2021-04-02, 12:38
Medlem
bosse.gote48s avatar
Vilken omröstning, pest eller kolera. Men Vickans sätt att skapa drama på är helt klart fegt, enkelt och under bältet. Hon får gärna dra på söndag och hantera sina uttalanden mot Jocke.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Naturligtvis kagay vi tolkar signaler olika,.tyvärr. Men att med kyla mobba andra är för mig oförlåtligt.
Du jämför en kille som inte vet hur man tolkar signaler mot en som vet och vill göra en annan människa illa. Feltänkt kagay, sorry.
Vad har det med signaler att göra? Madeleine BER öppet Victoria att backa från Adde för att hon ser henne som hot.... syftar på nedanstående klippet:
https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/madelenes-bek%C3%A4nnelse-till-victoria-jag-tror-att-jag-har-backat-lite-fr%C3%A5n-dig/13331383
I don't condone the bullying och jag hatar Vic som person MEN jag förstår varför hon agerar på det sättet eftersom Madde som är inte ens tillsammans med AD känner att hon har upphovsrätt till hans kropp och kan bestämma och styra vem han får umgås mer eller mindre med. Tänk dig att du blir såkär i en kille och vill lära känna honom lite bättre sen kommer en random brud som är inte ens tillsammans med honom och begär att du backar från honom för hon blir obekväm, skulle du respektera det?
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag förstår helt och fullt att man skulle vilja ha kvar VVV för drama, för det skapar hon.

MEN jag tycker inte en människa som hon ska få eller fletjänar tv-tid och uppmärksamhet öht. Hon är inte bara "drama", hon får MEDVETET folk att må dåligt, hon manipulerar och behandlar ALLA (förutom de som kan gynna henne) sjukt illa. Det är imo någonting som väger över min egen, och er, underhållning.

Och jag finner ingen underhållning i att skåda en person som VVV. Jag njuter inte av att skåda en person få andra att må skit. Det är en plåga, snarare än underhållning, för mig.

Därför hoppas jag att hon åker. Jag kommer högst troligt sluta kolla om hon stannar, för hon river upp för mycket negativa känslor (alltså PÅ RIKTIGT negativa, inte bara "ogillar den här personens surhet") i mig.

Håller HELT med! Det är skillnad på drama och drama, men vi som kollade förra säsongen vet precis hur hon fungerar. Drama som är underhållande kommer att komma oavsett, men en vill ju inte att någon ska må genuint dåligt pga en annan människa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
finns redan tillräckligt många i huset som kan skapa drama vicky är bara en äcklig simpel mobbare

tänk smart denna gång och bli alex dessutom immun så innebär det att judith kan sitta på månag eller tom nardos
Vilka och om vad?
2021-04-02, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ni som vill ha kvar V för drama 1-2 veckor till är villiga att riskera ha kvar henne säsongen ut. Finns inga garantier för att vi kommer ha möjlighet att rösta ut henne snart igen.
nej precis!" och alex är ju faktuellt inte bra på tävlingar dessutom finns det ingen som skulle rädda honom om man fick ge bort en immunitet! Med det sagt så kommer det inte vara svårt att få ut alex, han kommer nogh hänga löst varje vecka!! det är bara att välja när man vill ha ut honom!
2021-04-02, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag förstår helt och fullt att man skulle vilja ha kvar VVV för drama, för det skapar hon.

MEN jag tycker inte en människa som hon ska få eller fletjänar tv-tid och uppmärksamhet öht. Hon är inte bara "drama", hon får MEDVETET folk att må dåligt, hon manipulerar och behandlar ALLA (förutom de som kan gynna henne) sjukt illa. Det är imo någonting som väger över min egen, och er, underhållning.

Och jag finner ingen underhållning i att skåda en person som VVV. Jag njuter inte av att skåda en person få andra att må skit. Det är en plåga, snarare än underhållning, för mig.

Därför hoppas jag att hon åker. Jag kommer högst troligt sluta kolla om hon stannar, för hon river upp för mycket negativa känslor (alltså PÅ RIKTIGT negativa, inte bara "ogillar den här personens surhet") i mig.

+1 mycket bra skrivet vicky är en mobbare som ska slängas på soptippen på söndag
2021-04-02, 12:40
Medlem
Intressant att se de städa. Mamma verkar städa åt mammas gosse också så inte bara matlådor och tvätt.
2021-04-02, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
finns redan tillräckligt många i huset som kan skapa drama vicky är bara en äcklig simpel mobbare

tänk smart denna gång och bli alex dessutom immun så innebär det att judith kan sitta på månag eller tom nardos

Jag har förstått att många är övertygade om att hon är en hemsk människa. Har inte sett förra årets säsong, och mest kollat sporadiskt sen Vicoria kom in i huset. Slog på liven igår innan jag skulle lägga mig och de hade något dramasnack i soffan!!!!! Har aldri sett de i huset denna säsongen.

Min röst idag spelar nog ingen roll pga så många vill ha ut henne. Hon beskrivs som mobbare, men kan inte en annan vinkel vara att hon testar gränser och kör hårt mot hårt?

Det är inte underhållning att se folk gå ner sig totalt, det är bara hemskt. Det instämmer jag i.

Men jag kollar inte på det här programmet för att se kramcirklar heller. Den som ger sig in i leken får leken tåla
2021-04-02, 12:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
På supportergruppen med 84%
Märkligt att ens det finns 16% som uppmuntrar mobbning.
Hade i min enfald trott att det skulle vara 100% i uppslutning.
2021-04-02, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Han kommer ge den till Nardos
Vi får se vem som vinner immuniteten. Om Adrian vinner hoppas jag på Madde. Allihopa i huset vet att Nardos är tittarnas favorit eftersom Vicky berättade det. Hoppas att antingen Alex eller Emelie ryker. Det är en på söndag och en på måndag.
2021-04-02, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Vilka och om vad?

mergim är väl ohotad som an skapa drama sen finns tjackisen och nardos både emelie och julia kan nog skapa rejält med drama om dem bara vill tex julia vet man ju vad hon går för efter förra säsongen
2021-04-02, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Jag har förstått att många är övertygade om att hon är en hemsk människa. Har inte sett förra årets säsong, och mest kollat sporadiskt sen Vikcoria kom in i huset. Slog på liven igår innan jag skulle lägga mig och de hade något dramasnack i soffan!!!!! Har aldri sett de i huset denna säsongen.

Min röst idag spelar nog ingen roll pga så många vill ha ut henne. Hon beskrivs som mobbare, men kan inte en annan vinkel vara att hon testar gränser och kör hårt mot hårt?

Det är inte underhållning att se folk gå ner sig totalt, det är bara hemskt. Det instämmer jag i.

Men jag kollar inte på det här programmet för att se kramcirklar heller. Den som ger sig in i leken får leken tåla
Testar gränser och kör hårt mot hårt?
De ända personerna hon kör hårt mot är ju de som inte kör hårt tillbaka. Hon är endast på de personen som hon vet inte har tittarstöd eftersom hon kom in så sent och har vetskap om detta!! Hon är på Madde! som är relativt ny och vid tillfället av ankans ankomst inte va gillad på utsidan och jackie som också är den nyaste deltageren typ! Hon rövslickar Nardos och (emmelie?) som är de ända som skulle kunna ge hårt mot hårt! du har fått de om bakfoten! tittar du ens ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in