Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Ja, han kommer nog upprätta alla möjliga typer av "kn*ll-kontrakt" inför framtida samvaro. Skämt åsido: undrar hur han mår nu när den värsta euforin/chocken/manin lagt sig...? Måste ju ta itu med barnen och sånt.
Jajamen, både hängslen och livrem + en liten jolle efter sig för säkerhetsskull, man kan inte vara nog försiktig i dessa tider
Jag tro att han mår ganska dåligt om jag ska vara ärlig, det här är nog den mest omskakande personlig händelse som hänt honom i hans liv om du förstår hur jag menar.
Visst han har nog varit med om mycket i sitt långa liv och varit kontroversiell och stått i snålblåst men den här gången så fick han uppleva hur det är att vara på motsatt sida jämfört hur han levt tidigare, den här gången fick han smaka på det som han varit med och godkänt när det gäller lagar och jag tror inte att det smakade bra, hans uttalanden tyder på det.
Jag tro faktiskt att det kommer att komma något positivt ur detta, bland annat att du som anklagad inte i princip måste bevisa din oskuld vilket var just det som Göran Lambertz måste göra.