2021-04-02, 20:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
En viss grad av självsäkerhet är en bra sak. En så stor grad av självmedvetenhet är det inte. Han är ju stel som en pinne och bara...torr.

Precis. Att vara självsäker är att kunna se tokig ut och bjuda på sig själv och samtidigt vara trygg i det.

Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lugn han är Nardos bitch. Hur han kommer klara sig utan henne efter BB är en gåta. Antagligen bryter han ihop fullständigt. Jag har nog aldrig i BBs historia sett en sådan fjolla till man.

Då åker han hem till mamsen igen <3
Vi kommer aldrig bli av med honom heller såvida han inte sitter mot Nardos och Emelie eller Nardos och Simon för hennes fans kommer rösta kvar honom eftersom han är Nardos bitch i koppel samt personliga ryggkliare.
2021-04-02, 20:09
Medlem
maddo135s avatar
Nu sa Emelie till Madde i Sovrum2 att hon tror att hon börjat gilla Dennis *sedan något ohörbart*. Säger precis som Madde; visste att hon hon skulle säga det. Äntligen, tycker de är sjukt roliga ihop!
Bannlyst
Emelie erkänner att hon gillar Dennis 🥰
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Eller Dompas gigantiska kalsong med elefantsnabeln?

Hold your horses, det skulle ju nästan kunna räknas som att han bjuder på sig själv och visar en rolig sida, så långt kommer han inte dra det, vi måste ändå ha realistiska förväntningar. Hahaha!
2021-04-02, 20:10
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Nu sa Emelie till Madde i Sovrum2 att hon tror att hon börjat gilla Dennis *sedan något ohörbart*. Säger precis som Madde; visste att hon hon skulle säga det. Äntligen, tycker de är sjukt roliga ihop!
Emelie till Madde: Alltså, jag tror att jag börjar gilla Dennis på riktigt. Jag vet att han skrattar konstigt med det är så fucking gulligt! Förstår du vad jag menar? Och det är så sjukt för jag har aldrig varit så....
Medlem
Mouchinos avatar
Sa just Simon att han tycker Hockey är roligt? Så lät det inte för ett litet tag sen..
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Emelie till Madde: Alltså, jag tror att jag börjar gilla Dennis på riktigt. Jag vet att han skrattar konstigt med det är så fucking gulligt! Förstår du vad jag menar? Och det är så sjukt för jag har aldrig varit så....

Tack för att du fyllde i! Hurra!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
hahaha jaaa vem vet, han är killen full med överraskningar...det kan till och med vara så att han blir så full att han tar av sig mössan OCH ist sätter på sig en keps??? Eller den där fiskarhatten han hade förut idag......han är spännande!!!

Ingen risk att han blir full. Han drack 1 ml i spelet vid matbordet. Vill absolut inte bjuda på sig själv. Dricker man inte alkohol då kan man ta något annat alkohol fritt och ta riktiga klunkar. Lekar och utklädnad mm fyller ett socialtsyfte.

Varför är man där om man vägrar bjuda på sig själv?
2021-04-02, 20:11
Medlem
Emelie gillar it dennis, hon vill ba skaffa ett kärlekpar så tittarna räddar henne 🙂
2021-04-02, 20:11
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Emelie gillar it dennis, hon vill ba skaffa ett kärlekpar så tittarna räddar henne 🙂

Det kan ingen av oss veta
2021-04-02, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Emelie erkänner att hon gillar Dennis 🥰
Nej men vad kul! Tänkte på det för en stund sedan när hon och Dennis stod och pratade så skrattade Emelie hjärtligt. När hon och Adrian pratat har det mest varit surpuppan Emelie.
2021-04-02, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Har funderat lite på Emilie och ser korta inlägg med både hat och kärlek. Hon är inte min favorit just nu men hon tilhör inte heller bottenskrapet. Om man har i minnet de bitar hon delat med sig av om sig själv, när man försöker förstå den strategi hon väljer i olika situationer, så kan ju ingen vara förvånad över att både självkänslan och självförtroende är lågt.* (överviktig och utsatt under uppväxten, barn i en familj där kramar och kärleksförklaringar är sällsynta och en 7-årig relation med begränsande krav, svek och otrohet)*
Att hon verkar bära på ett visst mått av hämndbegär, om än ibland, missriktat är väl inte heller en överraskning. Att hon är rädd för att göra bort sig inför andra och förskönar en och annan sanning, handlar kanske mer om en strategi för att unvika att bli utpekad, utskrattat och dömd än att hon är falsk (som några här har utryckt).Hon har umgåtts mycket med "grabbarna", har en grabbig ton och är mer rättfram än flickor/kvinnor i allmänhet. Hon är i bland sarkastisk, använder ofta ironi mot andra men oftast om sig själv.

Jag älskar ironi och överraskningar. Hon är vansinnigt rolig ibland. Det är hur saker kommer ut ur hennes mun, kvickt, mitt i prick med ironi. Snabb i käften och skärpt.*
Jag tror att hon som många andra söker bekräftelse. Hon lever ut sina besvikelser,* ibland impulstyrt och ogenomtänkt och ibland hamnar någon stackare i skottlinjen. Ett ex är väl när hon ledsen och besviken förstår att det är kört med AD och kanske för att slippa "skämmas" för att hon fått nobben (igen), gör hon en offentlig helomvändning och säger till alla som vill höra att Alex är hennes drömkille, hånglar upp honom och... mission completed.
Hur många har inte någon gång försökt dölja sin egen skam?* det är ju inte direkt en dödssynd. Visst är det kanske taskigt mot Alex men han har ju själv haft nära samröre med Jackie utan att beskriva sina intentioner, vilka dom nu än var.

Mina favoriter är Simon och Julia . Jag föredrar Emilies krassa och ironiska framtoning och humor långt före skrikarna och gruppen medlemmar som framställer sig som mediala spåkärringar. Detta störande hokus pokus som fortgår nästan utan att någon ifrågasätter. Därför var det sååå befriande när Simon häromdan drev med pseudovetenskapen astrologi.*
Så fick jag det sagt och drar mig tillbaka i Lotusställning och inväntar frälsning.

Så jävla vettigt skrivet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in