Citat:
Ursprungligen postat av
Contragulations
Översittarattityd? Det är bara grädden på moset. Det här är en sjuk person som njuter av att såra.
Du vill inte se henne i influencervärlden men du vill ge henne mer tid i en realityshow. Det går inte ihop för mig, hon är psykopat och kan säkerligen vända tillbaka en del korkade människor om hon får mer tid.
Väldigt besviken och förvånad över hur du resonerar Tjejen.
Nej men lyssna här bara så kanske du kan förstå mitt resonemang bättre: så fort hon kommer ut kommer hon "bygga upp sitt varumärke" igen och komma med massa ursäkter och sånt till varför hon betedde sig dåligt i huset. Sedan återgår hon till sitt redigerade Instagram-liv där allting är noga kalkylerat hur hon ska kunna framstå som så bra som möjligt (på instagram får man ju aldrig se influencers dåliga sidor/dagar, det är de noga med att inte lägga ut) men i BB däremot går det inte att fejka och redigera och välja vad man ska visa och inte, så då får folk en mer sann bild och den bilden är inte vacker när det gäller hennes beteende...
Är du med på hur jag tänker? Du behöver inte hålla med mig men förklarar bara hur jag resonerar.