2021-04-02, 12:52
Medlem
Vilken tid är tävlingen??
2021-04-02, 12:52
Medlem
Har man missat tävlingen som står på schemat på förmiddag? isåfall vem vann.
2021-04-02, 12:53
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23

När brevet lästes upp så sa de om ca en timma. Så borde vara mindre än en halvtimma kvar, men man vet aldrig med BB
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Simon har alltså daskat sin jättekuk på Judith. Nu kommer han åka ut med huvudet före, för han är ju kille och gör sånt. Kom ihåg det när dom kallar in honom i bikten och han aldrig kommer ut igen.
Detta hade vart så sjukt men inte förvånande. Så mkt som hon antastat folk det äcklet.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Mig med! Jag har inte sett något konkret mo att joakim verkligen har gått ut med detta coh sågat henne! skulle gärna vilja göra det men jag får leva på hoppet om att det verkligen är så och att han kan se igenom hennes äckliga vidrighet och absolut inte kommer vilja jobba med henne mer!! om det finns någon som sitter på skärmdumpar eller dylikt som kan bekräfta detta, snälla gör det!!!!

Urk jag har sett det med egna ögon när han gick ut med det inklusive i en video och då är jag ingen Instagram heavy duty user. Följer bara två på instagram, en av de är Jullan. Men jag skriver under på det du nämner om henne. Jag skall försöka hitta en länk till det han skrev. Gött låt oss få ut den vidriga VV nu.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Kul klipp i appen när dom får höra ponnes version av ”jag har pissat i poolen”
Pedram go bananas och jaquline har samma rörelsemönster som en gammal tjackpundare, kom att tänka på Christer Pettersson 😂😂

Den här Jacqueline hittar man nog på en sliten sylta med Jack Vegas maskiner när den här skiten är över
2021-04-02, 12:54
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Borde börja snart, de fick brev kring lunch om att den börjar "om en timme".. sen har ju BB sin egna speciella tidsuppfattning, men mellan 13-14 borde de komma igång i alla fall. Det ska ju vara individuella tävlingar, en och en hoppas jag, för alla som sitter säker vad jag förstod, så det kan ju pågå ett tag.
2021-04-02, 12:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Inte ens hennes vän Amilia har pushat för att rädda Vickan.
Bara det säger rätt så mycket
2021-04-02, 12:55
Medlem
Citat:
Simon har alltså daskat sin jättekuk på Judith. Nu kommer han åka ut med huvudet före, för han är ju kille och gör sånt. Kom ihåg det när dom kallar in honom i bikten och han aldrig kommer ut igen.
Är det något som kan hota Simon från att vinna BB så är det han själv. Kommer säkert att vara nåt sådant som gör att han tillslut åker ut. Han borde hålla sig i skinnet lite.
2021-04-02, 12:55
Medlem
Citat:

Jag hoppas att du driver nu men för säkerhets skull så ingen missuppfattar så:

NEJ DET GJORDE HAN INTE! Oljudith stod utanför duschen och bad simon göra så som peddot brukar göra, alltså vifta med snorren fram o tillbaka.
Judith stod vid handfatet o glodde och simon var inne i duschen
2021-04-02, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Urk jag har sett det med egna ögon när han gick ut med det inklusive i en video och då är jag ingen Instagram heavy duty user. Följer bara två på instagram, en av de är Jullan. Men jag skriver under på det du nämner om henne. Jag skall försöka hitta en länk till det han skrev. Gött låt oss få ut den vidriga VV nu.

Det skall finnas någon dump längre bak i tråden tror jag 🤔
2021-04-02, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Legenden går att han än idag är i BB huset och fuckar ur. Bl.a. att det var han som gömde Kattis glasögon i bikten, den förste som pissade i poolen m.m.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in