2021-04-02, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Det fetade är inte ens bevisat, vad jag kan minnas är att några mådde dåligt EN gång på Kuba, inte något som regelbundet händer, vad det var som hände där är inte klarlagt, sedan var MKUltra fortfarande baserat på LSD, vilket jag antar att du inte nyttjar så ofta? Nej, bevisen är endast hörsägen fortfarande.

Detta har hänt fler gånger (också på andra ställen) och sannolikt pågått under en längre tid då det krävs viss tid för att vissa typer av skador skall utvecklas i hjärnan.

Vidare, MKUltra involverade så mycket mer än "LSD" som du nämner. Är du knarkare själv månne? Du verkar ju bry dig mycket om människor som är utsatta för dessa ofattbart grymma brott!? Brott utförda av svenska staten och dess s.k. Försvarsmakt (ev. i samarbete med andra aktörer såsom utländska och/eller privata sådana)!

MKUltra involverade användning av många metoder för att manipulera folks individuella mentala tillstånd och ändring av hjärnfunktioner, inklusive hemlig administrering av läkemedel (särskilt LSD) och andra kemikalier, hypnos, sensorisk deprivation, isolering, verbala och sexuella övergrepp, samt olika former av tortyr.
Citera
2021-04-02, 11:51
Medlem
Citat:
Jag tror inte på ett smack att folk förföljs, förutom när det gäller religiösa dårar som exempelvis Scientologerna med flera. Då handlar det om ren mobbing och rädsla för att någon ska avslöja dumheterna de håller på med (som vi alla vet ändå). Därför vill vi ha bevis om så finnes, annars är det psykiska påfrestningar som vi tror en "TI" lider av. Det är därför vi vill reda ut detts, vem ska till psyk, vem ska anmäla dårarna?

Vilka är "vi"? På vilken grund skall ni anmäla "dårarna"? Vilka kunskaper har ni internetkrigare i detta ämne och mer specifikt gällande olika utsattas psykiska tillstånd och deras olika bevismaterial för övergreppen/experimenteringen/tortyren/mordförsöken?

Förslagsvis, börja med att idiotförklara dig själv. Börja om från noll i den mån det går. Så kanske det går bättre i fortsättningen när det gäller att tänka till kring utsatta och vad som verkligen pågår i denna värld. Denna värld är nämligen inte rosa, fylld av bomull som en del här verkar tro utan tvärtom kan den vara mycket rå och grym, fylld av egoism och kriminalitet, där statens resurser utnyttjas för att organiserad brottslighet skall kunna göra profit. Detta är ett faktum även om inte alla människor utan endast ett smärre antal - än så länge är bäst att tillägga - får känna på ytterligheterna vad gäller samma grymhet och brottslighet.
Citera
2021-04-02, 19:36
Medlem
Al-AliVonSchmidts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Zersetzung är en stasi metod. Stasi var kommunistiskt.

https://www.thelocal.de/20190208/what-the-stasi-show-about-an-unforgotten-era-of-mass-surveillance/

Ber om ursäkt, var en miss av mig pga stress på nattskiftet. Stämmmer att det var kommunistiskt och det är kommunister som leder gangstalking rörselsen här i Sverige. Man får även med sig andra grupper genom bland annat smutskastning. Tex kan man få muslimer att agera mot en TI genom att säga att TI hatar muslimer, är rasist osv.
Citera
2021-04-03, 02:28
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jag tror inte på ett smack att folk förföljs, förutom när det gäller religiösa dårar som exempelvis Scientologerna med flera. Då handlar det om ren mobbing och rädsla för att någon ska avslöja dumheterna de håller på med (som vi alla vet ändå). Därför vill vi ha bevis om så finnes, annars är det psykiska påfrestningar som vi tror en "TI" lider av. Det är därför vi vill reda ut detts, vem ska till psyk, vem ska anmäla dårarna?

Hur skulle du bevisa att din familj arbetar för en (mäktig) kult/sekt/order som tror saker om dig enligt deras tro, texter eller politik utan bevis men vill styra & ställa i ditt liv bakom scenen?
Citera
2021-04-03, 02:43
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Detta har hänt fler gånger (också på andra ställen) och sannolikt pågått under en längre tid då det krävs viss tid för att vissa typer av skador skall utvecklas i hjärnan.

Vidare, MKUltra involverade så mycket mer än "LSD" som du nämner. Är du knarkare själv månne? Du verkar ju bry dig mycket om människor som är utsatta för dessa ofattbart grymma brott!? Brott utförda av svenska staten och dess s.k. Försvarsmakt (ev. i samarbete med andra aktörer såsom utländska och/eller privata sådana)!

