2021-04-04, 14:23
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Att du inte förstår skämt är ju ingen nyhet direkt, så är föga förvånad över det här svaret.
Visst, när någon synar dig så är det såklart ett "skämt", precis som Emelie skulle säga när någon "missförstår" henne........
2021-04-04, 14:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Grodis försökte ju bara vara snäll, varför har du taggarna utåt hela tiden? Kan det vara så att du ser dig själv lite för mycket i Emelie..?
Det man hatar hos andra, du vet.......

Men min xrlpyt, naturligtvis. Jag ser massvis med sidor i Emelie som jag själv har. Jag har absolut inget emot Emelie. Hon är inte sämre än andra. Jag lade dessutom två av mina fyra röster på Emelie. Men jag tycker om analyser som pekar på sidor jag kanske själv har missat. Det kan gälla vem som helst inne i huset.
Mitt största intresse ligger i att motbevisa mina fördomar för man kan lätt bli blind i sin vardag. Så jag läser gärna andras åsikter och ibland håller jag med. Men inte i allt.
2021-04-04, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
+1

När Emelie frågade henne ”hade du inte velat vara här utan Adrian” så behövde hon betänketid innan hon svarade. Hon behöver åka ut och få hjälp med sitt hets om en kärleksrelation som inte finns
Konstigt med tanke på att hon enligt henne själv ville vara med utan att ens ha sett programmet, men nu hänger det på Adrian?
2021-04-04, 14:25
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Jag tror inte, jag vet. Det jag skriver om Emelie är det hon har visat och saker hon själv har sagt/gjort, dvs motsatsen till "nonsens och rena felaktigheter". Jag lägger fram alla bevis som finns på att hon inte är sig själv, bara det faktum att hon sitter i flera dagar och säger att "tittarna vill följa relationer här inne" och sedan RÅKAR gå och kära ner sig i Dompa när hon passande nog hänger löst säger sig självt, men att du är för blind (eller något annat) för att se det är ditt problem.

Det är uppenbart att du fastnar vid saker och inte kan se det på något annat sätt eller med någon annan infallsvinkel, och även det är ditt problem.
Ja när det gäller att djupanalysera deltagarnas psykiska tillkortakommanden, litar jag på dina ord Moder.

Det hörs att du vet vad du pratar om. 👌
2021-04-04, 14:26
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Har hon sagt att hon genuint gillar Alex och Adrian?
Hon sniglade praktiskt tagit i byxan när Alex kom in, och hånglade upp honom samma kväll i poolen. Sen vaknade hon upp dagen efter och var bara "ew" och har flytt från honom sedan dess.

Ang. Adrian har hon bara sagt att han är snygg, typ? Men dels när de satt ihop under parveckan, och även flera gånger under Farmen-veckan när hon var sur och grinig så sken hon upp som en sol när hon fick spela konservburk med Adrian och han skojade med henne.
2021-04-04, 14:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jag förstod hur du menade. Styrkekram! hjärta hjärta hjärta

som Emelie hade sagt när hon vill vara sarkastisk, hehe
Javisst!
2021-04-04, 14:27
Medlem
Citat:
Visst, när någon synar dig så är det såklart ett "skämt", precis som Emelie skulle säga när någon "missförstår" henne........
"Synar mig". Wow. Ja, jävlar vad du synat mig va. Nu satte du minsann dit mig HÅRT!!!

(Obs jag är sarkastisk nu, så du vet. Du som obvi inte förstår sarkasm (I wonder why?))
2021-04-04, 14:27
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men min xrlpyt, naturligtvis. Jag ser massvis med sidor i Emelie som jag själv har. Jag har absolut inget emot Emelie. Hon är inte sämre än andra. Jag lade dessutom två av mina fyra röster på Emelie. Men jag tycker om analyser som pekar på sidor jag kanske själv har missat. Det kan gälla vem som helst inne i huset.
Mitt största intresse ligger i att motbevisa mina fördomar för man kan lätt bli blind i sin vardag. Så jag läser gärna andras åsikter och ibland håller jag med. Men inte i allt.

+1
2021-04-04, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Många vill se kärlek och romans i en dokusåpa, eller hoppas på triangeldrama och svartsjuka. Kanske Emelie kan få en sådan tittarfråga nästa gång hon sitter löst så kan hon förklara?
Vill dom tävla i att dejta någon fiins det andra dokusåpor. Snuskigt Kalla fötter (grisfötter) borde såpan heta med Emelie isåfall.
Senast redigerad av Ricardos 2021-04-04 kl. 14:34.
Medlem
Citat:
Hon sniglade praktiskt tagit i byxan när Alex kom in, och hånglade upp honom samma kväll i poolen. Sen vaknade hon upp dagen efter och var bara "ew" och har flytt från honom sedan dess.

Ang. Adrian har hon bara sagt att han är snygg, typ? Men dels när de satt ihop under parveckan, och även flera gånger under Farmen-veckan när hon var sur och grinig så sken hon upp som en sol när hon fick spela konservburk med Adrian och han skojade med henne.
Exakt. Thanks for proving my point utan att ens förstå det själv.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Exakt, Emelie säger en del dumma saker som man himlar ögonen åt emellanåt men jag tror faktiskt att Emelie tror på allt hon säger. Jag tror Emelie är en av de mest genuina i huset.

HeligaModer känner inte Emelie. Tråkigt att feminister ska hata kvinnor som visar karaktär.

Jag kommer stötta alla deltagare som får oförtjänt hat av Nardosarmén speciellt om de är populära.

Hehe. Om något så är Emelie lite för ärlig ibland, speciellt på fyllan..
Medlem
Citat:
Jag tror inte, jag vet. Det jag skriver om Emelie är det hon har visat och saker hon själv har sagt/gjort, dvs motsatsen till "nonsens och rena felaktigheter". Jag lägger fram alla bevis som finns på att hon inte är sig själv, bara det faktum att hon sitter i flera dagar och säger att "tittarna vill följa relationer här inne" och sedan RÅKAR gå och kära ner sig i Dompa när hon passande nog hänger löst säger sig självt, men att du är för blind (eller något annat) för att se det är ditt problem.

Det är uppenbart att du fastnar vid saker och inte kan se det på något annat sätt eller med någon annan infallsvinkel, och även det är ditt problem.

Du citerade mitt inlägg med att du ville citera det tre gånger om dagen. Gulligt av dig.

Vi verkar uppenbarligen se samma (bland många andra tror jag). Är så otroligt mätt på henne. Definitivt inte min typ av människa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in