Citat:
Ursprungligen postat av
Moscow99
Hehe, finns fler därinne som får blodet att koka.
Får ta fram en pappåse emellanåt och andas i den.
Paniken kommer krypande flera gånger per dag

Ja verkligen. tex emelie som aldrig vågar stå för vad hon har sagt när hon snackar skit bakom folks ryggar. Men emelie förtjänar att bli räddad så mkt mer än fucking Nardos...
Men just nu är verkligen AD å Screech nardos enemy nr1. Jag säger inte att Madde är perfekt. hon är pinsam som fan när hon hänger efter AD trots att han beter som en riktig skitstövel och bara hänger med "kändisarna" Nardos, Mergin, julia å VV. Han hänger efter dom precis som Madde klänger på honom. Nardos kommer inte åka ut, han vet att hon är populär där ute och inte kommer åka ut och ändå väljer han att rädda henne för att fjäska.
Handlar inte ens om att "han är ju inte ens intresserad av madde" Hon är inte heller direkt ett hot för honom till vinsten. För hon förtjänar faktiskt inte att vinna mer än t.e.x Simon. Handlar om hans äckliga jävla beteende mot henne
Orkar inte. Hoppas folk inser och ser honom som den kändiskåta fjortisen han är och skickar ut honom med hövvet före.
Tack för tipset Moscow. Nu blir det papperspåsen och en paus från att skriva i tråden för min ilska får mig bara att rambla här