2021-04-01, 11:59
Medlem
Att röka är väldigt WT, så även lössnus. Portionsnus är lite mer utbrett.

Att äga en epatraktor, speciellt som vuxen. Raggarbil likaså.

Lådvin for WT-kvinnor, billig matbutiks-öl för män.

Att faktiskt bry sig om Melodifestivalen tycker jag är rätt trashigt.

Mjukisbyxor utomhus. SMS-lån. Axe. Livets hårda skola och Facebook-besatthet. Tror på astrologi.

Vad röstar WT på? Tja, om de lyckas ta sig upp från den slitna, tobaksluktande soffan så blir det antingen S eller SD, antingen för bidrag eller mot invandrare. V har för mycket ideologi för dessa, hjärnan orkar inte så långt.
Citera
2021-04-02, 10:22
Medlem
Sommarvikingens avatar
När du är tjock och tror att du kan gå ned i vikt genom att äta vegansk skräpmat. Du tror även att den veganska skräpmaten är nyttig för att den är vegansk.
Citera
2021-04-02, 14:00
Medlem
du handlar festmaten till Jul, Påsk och midsommar på Lidl.

du handlar den billigaste barn, katt och hundmaten på Lidl

du startar bråk med andra kunder när du handlar på Lidl

du köper motorolja och spolarvätska på Lidl

du köper dasspapper på Ö&B när dom är billigare än Lidl

du köper skölj & tvättmedel på Lidl

du skryter för dina vänner om att du .... Wait for it... handlar på Lidl

du undrar varför det inte sitter en tiggande tattare vi entrén till Lidl???...men
glömmer snabbt frågan när du ser att det är extrapris på salt & antibiotika mättad
fläskytterfilé.

du läser aldrig innehållsförtäckningen på skiten du handlar på Lidl

du köper aldrig det som är värt att köpa på Lidl.

Nu börjar Dum & Dummare II på tv... Undrar om dom handlar på Lidl ?
Citera
2021-04-03, 22:04
Medlem
Demokraturdns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
Har du någonsin träffat en rik WT?
9/10 tecken på en WT är relaterat till deras inkomst m.m

* Dålig kosthållning och ointresse för att laga bra och näringsrik mat
* Energidrycker
* Obildat språkbruk med mestadels svordomar och könsord
* Oförmåga att hantera känsloutbrott
* Lågutbildad
Eller ha de punkterna samtidigt som du är stenrik.

Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
När du inte vet hur Zara Larssons senaste omslag ser ut

När du vet hur Zara Larssons senaste omslag ser ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
...du tycker att Levi Klausen fortfarande rockar fett!

När du vet vem Levi Klausen är.

Citat:
Ursprungligen postat av NyktertLiv
När du klagar på invandrares belastning på samhället, trots att du själv är en belastning.
Om du menar att du som svensk medborgare har en större rätt att få vara en belastning är det politik, oavsett om du är WT eller inte.
Citera
2021-04-03, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demokraturdn

När du vet vem Levi Klausen är.

Nja, snarare när du försvarar honom trots att han varit nazist. Detta fastän han faktiskt är jude.
Citera
2021-04-10, 16:42
Medlem
AndersM79s avatar
...du går på krogen / nattklubb i fotbollströja.
Citera
2021-04-10, 17:31
Medlem
Adelaides avatar
Enligt denna tråd är ju till och med kungen WT, herregud.
Citera
2021-04-21, 14:55
Medlem
När du inte bryr dig om din hygien trots att du inte lider av depression eller annan psykisk ohälsa.
Att inte ens bemöda sig att ta en dusch säger allt om ens totala avsaknad av ambitioner.

Höll på att explodera av ilska idag inne i en livsmedelsbutik när ett lokalt WT gled runt och osade satan. Duscha för helvete!
Kunde inte bry mig mindre om övriga (påstådda) WT-drag, men att inte sköta sin hygien borde ta mig fan vara olagligt om man skall vistas offentligt.
Citera
2021-04-21, 15:39
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
När du inte bryr dig om din hygien trots att du inte lider av depression eller annan psykisk ohälsa.
Att inte ens bemöda sig att ta en dusch säger allt om ens totala avsaknad av ambitioner.

Höll på att explodera av ilska idag inne i en livsmedelsbutik när ett lokalt WT gled runt och osade satan. Duscha för helvete!
Kunde inte bry mig mindre om övriga (påstådda) WT-drag, men att inte sköta sin hygien borde ta mig fan vara olagligt om man skall vistas offentligt.

Usch, en gång när jag var och handlade på coop så stod det ett stinkande äckel bakom mig i kassan. Vad fan man ska ju för det första hålla avstånd nu i coronatider, men det gjorde han inte och det bara stank armsvett om gubbfan. Han var garanterat WT.
Citera
2021-04-21, 16:01
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Usch, en gång när jag var och handlade på coop så stod det ett stinkande äckel bakom mig i kassan. Vad fan man ska ju för det första hålla avstånd nu i coronatider, men det gjorde han inte och det bara stank armsvett om gubbfan. Han var garanterat WT.

En gång stod jag bakom ett fyllo som stank i en sötaktig doft, han själv stod bakom en stel autist med kostym och som verkade ha en pinne i röven. ; ) Men wt är faktiskt ett rasistiskt uttryck, alla vita människor kanske inte är lika smakfulla men överlag mer en andra folk och i andra länder, om dom sköter sig på andra sätt så spelar det ingen stor roll. Så sluta snacka om wt, snacka om nyrika idioter med noll klass och smak och som är roliga att skämta med. Men om ni ska tjata om wt - så är väl reinfeldt ett bra exempel.
Senast redigerad av erytmenus-o 2021-04-21 kl. 16:04.
Citera
2021-04-22, 18:42
Medlem
Att inte ha koppel på sin kamphund när man ute och går med den känns rätt WT. Så jävla respektlöst att det inte är sant.
Citera
2021-04-23, 13:00
Medlem
Jagserdigjustnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacelobster
du handlar festmaten till Jul, Påsk och midsommar på Lidl.

du handlar den billigaste barn, katt och hundmaten på Lidl

du startar bråk med andra kunder när du handlar på Lidl

du köper motorolja och spolarvätska på Lidl

du köper dasspapper på Ö&B när dom är billigare än Lidl

du köper skölj & tvättmedel på Lidl

du skryter för dina vänner om att du .... Wait for it... handlar på Lidl

du undrar varför det inte sitter en tiggande tattare vi entrén till Lidl???...men
glömmer snabbt frågan när du ser att det är extrapris på salt & antibiotika mättad
fläskytterfilé.

du läser aldrig innehållsförtäckningen på skiten du handlar på Lidl

du köper aldrig det som är värt att köpa på Lidl.

Nu börjar Dum & Dummare II på tv... Undrar om dom handlar på Lidl ?

Vilket olidligt inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in