2021-04-02, 16:21
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det är simon och peddi som gömt dem har 3 ställen till bla 2 i ovrummet

Ja juste, jag skiftade igår när Pedram, AD och någon till var på väg in i s1 för de skulle visa nånting.. tror det var Dompa. Pedram visade ett ställe under hans säng, nån låda. Gick upp för mig nu att det måste ha varit alkoholgömman då.
Medlem
Det kommer bli så himla kul att se husets reaktion när Alex blir kvar på söndag. De kommer fatta ännu mindre av vilka personligheter som gillas utanför huset. Simon kommer bli sjukt glad iom att han är livrädd för alla influensers och de är ju alla övertygade om att paret Lundell kommer kampanja för Viktoria.

Ser fram emot detta!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Också märkt detta. Oftast något små pojkar i ~4 års åldern brukar syssla med.... Och Adde då.

Och säger "jag är kissenödig". Pojke i en mans kropp
Medlem
Anonym396s avatar
Fan vad roligt när Victoria åker mot en nobody imorgon för att hon är så hatad

Alex kommer få massa luft och limma på Emelie när det blir fest
2021-04-02, 16:22
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Ja, jag har haft diskussion här nu i tråden med ett par stycken, bland annat dig, grodan och moder och jag inser att jag inte skulle röstat på henne, även om min tanke var att det förstör hennes varumärke o namn mer om hon är där inne men nej, sådant beteende som hon uppvisar är inte okej och folk som beter sig dåligt kan få fler följare trots att de inte förtjänar det osv..Så det var fel tänkt av mig.

Men hon åker på söndag, jag har kollat runt lite och jag har inte sett en enda röstning någonstans där folk inte vill ha ut henne.
Skit i vad andra tycker, vill du att Victoria ska vara kvar för din underhållning, ja, rösta då för att skicka ut Bölex!.. Nu vet jag dock inte exakt vad som har sagts, så jag kanske är lite ute och cyklar

Jag röstade iaf för att ha kvar Victoria, idgaf Sen alla som antyder att jag har valt att behålla en mobbare och terrorist och allt vafan det nu är.. Jag vill inte kolla på ett program där alla sitter i en ring hållandes i hand och pratar ut om sina känslor för varandra, okej? Dom tävlar om 1 miljon förfan
2021-04-02, 16:23
Medlem
Spajdors avatar
Joel ser mycket äldre ut när man inte ser honom i sin 5 år gamla pyjamas.
https://imgur.com/a/wh1obT3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Emelie ska fan stanna

Judith vill jag oxå ha ut , men tar fan Madde först , 33 år bete sig som en fjortis .
Hon är enbart där för AD.

Finns säkert anledning för att folk rösta på henne i gruppen oxå .

Fattar inte folk att hon kommer hålla på så här hela tiden och det kommer bli värre med tiden. Då AD kommer aldrig visa henne nått där inne tillbaka .

Orka se det usch 🤮

Nardos är fan mognare en den äldsta i huset

Madde är en stor anledning till att jag knappt tittar längre. Hon är i en psykos som upprepas om och om igen. Det är inte ens komiskt längre utan bara tragiskt. Hon kommer ta livet av sig om hon åker ut och han aldrig pratar med henne igen.
Medlem
Smart tröja Peddo har, inbyggd nackkrage.
2021-04-02, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Nej, inte riktigt.
Hur är hon falsk?
Vad tror hon att hon vet som hon inte vet?
Vilka har hon snackat skit om? Vad har hon sagt och till vem? Var det befogat eller råkade det handla om någon av dina favoriter?

Hon trashtalkade bland annat en kvinna som precis hade förlösts när hon jobbade på BB. Vem fan gör det på nationell tv? Vidrigt!
2021-04-02, 16:25
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ingen aning. Om jag sminkar mig noggrant tar det Max 45 minuter.

Samma här. Max 45 min om det är nogrannt och för riktig fest. Vardagssmink går betydligt fortare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Tjackis ilska/drama i huset är skön. Hon säger ifrån när hon bör säga ifrån. Noll konflikträdd, vill bara ha rättvisa.

VVs ilska/drama i huset är äckligt. Hon gör grejer med flit för att få igång bråk, hon snackar skit, manipulerar och trär på sig offerkoftan efteråt.

Det fåtal personer som vill ha kvar personer för dramats skull, snälla ha det i åtanke att det är skillnad på drama och drama.
Jag tyckte dramat mellan VV och Madde igår var lite kul men det var för att jag var så trött på Maddes bölande och kaninkokar-beteende. Kommer absolut inte rösta kvar VV, hon är faktiskt ett riktigt psykfall med den vidrigaste personligheten jag någonsin skådat. Hon är genuint elak och man ser hur hon strategisk väljer ut offer och puschar dem till att brista och då låtsas VV att hon inte gjort någonting...
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Hon trashtalkade bland annat en kvinna som precis hade förlösts när hon jobbade på BB. Vem fan gör det på nationell tv? Vidrigt!
Ja. Smaklöst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in