2021-04-02, 16:52
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nardos masserar honom var 3:de timme, hur är Madde mer pinsam?

Tack! Ut med Incest syskonen!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mina ögon och öra (edit: antingen så är jag redan full eller så har jag bara ett öra, ingen vet) kommer vara fulla i kväll, så ha inte alltför stor tilltro till dem

Men I'll do my very best!

Tackar för det jag får hoppas på fler som hjälper till och delar på bördan
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jävligt synd om Steph som har bölat och rökt bort sju veckor. Simon skiter I henne dyrt och heligt. Otrevligt.

Grodis.. är Judith redan safe? Snälla säg att det inte är sant! Då får produktionen ut Madde som de vill
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Nej man måste rösta!
Ajdå. Då blir det jobbigt på måndag när jag inte bryr mig vem som åker av de som sitter löst. Får köra lottning eller bli mutad av någon som vill köpa min röst.
2021-04-02, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Jo vi fattar Mohamed
Fan lägg fri tillgång till alkohol. Låt skiten sköta sig självt från käk till dricka. Inga halvfbrikat. Knullrum, runkrum. De som gökar är immuna. Man väljer själv bestraffning. Immunitet vid 20 bärs under kvällen. En fet spark under bältet Immunitet. Yes.

Haha det vore episkt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Ja verkligen. tex emelie som aldrig vågar stå för vad hon har sagt när hon snackar skit bakom folks ryggar. Men emelie förtjänar att bli räddad så mkt mer än fucking Nardos...

Men just nu är verkligen AD å Screech nardos enemy nr1. Jag säger inte att Madde är perfekt. hon är pinsam som fan när hon hänger efter AD trots att han beter som en riktig skitstövel och bara hänger med "kändisarna" Nardos, Mergin, julia å VV. Han hänger efter dom precis som Madde klänger på honom. Nardos kommer inte åka ut, han vet att hon är populär där ute och inte kommer åka ut och ändå väljer han att rädda henne för att fjäska.

Handlar inte ens om att "han är ju inte ens intresserad av madde" Hon är inte heller direkt ett hot för honom till vinsten. För hon förtjänar faktiskt inte att vinna mer än t.e.x Simon. Handlar om hans äckliga jävla beteende mot henne

Orkar inte. Hoppas folk inser och ser honom som den kändiskåta fjortisen han är och skickar ut honom med hövvet före.

Tack för tipset Moscow. Nu blir det papperspåsen och en paus från att skriva i tråden för min ilska får mig bara att rambla här

Plus på detta. Har stört mig länge på mammas pojkes beteenden . Tungan är brun där .
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Grodis.. är Judith redan safe? Snälla säg att det inte är sant! Då får produktionen ut Madde som de vill
Juddan HÄNGER väldigt lös!
2021-04-02, 16:54
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Juddan HÄNGER väldigt lös!

Va.. på riktigt? Jag läser ifatt i tråden. Läste att Judith var räddad. Fällde nästan en tår. Det finns alltså chans att vi fortfarande får ut henne? AAAAAH good lord please
2021-04-02, 16:56
Medlem
Nej börja inte spela de igen nu!
2021-04-02, 16:58
Medlem
Mördarespelet kan ju inte avslutas AD och Pedram har pratat enskilt om det.
Ad vet han förlorar.
AD fuskade igen. De hade pekat 1gång och AD och Nardos helt sina försvarstal och de skulle peka igen.
Ad sagt till Pedram att han är läkaren
2021-04-02, 16:59
Medlem
ber till Gud att Judith får lämna på måndag
2021-04-02, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Va.. på riktigt? Jag läser ifatt i tråden. Läste att Judith var räddad. Fällde nästan en tår. Det finns alltså chans att vi fortfarande får ut henne? AAAAAH good lord please
Nej, hon är väl inte räddad?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in