MKUltra involverade användning av många metoder för att manipulera folks individuella mentala tillstånd och ändring av hjärnfunktioner, inklusive hemlig administrering av läkemedel (särskilt LSD) och andra kemikalier, hypnos, sensorisk deprivation, isolering, verbala och sexuella övergrepp, samt olika former av tortyr.

Hur illa är det i andra länder om --den publikt kända humanistiska-- svenska staten håller på med det här?
Citera
2021-04-03, 10:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-AliVonSchmidt
Ber om ursäkt, var en miss av mig pga stress på nattskiftet. Stämmmer att det var kommunistiskt och det är kommunister som leder gangstalking rörselsen här i Sverige. Man får även med sig andra grupper genom bland annat smutskastning. Tex kan man få muslimer att agera mot en TI genom att säga att TI hatar muslimer, är rasist osv.

Är det en normal reaktion menar du?
Om man säger att någon hatar muslimer (eller valfri grupp) lär det möjligtvis leda till att personen ifråga konfronteras muntligen eller t.o.m. får stryk - men att ett gäng (t.ex.) muslimer skulle börja förfölja personen i hemlighet, viska mystiska kodord, avlyssna, bestråla med påhittade hjärnstrålar, köra runt med röda bilar och bländas med helljus och allt vad som påstås får nog ses som helt fantastiskt osannolikt..
Citera
2021-04-03, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Hur illa är det i andra länder om --den publikt kända humanistiska-- svenska staten håller på med det här?

USA verkar vara värst oavsett hur man räknar (antal eller procent). Finns offer i väldigt många länder exempelvis i princip i alla västländer, Kina, Ryssland, Indien, Australien och Sydamerika. Se även länk för olika grupper på detta forum för utsatta; https://peacepink.ning.com/groups/group/list

Mörkertalet kan därtill vara stort. Hur utsatt är man (vad är man utsatt för)? Känner man ens till detta? Det är befogat att undra huruvida samtliga medborgare faktiskt är utsatta för någon slags manipulation (av hjärnan) och/eller övervakning av position och rörelser? Givetvis svårt att veta med säkerhet men med tanke på teknikutvecklingen vad gäller fjärrtekniker och vad s.k. TI:s får utstå så kan svaret mycket väl vara ja på denna fråga (betänk också Snowden och total övervakning av 'normal' kommunikation).
Senast redigerad av Julma-O 2021-04-03 kl. 19:42.
Citera
2021-04-03, 19:59
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
USA verkar vara värst oavsett hur man räknar (antal eller procent). Finns offer i väldigt många länder exempelvis i princip i alla västländer, Kina, Ryssland, Indien, Australien och Sydamerika. Se även länk för olika grupper på detta forum för utsatta; https://peacepink.ning.com/groups/group/list

Mörkertalet kan därtill vara stort. Hur utsatt är man (vad är man utsatt för)? Känner man ens till detta? Det är befogat att undra huruvida samtliga medborgare faktiskt är utsatta för någon slags manipulation (av hjärnan) och/eller övervakning av position och rörelser? Givetvis svårt att veta med säkerhet men med tanke på teknikutvecklingen vad gäller fjärrtekniker och vad s.k. TI:s får utstå så kan svaret mycket väl vara ja på denna fråga (betänk också Snowden och total övervakning av 'normal' kommunikation).

Snowden arbetar för någon tror jag - någons agenda. Hur som helst: vad tror du hände Sveriges första BitCoinmarknadsplats "Kapiton" & dess grundade Sebastian Manitski? Om du googlar hans namn + "Gang Stalking" så hittar du hans historia i hans ord på Flashback där han påstod sig vara en måltavla & utsatt för Gang Stalking. Sebastian påminner mig om mig själv i så att han var en entreprenör & då inom finans & teknologi vilket är två av mina intresseområden.
Citera
2021-04-03, 20:22
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-AliVonSchmidt

Vad grunder du din slutsats på? Försöker du insinuera att judar är bakom Gang Stalking också?

Det är osannolikt att kommunister har sådant stort inflytande i väst som föreslås i forumet. Däremot är det högst troligt att staten är inblandad i det här indirekt eller direkt - åtminstone i att låta det ske öppet vilket är att låta de facto organiserad brottslighet ske i samhället för någon agenda.

Om något är att skylla kommunisterna direkt tvärtemot det som bl.a. FBI:s COINTELPRO ville utföra vilket var att attackera (Gang Stalking-metoder) sympatisörer till kommunism & vänstergrupper med aktivister.

