2021-04-02, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Madde tar upp Adrians namn vid alla samtal

Därför hon ska ut. Rädda kvar Emelie!!
2021-04-02, 15:00
Medlem
Nu får vi ALLA enas om att rösta ut sjöodjuret.
2021-04-02, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Därför hon ska ut. Rädda kvar Emelie!!

Om Madde ska åka så måste man tyvärr rösta kvar Judith
2021-04-02, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Rovjudith får lite extra kameratid nu innan hon åker med huvudet före på måndag.
Hon kommer passa på att taffsa extra, hon kanske ryker innan måndag hon besitter väl på varningar redan? han varit så kul ifall hon blev utslängd
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu får vi ALLA enas om att rösta ut sjöodjuret.

100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Beroende på vem Mergim väljer. Han har ju klickat med Madde. De andra har han väl knappast bytt ett ord med. Låt se om han är taktisk eller väljer med hjärtat och då blir det Madde.

Ja, det kan nog gå hur som. Tror dock han lägger den på någon i rosa rummet. Hoppas! Lite orolig då han första dagen sa att Emelie var hans favorit (om jag minns rätt).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Nej men lyssna här bara så kanske du kan förstå mitt resonemang bättre: så fort hon kommer ut kommer hon "bygga upp sitt varumärke" igen och komma med massa ursäkter och sånt till varför hon betedde sig dåligt i huset. Sedan återgår hon till sitt redigerade Instagram-liv där allting är noga kalkylerat hur hon ska kunna framstå som så bra som möjligt (på instagram får man ju aldrig se influencers dåliga sidor/dagar, det är de noga med att inte lägga ut) men i BB däremot går det inte att fejka och redigera och välja vad man ska visa och inte, så då får folk en mer sann bild och den bilden är inte vacker när det gäller hennes beteende...

Är du med på hur jag tänker? Du behöver inte hålla med mig men förklarar bara hur jag resonerar.
Det där resonemanget håller dock inte. Ju mer tv-tid hon får = desto mer exponering och folk blir mer och mer intresserade av henne (antingen bara för att de tycker att hon är drama eller hittar "bra" sidor som de gillar att följa). Det är facts att folk som är med kortare i tv-serier får färre följare än de som är med längre OAVSETT hur de beter sig - för det är alltid folk som är korkade nog att följa dem. Ju längre hon stannar, desto större buzz blir det kring henne = desto fler följare/mer uppmärksamhet kommer hon få efteråt. Och ju fler följare du får, desto större chans är det att få ÄNNU fler följare eftersom människor är flockdjur och gör som andra gör.

Sedan är hon SJUKT beräknande och strategisk och folk som inte ser igenom henne faller lätt för hennes skådespel. Och DET om något är farligt för hennes framtida vistelse i huset, eftersom hon kommer spela på det som ger henne sympatier.

Hon bör ryka asap. Inte bara för att hon är vidrig mot andra människor, utan för att ju längre hon är kvar desto större risk är det att hon blir populär för att tittarna blir manipulerade.
Medlem
Citat:

Just fan. Det går inte. Vi kan inte chansa på att inte rösta kvar Emelie
Medlem
lillaflippens avatar
Har mergim sagt vem han räddar?
2021-04-02, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Nej men lyssna här bara så kanske du kan förstå mitt resonemang bättre: så fort hon kommer ut kommer hon "bygga upp sitt varumärke" igen och komma med massa ursäkter och sånt till varför hon betedde sig dåligt i huset. Sedan återgår hon till sitt redigerade Instagram-liv där allting är noga kalkylerat hur hon ska kunna framstå som så bra som möjligt (på instagram får man ju aldrig se influencers dåliga sidor/dagar, det är de noga med att inte lägga ut) men i BB däremot går det inte att fejka och redigera och välja vad man ska visa och inte, så då får folk en mer sann bild och den bilden är inte vacker när det gäller hennes beteende...

Är du med på hur jag tänker? Du behöver inte hålla med mig men förklarar bara hur jag resonerar.

Det finns översittare i den här tråden också. Just sayin
Medlem
Citat:
Är du dum i huvudet?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Alex och Emelie absolut samma nivå. Skulle passa perfekt för varandra. Slemproppar och grisfötter passar bra ihop.

Efter vad jag sett på senaste utvecklingen av Emelie så måste jag hålla med
Från att ha varit en tuff brud med attityd har hon omvandlats till en riktig bitter brud utan attityd.
Tyvärr för jag gillade henne i början väldans mycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in