en (vettig) kille så blir det åka av!
Adrian är ju helt förkrossad att hans boll togs ifrån honom. Snubben kan verkligen inte bjuda på sig själv. Han dricker knappt heller för han är rädd att göra bort sig. Han har stenkoll på ALLT han gör. Som jag har skrivit tidigare så tror jag att han går all in på miljonen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Inte för att vara sådan... men ja.

Ja alltså man ser ju på henne att hon inte är en poledansare, direkt. Inte för att på något sätt se ner på strippor, men det är en VISS skillnad på pole dance-dans och strippdans, liksom. Tror hennes definition av att "poledansa" inte överensstämmer med min, lol. Om jag säger att jag ska poledansa så är det en annan typ av pole dance än hennes.
Oavsett vad hon nu sysslar med är det extremt osexigt. Förstår inte att någon skulle vilja veta för att titta på det där.
Medlem
Citat:

Hoppas stånd-Dompa knullar henne framför Adrians ansikte.
2021-04-02, 21:27
Medlem
Såhär såhär såhär såhär såhärsåhär såhär MY FUCKING GOD SLUTA FILMA de 2 sprutludrerna hela JÄVLA TIDEN
2021-04-02, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
https://www.fasportalen.se/Vad-%C3%A4r-FAS/Kriterier
Hon ser ju exakt ut som ungen på bilden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in