2021-04-02, 12:08
Medlem
Chollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Möter varandra i egen omröstning i appen. En åker på söndag.
Ah okej, någon särskild anledning som man missat?
2021-04-02, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Du har helt missat poängen! Det är en sak att göra det privat, som många om inte alla gör!
Vi pratar om att en person som har visat detta beteende öppet i tv, ett beteende som barn troligen sett..så det handlar om att potentiellt ha dåligt inflytande över barnen!
För mig är minst lika självklart att inte låta någon som har deltagit i reality-tv o fyllehånglat o sagt o gjort sådant som kan ses som äckligt av många som att inte släppa in personer med kriminellt förflutet.

Vill helst inte att mina barn blir våldtagna, så kloster går fetbort dessvärre!

BB är inget barnprogram, så har barnet sett något olämpligt så är det föräldern som failat och inte haft koll på sitt barn.

Dock tycker jag inte att Alex är olämplig som lärare för att han har tittat på porr.
Märkliga krav du har på hur en person ska leva sitt liv för få vara lärare.
2021-04-02, 12:09
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Ja, jag har inte hybris a la VV och tror mina röster kan påverka något, men avvaktar ändå
Förstår dig. Jag tänkte rösta Kattis förra veckan men avvaktade och efter hennes beteende på festen så valde jag att inte rösta alls. Ville inte ge röst till någon av de som hängde löst.
Den här gången finns det inget som kan göra att jag ändrar uppfattningen om att ha en BB20-deltagare kvar framför en BB21-deltagare. Skulle Alex bete sig väldigt illa kommer han ryka ändå framöver.
2021-04-02, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Hahaha du kommer förstå hur vi tänker när hon är kvar. Men rösta på henne du lär bli roligt att se hur folk som röstar på henne nu lackar ut sen.

Hon kommer bli utröstad tyvärr, och då kommer folk klaga på att det inte händer ett dugg där inne.. Jag hade gärna sett henne stanna typ 1 - 2 veckor till, för att hon ska skapa kaos o göra bort sig lite till.
2021-04-02, 12:10
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Du har helt missat poängen! Det är en sak att göra det privat, som många om inte alla gör!
Vi pratar om att en person som har visat detta beteende öppet i tv, ett beteende som barn troligen sett..så det handlar om att potentiellt ha dåligt inflytande över barnen!
För mig är minst lika självklart att inte låta någon som har deltagit i reality-tv o fyllehånglat o sagt o gjort sådant som kan ses som äckligt av många som att inte släppa in personer med kriminellt förflutet.

Vill helst inte att mina barn blir våldtagna, så kloster går fetbort dessvärre!

Fyfan vilken jävla moralpanik du besitter. Sitter du och tittar på tv hela dagarna och klagar högt när du ser naket och svordomar? För baaaaaarn kan ju råka se det!

Antar att du älskar dubbelmoralens väktare Narnia.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Ah okej, någon särskild anledning som man missat?

Vickan hänger ju löst av de tre utmanarna och Alex har de som sitter säkert röstat fram.
Medlem
Riddick_bs avatar
varför får inte alex bli utdelad immunitet? är han auto? isåfall varför?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det saknas hos mig! Men det är åtminstone bra att jag är medveten om det! 😂 Alltid något.

Jag hade tyckt att det var kul att fortsätta bevittna hur Alex projicerar sin kvinnosyn på andra hanar i flocken. När han så småningom röstats ut (den dagen kommer) blir hans musikkarriär svår att rädda.

Victorias hybris måste få ett slut. Jag tycker verkligen att Joakim Lundell borde nyttja sin plattform och be folk rösta kvar Alex. På så vis kan han snabbare få en pratstund med Vickan också.

Engelskan har ett bättre ord "compassion". Det blir mer rättvist. Alla vi gillar drama. Men det finns en gräns. Mobbning är nog det absolut värsta jag vet. Det är otroligt exkluderande mot en enda människa. Där går min gräns.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Hoppas på det också. Emelie har han ju redan räddat. Nardos har tittarnas stöd det har Vicky tyvärr talat om redan. Om han vinner hoppas att han räddar kvar Madde. Emelie har redan fått sina chanser tycker jag.
han gav emilie immunitet förra gången.
2021-04-02, 12:12
Medlem
Alla vi som tror att Adrian svettas över tanken på att behöva välja vem han ska rädda senare idag räcker upp en hand.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Flashback röstar på Alex. Rövpisset VV skall ut!
Kom igen nu, låt oss samlas runt detta!
Absolut. Kan inte med Vican, hon kryper under skinnet på mig och det är inte behagligt.* Tänker också att Alex trots sin udda personlighet och sina brister när det kommer till förmågan att avläsa sociala koder och kommunisera med nån slags finkänslighet ändå är en reko människa. Han ligger långt ner på min lista men jag lägger alla mina röster på att han får stanna den här gången och håller tummarna
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
varför får inte alex bli utdelad immunitet? är han auto? isåfall varför?
Han blev framröstad av de som sitter säkert till att sitta i en duell mot Viktoria. En av de två åker ut på söndag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in