2021-04-02, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Simon, Pedram och Adrian borde bli autonominerade för all dricka de gömmer på festerna.

Produktionen är så fega.

Det är Madde som gömmer cider åt AD.
2021-04-02, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Men när du ger din röst till henne så röstar du på att det ska fortgå. Det är det jag inte förstår och det gör mig irriterad.

Hon går på oskyldiga människor och det enda rätta är att skicka hem henne till en och annan tankeställare så fort som möjligt.

Ja, jag har haft diskussion här nu i tråden med ett par stycken, bland annat dig, grodan och moder och jag inser att jag inte skulle röstat på henne, även om min tanke var att det förstör hennes varumärke o namn mer om hon är där inne men nej, sådant beteende som hon uppvisar är inte okej och folk som beter sig dåligt kan få fler följare trots att de inte förtjänar det osv..Så det var fel tänkt av mig.

Men hon åker på söndag, jag har kollat runt lite och jag har inte sett en enda röstning någonstans där folk inte vill ha ut henne.
2021-04-02, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Simon, Pedram och Adrian borde bli autonominerade för all dricka de gömmer på festerna.

Produktionen är så fega.
Håller med dig varför inte byta ut de tre nu mot de som hänger löst vore en trevlig tvist.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Haha influencers ska ju påverka det är ju det ordet betyder du är bra smart du material för BB 2022😀
Tror du jag är helt efterbliven eller? Jag vet vad fan en influencer är... Man kan väl sakna gamla tider ändå när människor med 0 talang som bara lägger upp snygga bilder på sig själv inte kunde påverka så mycket i ett program som är till för ett gäng galningar som gör TV ihop. Man vill ju hålla de så att människorna som gör programmet får stanna kvar än en massa tråkmånsar som bara får stanna för de har kändisvänner.

Saknar 2006 tiderna, när människor gick in okända och inte hade massa kändisvänner som promota dom. Då fick tittarna verkligen rösta på de som gör programmen istället. Herregud, tror du är mer passande för BB 2022 än jag då du uppenbarligen tror att år 2021 att man inte vet vad en influencer är.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Var det de två som rök ihop nyss i köket när Victoria spydde?
Yes. Och igår lackade Jackie för att hon känner att Vicky är på henne hela tiden typ. Men då konfronterade hon aldrig henne. Det bubblar under utan. Redo att bli överkokning!
Medlem
"Du var skit dryg mot Victoria nyss"

Snälla, Victoria har varit otrevlig mot henne sen första sekunden...
Det är hon som ska be om ursäkt, stör mig så mycket på STeph nu
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Vem tjafsar ens när vi har fakking bajs i ansiktet"

hahaha Megim är ju lite smårolig ibland ändå

OCH känns som att det kan smälla rejält mellan herpes och VV i kväll, om de får in alkohol
rejääääält stelt mellan dem

Hoppas det! Snälla, snälla rapportera flitigt, jobbar inatt så ni är mina ögon och öron 🙏
Medlem
KrossedOuts avatar
Tanja har ju blivit totalanonym den senaste veckan och sjunker som en sten! Nu räddar vi Alex imorn. Ut med Emelie på måndag!
2021-04-02, 16:06
Medlem
Anonym396s avatar
Håll käften Stephanie.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
"Du var skit dryg mot Victoria nyss"

Snälla, Victoria har varit otrevlig mot henne sen första sekunden...
Det är hon som ska be om ursäkt, stör mig så mycket på STeph nu
Ja lägg dig inte i Steph. Bara backa. Du vet inte hela storyn!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Skulle vara intressant o veta exakt vad det är som gör att du avskytt Emelie så länge nu. Kan du ge något konkret exempel på vad som gör henne patetisk? Väntar med spänning...

Säkert en kränkt person från Ystad bara
Medlem
1754s avatar
Knarkartjejen kommer flippa hårt ikväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in