2021-04-02, 20:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Satan vad produktionen pumpar på med alkohol, tre omgångar och klockan är inte ens åtta, braaa!!! Hoppas deltagarna håller måttet nu och levererar!

Men nu får de fortsätta att skicka in alkohol för kvällen är lång och det är Långfredag .Inget tidigt avslut som det brukar bli ibland. Då kan den här kvällen bli skev!
2021-04-02, 20:02
Medlem
Märkligt ändå med två människor med vackert utseende (Madde o Adrian ) som har så tråkigt och osäkert inre som gör dem totalt ointressanta .
De har dessutom outfits och annat som borde kunna lyfta dem ännu högre .

Medans personligheter som Tanja och Simon överglänser dem på alla sätt
2021-04-02, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men nu får de fortsätta att skicka in alkohol för kvällen är lång och det är Långfredag .Inget tidigt avslut som det brukar bli ibland. Då kan den här kvällen bli skev!

Det är lite för mysig stämning och gemenskap i gruppen. Victoria och White trash kanske kan bjuda på lite bråk kanske.. mjaaa... njaa...uselt...
2021-04-02, 20:03
Medlem
Sa Emelie just att hon har humor? HAhaha jag orkar inte mer.
2021-04-02, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hur tänkte de när det tog in AD och Madde? De är absolut de torraste och tråkigaste BB deltagarna genom tiderna! Hur? Vad hände, snälla är det någon som vet? Blir fan irriterad. TRÅÅÅÅK!

De får dessutom pröjs för att vara med i BB men klarar inte av att leverera för fem öre!

Ja inte alls förmodligen. De har nog inte gjort några psykologiska eller beteende mönster tester iaf. De skulle ju skricka rakt ut att de är helt fel.

Gossen kan vi lämna för stunden men Madde 33 snar 34 år är mogen i vissa fall (läs städning omtanke empati) men resten väldigt omogen som en fjortis eller lite äldre tonåring, de är en gåta för mig som inte har stött på en så omogen kvinna i den åldern förut. Kanske därför hon är med i BB.
2021-04-02, 20:04
Medlem
"De vill följa Simon och alkoholen, hur blir han när han är full"

Är inte så mycket Simon att följa när han dricker EFTERSOM HAN DÄCKAR VID 22
2021-04-02, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Märkligt ändå med två människor med vackert utseende (Madde o Adrian ) som har så tråkigt och osäkert inre som gör dem totalt ointressanta .
De har dessutom outfits och annat som borde kunna lyfta dem ännu högre .

Medans personligheter som Tanja och Simon överglänser dem på alla sätt

Tanja är sexigast i huset, visst, Madde är snyggare men är nognibgwn vildkatta direkt. Adrian är en mupp, Simon med men en mupp med humor.. Han är helt okej.
2021-04-02, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Absolut inte, ÄckelJudith ska ut NU!

Sen när dom börjar nominerar varandra kommer den jäveln att sitta säkert ända till finalen!

Hon har ju duperat dom andra idioterna totalt.

Vår chans att få ut henne är nu på måndag, sen är det kört!

JAAAAA nu ÄNTLIGEN ska hon lämna huset!
Oljudith alltså 😁
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Har funderat lite på Emilie och ser korta inlägg med både hat och kärlek. Hon är inte min favorit just nu men hon tilhör inte heller bottenskrapet. Om man har i minnet de bitar hon delat med sig av om sig själv, när man försöker förstå den strategi hon väljer i olika situationer, så kan ju ingen vara förvånad över att både självkänslan och självförtroende är lågt.* (överviktig och utsatt under uppväxten, barn i en familj där kramar och kärleksförklaringar är sällsynta och en 7-årig relation med begränsande krav, svek och otrohet)*
Att hon verkar bära på ett visst mått av hämndbegär, om än ibland, missriktat är väl inte heller en överraskning. Att hon är rädd för att göra bort sig inför andra och förskönar en och annan sanning, handlar kanske mer om en strategi för att unvika att bli utpekad, utskrattat och dömd än att hon är falsk (som några här har utryckt).Hon har umgåtts mycket med "grabbarna", har en grabbig ton och är mer rättfram än flickor/kvinnor i allmänhet. Hon är i bland sarkastisk, använder ofta ironi mot andra men oftast om sig själv.

Jag älskar ironi och överraskningar. Hon är vansinnigt rolig ibland. Det är hur saker kommer ut ur hennes mun, kvickt, mitt i prick med ironi. Snabb i käften och skärpt.*
Jag tror att hon som många andra söker bekräftelse. Hon lever ut sina besvikelser,* ibland impulstyrt och ogenomtänkt och ibland hamnar någon stackare i skottlinjen. Ett ex är väl när hon ledsen och besviken förstår att det är kört med AD och kanske för att slippa "skämmas" för att hon fått nobben (igen), gör hon en offentlig helomvändning och säger till alla som vill höra att Alex är hennes drömkille, hånglar upp honom och... mission completed.
Hur många har inte någon gång försökt dölja sin egen skam?* det är ju inte direkt en dödssynd. Visst är det kanske taskigt mot Alex men han har ju själv haft nära samröre med Jackie utan att beskriva sina intentioner, vilka dom nu än var.

Mina favoriter är Simon och Julia . Jag föredrar Emilies krassa och ironiska framtoning och humor långt före skrikarna och gruppen medlemmar som framställer sig som mediala spåkärringar. Detta störande hokus pokus som fortgår nästan utan att någon ifrågasätter. Därför var det sååå befriande när Simon häromdan drev med pseudovetenskapen astrologi.*
Så fick jag det sagt och drar mig tillbaka i Lotusställning och inväntar frälsning.

Snyggt. Får en att tänka lite.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
hahaha jaaa vem vet, han är killen full med överraskningar...det kan till och med vara så att han blir så full att han tar av sig mössan OCH ist sätter på sig en keps??? Eller den där fiskarhatten han hade förut idag......han är spännande!!!

Eller Dompas gigantiska kalsong med elefantsnabeln?
2021-04-02, 20:07
Medlem
Fyan vad tråkig personlighet AD har....spyr på han
2021-04-02, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Skulle vilja se honom förnedra sig riktigt grovt för att få stanna kvar. Bog Brother får steppa upp.
Japp! bögsex med joel? han är den tråkigaste och torraste jäveln i huset. bottenskiktet med madde

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in