2021-04-02, 16:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Va? Ja det är fel och inte konstigt att han blir så packad varenda gång. Sånt där ego beteende går bort, dåligt av båda två!
Fast det är väldigt många som gömmer alkohol nu. Säkert hälften av dom.
Håller med om att det är riktigt dassigt.
2021-04-02, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
"Du var skit dryg mot Victoria nyss"

Snälla, Victoria har varit otrevlig mot henne sen första sekunden...
Det är hon som ska be om ursäkt, stör mig så mycket på STeph nu
Jag fattar inte varför Steff kom och sa åt Tjackie. Hade VV sagt något innan till Steff? Riktigt oskönt kändes det, tur att det bara retade upp Tjackie mer.
2021-04-02, 16:17
Medlem
Värst vad Adrian klämmer på metmasken mellan benen idag
2021-04-02, 16:18
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag fattar inte varför Steff kom och sa åt Tjackie. Hade VV sagt något innan till Steff? Riktigt oskönt kändes det, tur att det bara retade upp Tjackie mer.
Ja vete fan varför Steph känner att hon måste "försvara" Vicky helt plötsligt. Märklig(över) reaktion på hela grejen.
2021-04-02, 16:19
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Värst vad Adrian klämmer på metmasken mellan benen idag
Också märkt detta. Oftast något små pojkar i ~4 års åldern brukar syssla med.... Och Adde då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Fel! Hon är kvar av en anledning.

För att hon aldrig har hängt löst
Medlem
Emelie ska fan stanna

Judith vill jag oxå ha ut , men tar fan Madde först , 33 år bete sig som en fjortis .
Hon är enbart där för AD.

Finns säkert anledning för att folk rösta på henne i gruppen oxå .

Fattar inte folk att hon kommer hålla på så här hela tiden och det kommer bli värre med tiden. Då AD kommer aldrig visa henne nått där inne tillbaka .

Orka se det usch 🤮

Nardos är fan mognare en den äldsta i huset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Anledningen till att jag reagerade var för att jag brukar hålla med dig om väldigt mycket.

I grund är jag ju irriterad på V och inte dig.

Hon ryker garanterat!

Jag fattar, och jag är glad att folk säger vad de tycker och tänker, oavsett om de håller med mig eller inte. För antingen så kommer det öppna upp för diskussion och sådant är viktigt och intressant eller också så kan man agree to disagree.

Men i detta fall är jag (efter en del om och men) helt med på att mitt tänk var fel.

Vad tror vi händer på festen ikväll då? Jag hoppas att Jackie och Vicky ryker ihop rejält. Någon behöver markera mot den människan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ja vete fan varför Steph känner att hon måste "försvara" Vicky helt plötsligt. Märklig(över) reaktion på hela grejen.
Jag missade, vad sa Tjackie till Vickan?
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Du får gilla henne om du vill, inga problem med det👍

Handlar inte om det. Var bara nyfiken om du hade något vettigt att komma med kring dina kommentarer om henne. Men verkar inte så :-)
2021-04-02, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om jag var Jackie så hade jag halsat all cider när alkoholen kommer så kan fittan Adrian som bara dricker kärringdricka gömma öl som han ej kan dricka.
Hoppas på det. Hade det varit jag hade jag på ren jävelskap druckit cider fast det är det äckligaste jag vet. Stör mig så sjukt mycket den där där jävla tråkiga Mössan.
2021-04-02, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hur kan ens sminkning ta så lång tid? Killar behöver max fem minuter på sig att göra sig i ordning, tjejerna 3-4 timmar?
Ingen aning. Om jag sminkar mig noggrant tar det Max 45 minuter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in