Citat:
Ursprungligen postat av
countolaf
GM är väl någon slags incel med aggressionsproblematik. Han är långtidsarbetslös och spenderar mycket tid i en husbil på sina föräldrars tomt. Av bilder att döma verkar han smått utvecklingsstörd. I skolan ska han tydligen ha hotat en lärare med att hugga vederbörande med en yxa. Folk som har träffat honom säger att han kan ge konstiga blickar, få raseriutbrott samt diskutera sexfantasier på ett för andra obehagligt vis. Han ska även ha varit obehaglig runt tjejer i skolan.
Jag förstår att för gemene flashbackare som också är incel kanske han uppfattas som "en i mängden" och en hyvens kille, men jag tycker han verkar störd.
Jesus Kristus. Du borde läsa din egen text med ett par neutrala glasögon.
Din människosyn är förskräcklig och ditt resonemang att döma så verkar du vibrera på samma nivå som denne människa du ser ner på.
Försök att ta hörsägen med en nypa salt. Var inte så hård i ditt dömande av andra, ty du ligger inte särskilt långt ifrån dessa domar själv.
Du blir inte bättre av att vara nedlåtande mot andra.
Det finns nog en god anledning till varför han har fått raseriutbrott. Jag kan tänka mig att han har stött på sådana som dig.
Så det finns ett gott underlag till hans raseriutbrott.
Vad har du för ursäkt till dina känslomässiga yttringar på ett forum gällande en människa du aldrig mött, gällande ett dåd du inte varit med om. Du bara sitter där och är känslomässigt berörd för ingen anledning alls. Ändå har du mage att se ner på andra?
Funny guy.