2021-04-02, 12:57
Medlem
icons avatar
Härligt. Då har vi Bombaclat i huset igen. Kul idé det här hörrni med BB20-deltagare i huset.
2021-04-02, 12:58
Bannlyst
Programledaren för BB skulle in i huset idag sa hon, undrar vad hon ska göra där?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Programledaren för BB skulle in i huset idag sa hon, undrar vad hon ska göra där?

Var sa hon detta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vem snackar om Madde här. Hon mobbar alla i hennes väg mot fame. Jag tittar på hela hennes person inte en enda händelse. Om inte du ser det tycker jag verkligen, verkligen synd om dig. Verkligen. Skönt att de flesta har insett det inklusive senast Jockiboy. Hon kommer inte vara välkommen där längre vilket gör mig riktigt glad.
Det var väl du som skrev att du kände att Madde blev mobbad av Vic....
Jag håller fullständigt med dig om allt! Vic förtjänar all backlash men man är ju självisk och vill se de tjafsa, lida och bli provocerade för underhållning purposes och just nu så är det bara Vic som bjuder på det. Tro mig om Vic hade gått över gränsen så hade produktionen slängt ut henne med huvudet före.
2021-04-02, 12:59
Medlem
Citat:

som påskhare under freeze säkert
2021-04-02, 12:59
Medlem
Citat:
Hon skulle vara påskhare tror jag, gissar det blir under en freeze
2021-04-02, 13:01
Medlem
Att välja mellan Vickan och Alex är ju som att välja mellan pest eller kolera
Medlem
xrlpyts avatar
Vilken kärlekssaga om Adrian vinner tävlingen om att ge bort en immunitet, och han ger den till Madde..!
Medlem
Första man ser är VV ligga i Adrians säng...
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag hoppas att du driver nu men för säkerhets skull så ingen missuppfattar så:

NEJ DET GJORDE HAN INTE! Oljudith stod utanför duschen och bad simon göra så som peddot brukar göra, alltså vifta med snorren fram o tillbaka.
Judith stod vid handfatet o glodde och simon var inne i duschen

Ja, hon sa det där också. Hon sa även att han daskat henne med kuken.
2021-04-02, 13:02
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Mig med! Jag har inte sett något konkret mo att joakim verkligen har gått ut med detta coh sågat henne! skulle gärna vilja göra det men jag får leva på hoppet om att det verkligen är så och att han kan se igenom hennes äckliga vidrighet och absolut inte kommer vilja jobba med henne mer!! om det finns någon som sitter på skärmdumpar eller dylikt som kan bekräfta detta, snälla gör det!!!!

Jag har en skärmdump där det står ordagrant:

"Jag står absolut inte bakom Victorias beteende i big brother. Jag vet att hon jobbat för mig flertal gånger och jag är chockad över det jag ser och hör. Men vill verkligen sätta ner foten och säga att mobbingen och pikarna hon ger emot andra deltagare, är absolut inte något jag står bakom eller tycker är okej!"
2021-04-02, 13:02
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jodåå hon är inte speciellt vass i tävlingar och dessutom så är hon minst omtyckt i huset så de kommer nominera henne så om hon hade fått stanna hade hon inte blivit långvarig.
hon kan visst vara vass i tävlingar. Såg du förra året? Tror det finns personer som kommer behålla henne kvar framför andra deltagare. Hittills är det inte så många som ogillar henne i huset, tvärtom beskriver de flesta som världens snällaste osv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in