2021-04-02, 12:43
Medlem
xrlpyts avatar
Jag har nog aldrig sett samtliga plattformar (flashback, insta, fb m fl) så eniga om vem som ska räddas av Alex och Vickan. Själv behövde jag fundera KANSKE 0.3 sekunder innan jag röstade på att rädda Alex..
2021-04-02, 12:43
Medlem
Chollens avatar
Hahaha vad jag dör åt deras hulkningar! 🤣🤣
2021-04-02, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Underbart om det blir så! För då blir det till 100% Juddan som loosar 😁

sant men vågar ej riskera att Nardos åker
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Jag har förstått att många är övertygade om att hon är en hemsk människa. Har inte sett förra årets säsong, och mest kollat sporadiskt sen Vicoria kom in i huset. Slog på liven igår innan jag skulle lägga mig och de hade något dramasnack i soffan!!!!! Har aldri sett de i huset denna säsongen.

Min röst idag spelar nog ingen roll pga så många vill ha ut henne. Hon beskrivs som mobbare, men kan inte en annan vinkel vara att hon testar gränser och kör hårt mot hårt?

Det är inte underhållning att se folk gå ner sig totalt, det är bara hemskt. Det instämmer jag i.

Men jag kollar inte på det här programmet för att se kramcirklar heller. Den som ger sig in i leken får leken tåla
Exakt.

Helt ointressant. Hon har verkligen ingen personlighet jag gillar, jag hade krockat med henne direkt för att hon är så bitchig. Men för mig får folk gärna snacka skit och skapa drama.
Mobbning inte ok men har hon redan mobbat nån som gått under? Verkar jag missat.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vad har det med signaler att göra? Madeleine BER öppet Victoria att backa från Adde för att hon ser henne som hot.... syftar på nedanstående klippet:
https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/madelenes-bek%C3%A4nnelse-till-victoria-jag-tror-att-jag-har-backat-lite-fr%C3%A5n-dig/13331383
I don't condone the bullying och jag hatar Vic som person MEN jag förstår varför hon agerar på det sättet eftersom Madde som är inte ens tillsammans med AD känner att hon har upphovsrätt till hans kropp och kan bestämma och styra vem han får umgås mer eller mindre med. Tänk dig att du blir såkär i en kille och vill lära känna honom lite bättre sen kommer en random brud som är inte ens tillsammans med honom och begär att du backar från honom för hon blir obekväm, skulle du respektera det?

Vem snackar om Madde här. Hon mobbar alla i hennes väg mot fame. Jag tittar på hela hennes person inte en enda händelse. Om inte du ser det tycker jag verkligen, verkligen synd om dig. Verkligen. Skönt att de flesta har insett det inklusive senast Jockiboy. Hon kommer inte vara välkommen där längre vilket gör mig riktigt glad.
2021-04-02, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
mergim är väl ohotad som an skapa drama sen finns tjackisen och nardos både emelie och julia kan nog skapa rejält med drama om dem bara vill tex julia vet man ju vad hon går för efter förra säsongen
Jo, men dom verkar gilla varann
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Jag har förstått att många är övertygade om att hon är en hemsk människa. Har inte sett förra årets säsong, och mest kollat sporadiskt sen Vicoria kom in i huset. Slog på liven igår innan jag skulle lägga mig och de hade något dramasnack i soffan!!!!! Har aldri sett de i huset denna säsongen.

Min röst idag spelar nog ingen roll pga så många vill ha ut henne. Hon beskrivs som mobbare, men kan inte en annan vinkel vara att hon testar gränser och kör hårt mot hårt?

Det är inte underhållning att se folk gå ner sig totalt, det är bara hemskt. Det instämmer jag i.

Men jag kollar inte på det här programmet för att se kramcirklar heller. Den som ger sig in i leken får leken tåla

all respekt till det du skriver men vi som såg 24/7 förra säsongen vet vilken äcklig mobbare och skitsnackare vicky är hon är en riktig lowlife hon förtjänar inte ens mitt spott (för att citera seth rydell)
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Vi får se vem som vinner immuniteten. Om Adrian vinner hoppas jag på Madde. Allihopa i huset vet att Nardos är tittarnas favorit eftersom Vicky berättade det. Hoppas att antingen Alex eller Emelie ryker. Det är en på söndag och en på måndag.

Även om AD hade velat så är han aaaaalldeles för feg och Nardos har dessutom honom lindad runt sitt lillfinger
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Då borde endast produktionens fusk kunna rädda Vickan.
Dom har fuskat tidigare så skulle inte bli förvånad! alex leder överallt vad jag kan se så det är omöjligt att hon vinner en rättvis omröstning
2021-04-02, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag har nog aldrig sett samtliga plattformar (flashback, insta, fb m fl) så eniga om vem som ska räddas av Alex och Vickan. Själv behövde jag fundera KANSKE 0.3 sekunder innan jag röstade på att rädda Alex..

hände väl senate när anty åkte förra året boooooom sa det sen flög hon bildligt talat ur huset
2021-04-02, 12:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Säga vad man vill men du är en go jävel min vän.
2021-04-02, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Även om AD hade velat så är han aaaaalldeles för feg och Nardos har dessutom honom lindad runt sitt lillfinger
Vi får väl se vem som vinner immuniteten först men hoppas på Adrian.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in