2021-04-02, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Då ska magen masseras snart och sjuksystern från tidaholm hjälper till med den.

Antar att du syftar på Madde (Falköping) men hon kommer få hård konkurrens från Afrikana som masserar mer en gärna fast det var visserligen bara när hon hängde löst, nu är det kanske slut på de
2021-04-02, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det måste vara så. Jag har aldrig i mitt liv sett eller träffat en sådan sjukt tråkig människa.

Han lever på utseende och charm. De kommer man långt på bland ja sägare. Då bort ses de från övriga beteenden.
2021-04-02, 17:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Nu kan man rösta på vem man vill ha kvar men det står bara mellan Alex och Victoria. Någon snäll själ som kan förklara?

På söndag åker antingen Alex eller Vicky ut, beroende på hur vi röstar. Den som bli kvar sitter säkert på måndagsfinalen.

På måndag står det mellan emelie, Judith och Madde om inget mer händer innan dess.
2021-04-02, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
På söndag åker antingen Alex eller Vicky ut, beroende på hur vi röstar. Den som bli kvar sitter säkert på måndagsfinalen.

På måndag står det mellan emelie, Judith och Madde om inget mer händer innan dess.

Tack!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Jasså? vart stog det att någon ryker på söndag?

I brevet dom fick.
Medlem
wolfiess avatar
Nu räddar vi Madde allesammans
2021-04-02, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Nu räddar vi Madde allesammans

Hon får min röst. Vill inte se Judith mer!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Han lever på utseende och charm. De kommer man långt på bland ja sägare. Då bort ses de från övriga beteenden.
Charm saknar han. Det enda han har är utseendet och inte ens det skulle få mig att någonsin vilja peta på honom. Dessutom kan det väl inte finnas en människa som attraheras av en person som har mössa på sig 24/7. I sängen, i poolen och förmodligen i duschen.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mouchino. Jag skulle balansera upp det dvs, alla vet att han är som en fluga som dras till skit när det gäller mat. Spelevinkeln är sådan sen länge. Att sedan "den afrikanska flickan" tror hon äger huset gör det inte bättre. Att namedroppa spydigheter gör jag med jämna mellanrum. Ordet neger är i alla fall i min krets, just bara ett ord, det använder jag för att sätta en tyngd på vad jag egentligen tycker om personen och dennas beteende. Skulle jag kalla min store favorit Denzel Washington för neger, naturligtvis inte. Eller Eddie Murphy eller Richard Pryor, de är inte för mig negrer då deras beteende inte är det heller. Men jag lovar att i mina svar till dig inte använda det. Okay.

Förstår hur du menar och alla uttrycker sig olika i olika sammanhang och utefter hur vi bedömer människors beteende. Jag har ibland också grodor som gärna vill hoppa ut ur min breda käft och tänker inte på hur det kan tolkas men är glad att vi förstår varandra för det är ju det som språkbruk handlar om, vi behöver inte hålla med varandra om allt men vi förstår iaf att vi inte alltid förstår varandra.

Att vi är villiga att mötas på den där bron kommer ibland göra att den sätts i gungning men vi lär oss mer om varandra. Jag respekterar dina åsikter även om jag inte håller med om allt. Sorry för det sena svaret men bättre sent än aldrig!

Nu blir det en kall bärs och fler analyser av husgästerna och intressant är det!

Önskar dig en toppen Fredag!
2021-04-02, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Jag har svårt för henne. Men det är för att hon gick in (var redan kär i adrian) och låtsades vara ovetandes om folks relationer. Hon påstod att hon bara hade sett första avsnittet när dom gick in i huset. Hon befriendade emelie för att göra adrian untouchable.

Nu tycker jag inte att hon förtjänar att må dåligt över adrian. Men jag tycker att det är så jävla dåligt att adrian får skit för att han inte vill bli ihop med madde. Ingen blir ju lack på enelie för att hon inte vill vara ihop med alex. Ingen är sur på madde heller för att hon inte vill vara ihop med alex.

Håller med, det är alltid så mycket press på just Adrian!!
2021-04-02, 18:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen

Har inte kollat nåt idag, varför Alex och SurVictoria imorgon?

Och resten på måndag?
Är det nåt tittarna röstat fram eller BBs påhitt?

Är det nu sjöodjurith äntligen får baxa ut sitt feta arsel?
2021-04-02, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Jag har svårt för henne. Men det är för att hon gick in (var redan kär i adrian) och låtsades vara ovetandes om folks relationer. Hon påstod att hon bara hade sett första avsnittet när dom gick in i huset. Hon befriendade emelie för att göra adrian untouchable.

Nu tycker jag inte att hon förtjänar att må dåligt över adrian. Men jag tycker att det är så jävla dåligt att adrian får skit för att han inte vill bli ihop med madde. Ingen blir ju lack på enelie för att hon inte vill vara ihop med alex. Ingen är sur på madde heller för att hon inte vill vara ihop med alex.

Japp tjejen har problem med sin självbild. Uppförande och beteenden förändras inte över en natt bara för man hamnar i ett hus. De där är bara goja de försöker gömma sig bakom. Nej ja är sia och så på utsidan här är jag tvärt om ....
Skulle inte tro det. De är bara osäkra i sig själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in