Det låter precis vad CIA/NSA/FBI skulle hitta på: "det är kommunisterna - inte oss & glöm vår historia om att attackera egna medborgare" - publik bevis mot CIA/NSA/FBI är enorm. Sedan att ambassadpersonal i de få kommunistländer Kuba & Kina upplevde bestrålning av energiriktade vapen (DEW) skulle jag hävda är ett sätt att ännu sprida desinformation & vilseleda om vilka som faktiskt gjort det & har teknologin klar att användas - om de ska få fog till sina hemligheter & (svarta) budgetar måste de redovisa en fiende som har energiriktade vapen också (ett stort hot). Även om Kina är avancerad i ekonomiskt & teknologiskt är de fortfarande årtionden efter USA i avancerad vapenteknologi.
Citera
2021-04-03, 23:12
Medlem
RiktigTIs avatar
Någon skrev i en FB-grupp vilket bekräftar min egen teori att det handlar om tros- & beteendeförändring ("Mind Control" via social engineering & socialt inflytande) - helt olagligt alltså & mot oskyldiga för att provocera på dödligt allvar "utveckling" vilket i flesta fall leder till destuktivt resultat (t.ex. Myron May):
"For many of us the goal is either to punish us or to convert us into more spiritually aware people so as to be docile and controllable. The end result is, you're being heavily induced to behave as they want you to - or you kill yourself. (In my opinion). A formulated way to advance multiple goals while keeping your true intent hidden. Goals:

1 Stay Hidden
2 Zersetzung on Targets
2a. Destroy target's ability to earn capital
2b. Destroy target's credibility
2c. Destroy target's mental health
2d. Make target homeless
2e. Have target commit suicide
3 Protect Clients

Methodology:
  • Gas Lighting
  • Sleep deprivation
  • Constant badgering into an angered state
  • Using religion, family, or any strong conviction against you
  • Electronic no touch torture
  • Slander and reputational destruction"
Idioterna tror att de styr samhället men det är säkert sant i så att de har stort inflytande. De kan välja ut enskilda individer att ge sig på som exempelvis passar in i deras agenda.
Citera
2021-04-04, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Snowden arbetar för någon tror jag - någons agenda. Hur som helst: vad tror du hände Sveriges första BitCoinmarknadsplats "Kapiton" & dess grundade Sebastian Manitski? Om du googlar hans namn + "Gang Stalking" så hittar du hans historia i hans ord på Flashback där han påstod sig vara en måltavla & utsatt för Gang Stalking. Sebastian påminner mig om mig själv i så att han var en entreprenör & då inom finans & teknologi vilket är två av mina intresseområden.

Om Snowden arbetar för någon annan så är det verkligt uppoffrande då han tvingas leva sitt liv i exil och på flykt (därför aningen långsökt). Tänker du på några speciella saker som han sagt när du skriver att han arbetar för någon annans agenda? Det är ju inte speciellt bra publicitet de saker som han har avslöjat utan tvärtom.

Har läst om Sebastian Manitski och han verkade verkligen vara utsatt för dessa fjärrtekniker/fjärrvapen. Någon/några tjänade på att hans företag/projekt gick under? Svårt att veta exakt vad som hände Manitski när han dog. Tragiskt oavsett, må han vila i frid. Det gäller att försöka hålla sig i form som utsatt och viktigt att försöka stärka sitt hjärta genom sådant som regelbunden konditionsträning och styrketräning, kost etc. Det gäller även att stärka sitt psyke på olika sätt - gällande det sistnämnda blir man givetvis starkare p.g.a. den konstanta tortyren (tvingas till att bli starkare) eller så går man under. Olika slags meditation rekommenderas exempelvis av många men även vad man äter och dricker har stor betydelse (måhända större än vad många tror), precis som sömnen. Dock är människan alltid en helhet där såväl kropp som själ måste försöka finna balans.
Senast redigerad av Julma-O 2021-04-04 kl. 10:16.
Citera
2021-04-04, 11:32
Medlem
Citat:
... Svårt att veta exakt vad som hände Manitski när han dog. ...

Inte speciellt. Han var psykiskt sjuk och tog livet av sig. Han har en mycket tragisk tråd på forumet:
(FB) Kapiton - Vad som verkligen hände

Det trista är att han inte fick adekvat vård innan det var för sent. Så min uppmaning till alla TI's är att börja med att utesluta ohälsa innan ni går all-in på mystiska strålvapen.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-04-04 kl. 11:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in