2021-04-02, 17:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Och en möss-begravning på det så är jag nöjd ett tag.

Ja tack. Trött på precis allt som har med den fjanten att göra.
Fan, trodde jag var mindre bitter idag än jag var igår men det verkar som bitterheten kom tillbaka
2021-04-02, 17:50
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ser ni några notiser? Jag får inte längre upp några fast jag ser att folk svarat på mina inlägg. Skitjobbigt! Segt som fan går det också.

Vad stod det i brevet? Stod de att de skulle få äta middag i annexet? Eller är det något de hittat på själva?

Nej notiser har försvunnit för mig idag också, skit drygt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ibland undrar jag om han inte försöker vara så tråkig som det är mänskligt möjligt att vara för att se hur länge han kan rida på sitt utseende som någon sorts challenge.
Det måste vara så. Jag har aldrig i mitt liv sett eller träffat en sådan sjukt tråkig människa.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ok, jag fattar 🙄🙄🤔🧐😏 inget, men säkert kul 👍
Bara googla om du verkligen vill veta..
2021-04-02, 17:51
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Blir det fest idag?

Fest i Mergims ära
2021-04-02, 17:52
Medlem
Citat:
Pingisbollen är bara ett substitut. I hans huvud utspelar sig mer erotiska scener
Det förklarar ju varför han alltid får tendens att klia sig där nere varje gång han leker med bollen
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det måste vara så. Jag har aldrig i mitt liv sett eller träffat en sådan sjukt tråkig människa.

Inte jag heller och då har jag träffat många jävligt trista människor haha Han är bäst till och med på att vara tråkig. Vinst där också!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej notiser har försvunnit för mig idag också, skit drygt!
Jag hittade dem. De ligger högst uppe till vänster med det är helt vit men trycker man så får man upp skiten.
2021-04-02, 17:55
Medlem
Citat:
Pingisbollen är bara ett substitut. I hans huvud utspelar sig mer erotiska scener

... från korvfabriken
Medlem
Nu kan man rösta på vem man vill ha kvar men det står bara mellan Alex och Victoria. Någon snäll själ som kan förklara?
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Inte jag heller och då har jag träffat många jävligt trista människor haha Han är bäst till och med på att vara tråkig. Vinst där också!

Hahaha!
2021-04-02, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Är det bara jag som inte klarar av Madde, blir så irriterad varje gång jag ser henne!

Har haft svårt för henne sen dag ett!

Jag har svårt för henne. Men det är för att hon gick in (var redan kär i adrian) och låtsades vara ovetandes om folks relationer. Hon påstod att hon bara hade sett första avsnittet när dom gick in i huset. Hon befriendade emelie för att göra adrian untouchable.

Nu tycker jag inte att hon förtjänar att må dåligt över adrian. Men jag tycker att det är så jävla dåligt att adrian får skit för att han inte vill bli ihop med madde. Ingen blir ju lack på enelie för att hon inte vill vara ihop med alex. Ingen är sur på madde heller för att hon inte vill vara ihop med alex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in