2021-04-02, 16:25
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Joel ser mycket äldre ut när man inte ser honom i sin 5 år gamla pyjamas.
https://imgur.com/a/wh1obT3
Riktig rom som sitter utanför ICA med en sliten kaffemuggen.
2021-04-02, 16:26
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Fan vad roligt när Victoria åker mot en nobody imorgon för att hon är så hatad

Alex kommer få massa luft och limma på Emelie när det blir fest

Mmmh! Längtar.
2021-04-02, 16:27
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Hon trashtalkade bland annat en kvinna som precis hade förlösts när hon jobbade på BB. Vem fan gör det på nationell tv? Vidrigt!

Vad sa hon om kvinnan? Är genuint nyfiken för min live strular som fan i helgen.
2021-04-02, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja juste, jag skiftade igår när Pedram, AD och någon till var på väg in i s1 för de skulle visa nånting.. tror det var Dompa. Pedram visade ett ställe under hans säng, nån låda. Gick upp för mig nu att det måste ha varit alkoholgömman då.

stämmer sen tror jag dem har ett vid garderoben också + vid simons säng vid väggen där teffi gömds härom natten där kan man ju gömma flera flak
2021-04-02, 16:30
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Riktig rom som sitter utanför ICA med en sliten kaffemuggen.
😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Madde är en stor anledning till att jag knappt tittar längre. Hon är i en psykos som upprepas om och om igen. Det är inte ens komiskt längre utan bara tragiskt. Hon kommer ta livet av sig om hon åker ut och han aldrig pratar med henne igen.

Ta livet av sig kommer hon inte göra, hon kommer mer att skämmas och se hur hon har bete sig där inne.

Finns många man kan störa på sig där inne, men det hon håller på med Madde är varje jäkla dag flera gånger om dagen.

Sin besatthet av AD.
Är sjukt trött på de
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Fan vad roligt när Victoria åker mot en nobody imorgon för att hon är så hatad

Alex kommer få massa luft och limma på Emelie när det blir fest

Fast. Det var väl på söndag ändå?
Medlem
Mouchinos avatar
Det som är bra med det här kollektiva straffen BB delar ut är att det kommer skapa konflikter mot de som orsakar dessa konsekvenser då det drabbar alla, även de som faktiskt följer reglerna.
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-02 kl. 16:33.
2021-04-02, 16:31
Medlem
Ridnes avatar
Min teori håller i sig. Alex hade givetvis åkt på Måndag mot alla om han suttit då. Därför gör de denna taktik istället för att få ut honom på Söndag, för att det inte ska bli för uppenbart att de vill ha ut Madde.

Tv4 har ett varumärke att tänka på och vill säkra både sitt, och Maddes framtid. Hon är/har varit tv4 anställd och nu är hon nära en psykos därinne över Adrian så vi kommer tyvärr inte få ut Judith på Måndag heller.

Antagligen kommer det bli så att de som sitter säkert får tävla om vem som ska dela ut immunitet. De enda som kommer ge immunitet till Judith är Tanja och Pedram så de kommer se till att någon av dem vinner. Sedan är Judith säker. Då får de ut Madde.

Blir inte Judith säker och Madde och hon sitter mot varandra så åker Madde iallafall. Får se om Bianca och Rosanna går ut och försöker rädda Madde denna gång. Jag tror inte det, för de vill ha ut henne.
Tyvärr, vi är fast med Rovjudith i minst ett par veckor till.
2021-04-02, 16:33
Medlem
Synd att Madde sitter mot Judith, vill att Madde ska åka :/
2021-04-02, 16:33
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Hehe, finns fler därinne som får blodet att koka.
Får ta fram en pappåse emellanåt och andas i den.
Paniken kommer krypande flera gånger per dag

Ja verkligen. tex emelie som aldrig vågar stå för vad hon har sagt när hon snackar skit bakom folks ryggar. Men emelie förtjänar att bli räddad så mkt mer än fucking Nardos...

Men just nu är verkligen AD å Screech nardos enemy nr1. Jag säger inte att Madde är perfekt. hon är pinsam som fan när hon hänger efter AD trots att han beter som en riktig skitstövel och bara hänger med "kändisarna" Nardos, Mergin, julia å VV. Han hänger efter dom precis som Madde klänger på honom. Nardos kommer inte åka ut, han vet att hon är populär där ute och inte kommer åka ut och ändå väljer han att rädda henne för att fjäska.

Handlar inte ens om att "han är ju inte ens intresserad av madde" Hon är inte heller direkt ett hot för honom till vinsten. För hon förtjänar faktiskt inte att vinna mer än t.e.x Simon. Handlar om hans äckliga jävla beteende mot henne

Orkar inte. Hoppas folk inser och ser honom som den kändiskåta fjortisen han är och skickar ut honom med hövvet före.

Tack för tipset Moscow. Nu blir det papperspåsen och en paus från att skriva i tråden för min ilska får mig bara att rambla här
2021-04-02, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det som är bra med det här kollektiva straffen BB delar ut är att det kommer skapa konflikter mot de som orsakar dessa konsekvenser då det drabbar alla, även de som faktiskt följer reglerna.

Exakt, hoppas det inte bara var en engångsgrej utan att dom fortsätter med såna straff

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in