2021-04-02, 12:03
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
1. Victoria är en mobbare
2. Hon har redan haft sin chans förra säsongen, vill inte behöva se henne mer!
3. Hon snackar konstant om sin säsongen och vad dom har gjort som om programmet inte sändes och vi inte såg nåt (ingen bryr sig)
4. Hon har hybris.
5. Hon kommer bli ännu värre om hon får stanna kvar.

Allt som du nämner är ju kul, gör bra tv. Hon väcker känslor hos tittarna. De senaste festerna har varit skittråkiga med lite hångel i poolen eller burkleken. Alex tillför ingenting han ska ut. 💥
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Jag kanske är trögfattad men ni som hatar Nardos. Grattis till er hon kommer åka ut på måndag.
Hon kan ju räddas idag ifall adrian vinner t.ex...
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Exakt. Tycker saknas det hos många i tråden.
Bra där.
Det saknas hos mig! Men det är åtminstone bra att jag är medveten om det! 😂 Alltid något.

Jag hade tyckt att det var kul att fortsätta bevittna hur Alex projicerar sin kvinnosyn på andra hanar i flocken. När han så småningom röstats ut (den dagen kommer) blir hans musikkarriär svår att rädda.

Victorias hybris måste få ett slut. Jag tycker verkligen att Joakim Lundell borde nyttja sin plattform och be folk rösta kvar Alex. På så vis kan han snabbare få en pratstund med Vickan också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Tack! Exakt så tänker jag. Vissa jobb går inte ihop med att ha deltagit i ett reality-program som BB..så jag blev mest chockad när han snackade om frågorna han kommer få från barnen när han är tillbaka på jobbet! Jag antog bara att han hade sagt upp sig! Hur kan en skolledning tillåta att han går tillbaka? Är allmänt fundersam!

Precis! Undrar hur/vad föräldrar, kollegor, elever tänker och känner om hans beteende. Tänker på hur många som ändå tycker illa om honom och hans beteende. Jag hade reagerat väldigt negativt om jag hade haft något med honom att göra irl.
2021-04-02, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Hoppas Adrian vinner dagens tävling, ska bli kul att se vem han räddar, Emelie lr Nardos?
Hoppas på det också. Emelie har han ju redan räddat. Nardos har tittarnas stöd det har Vicky tyvärr talat om redan. Om han vinner hoppas att han räddar kvar Madde. Emelie har redan fått sina chanser tycker jag.
2021-04-02, 12:05
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Om ni vill ha ut Victoria på söndag så välj en stark spelare mot henne. Rädda Alex, annars åker han mot henne
Lägg en röst på Alex så åker Viktoria på söndag.
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Precis! Undrar hur/vad föräldrar, kollegor, elever tänker och känner om hans beteende. Tänker på hur många som ändå tycker illa om honom och hans beteende. Jag hade reagerat väldigt negativt om jag hade haft något med honom att göra irl.
Haha ni får ju fan lägga ner, han är ju inte rektor för skolan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Äntligen någon som tänker lika som jag, jag har inte sett en enda kommentar på Instagram om någon som vill se henne stanna. Hon kommer ju tyvärr att ryka...mot husets mest tråkiga och kränkta kille som då kommer bli immun..Jag fattar inte hur folk tänker..

Hahaha du kommer förstå hur vi tänker när hon är kvar. Men rösta på henne du lär bli roligt att se hur folk som röstar på henne nu lackar ut sen.
2021-04-02, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Han är i huset som privatperson, inte som lärare.

Men hans ageranden och beteende som privatperson påverkar såklart hur han uppfattas som lärare, förutsatt att han går tillbaka till den rollen.
Barn är oerhört lättpåverkade o tar efter beteenden från de vuxna i sin omgivning, anser du att Alex agerande är något barn ska ta efter?
2021-04-02, 12:06
Medlem
Chollens avatar
Alex och victoria autonominerade?
2021-04-02, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Hoppas Adrian vinner dagens tävling, ska bli kul att se vem han räddar, Emelie lr Nardos?
Kan även rädda madde? speciellt efter igår kanske ^^ men nardos är väl närmst till han
emelie lägst på listan skulle jag tro
2021-04-02, 12:08
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Alex och victoria autonominerade?

Möter varandra i egen omröstning i appen. En åker på söndag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in