2021-04-02, 11:58
Medlem
Nu enar vi oss här och slänger ut Victoria
2021-04-02, 11:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ja rädda alex nu för fan victoria r inget drama hon är bara skräp som borde slängas till tippen fortast möjligt
finns redan tillräckligt många i huset som kan skapa drama mergim tjackisen nardos julia kan nog skapa om hon vill
Självklart allan. Har man någon självkänsla så röstar man ut pissröven Vicky.
2021-04-02, 11:59
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Finns inte så mycket att tveka på, båda är idioter, Alex har noll stöd därute, men folk hatar Victoria så hon ryker.

Ja, jag har inte hybris a la VV och tror mina röster kan påverka något, men avvaktar ändå
2021-04-02, 12:00
Medlem
htsolna08s avatar
nardos ger 15.00 att vinna BB

tror det står mellan henne Simon och Tanja.
2021-04-02, 12:00
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha jag vet. Menade mer att hon hoppade runt på ett ben efter att hon "skadade" sig, sprang runt och strippdansade och var arg utan några som helst problem ett par timmar senare och nu helt plötsligt haltar igen. Visst för att man kan glömma bort att man har ont på fyllan, men kontrasten mellan att hoppa runt på ett ben och inte visa något öht är lite för stor.

Ja, det hade väl varit föga förvånande om det spridit sig dit också, med tanke på att hon har det på resten av kroppen.

edit: nej men gud... för elakt? kanske. ångrar jag mig? ja. har inte riktigt vaknat än och min politiska korrekthet har tagit sovmorgon, skyller på det.

Goddag Moder!

Tänkte på dig imorse.
Vaknade av att min katt hade klivit på min mobil, och på nåt konstigt vänster fått igång Podden på Spotify där Ponnes låt "Pissat i poolen" spelades. Jag sov men hörde ändå dom prata i Podden men reagerade inte förrän jag med ett ryck vaknar av att det dånar "Pissat i poolen" dessutom hakade telefonen upp sig när jag försökte stänga av, och jag fick lyssna klart på hela låten medan min katt satt bredvid och såg oerhört stolt ut över sin prestation.

Ja just det, tänkte på dig då direkt med kopplingen till katter.

Herregud, kanske behöver en paus från fb
2021-04-02, 12:01
Medlem
Medlem33s avatar
+1 röst på Victoria för drama i huset
2021-04-02, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
1. Victoria är en mobbare
2. Hon har redan haft sin chans förra säsongen, vill inte behöva se henne mer!
3. Hon snackar konstant om sin säsongen och vad dom har gjort som om programmet inte sändes och vi inte såg nåt (ingen bryr sig)
4. Hon har hybris.
5. Hon kommer bli ännu värre om hon får stanna kvar.
1. Alex är en mobbare (mot Dennis)
2. Hon har redan haft sin chans förra säsongen, vill inte behöva se henne mer! (Alex bjuder på NOLL underhållning, har hellre kvar Victoria som bjuder på spänning och obehag känsla hos deltagarna)
3. Hon snackar konstant om sin säsongen och vad dom har gjort som om programmet inte sändes och vi inte såg nåt (det gör också Mergim & Julia, så det är ingen bra ursäkt att rösta ut någon)
4. Hon har hybris. (Ingen har större hybris än Alex i huset and that's a fact)
5. Hon kommer bli ännu värre om hon får stanna kvar. (Alex kommer bli ännu värre, I can assure you that)
2021-04-02, 12:02
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Tack! Exakt så tänker jag. Vissa jobb går inte ihop med att ha deltagit i ett reality-program som BB..så jag blev mest chockad när han snackade om frågorna han kommer få från barnen när han är tillbaka på jobbet! Jag antog bara att han hade sagt upp sig! Hur kan en skolledning tillåta att han går tillbaka? Är allmänt fundersam!
Kan lova dig att var och varannan förskolefröken eller motsvarande utan krav på utbildning är ännu värre än Alex. Han är ju harmlös, han försöker ragga på tjejer och kollar på porr ibland vem fan bryr sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Tror ni att lärare i allmänhet inte tittar på porr? Varför skulle just lärare avsäga sig all sexuell verksamhet?
Med de åsikterna ni har så rekommenderar jag att ni sätter era barn i kloster.

Du har helt missat poängen! Det är en sak att göra det privat, som många om inte alla gör!
Vi pratar om att en person som har visat detta beteende öppet i tv, ett beteende som barn troligen sett..så det handlar om att potentiellt ha dåligt inflytande över barnen!
För mig är minst lika självklart att inte låta någon som har deltagit i reality-tv o fyllehånglat o sagt o gjort sådant som kan ses som äckligt av många som att inte släppa in personer med kriminellt förflutet.

Vill helst inte att mina barn blir våldtagna, så kloster går fetbort dessvärre!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Flashback. Nu är det på riktigt. Vi måste samla oss. Vickan skall ut. Det kanske inte är just din favorit, kanske vill du ha ut Alex? Alex kan vi ta vilken dag som helst. Vi skall göra en poäng av att Vickan åker på söndag. Hon tror hon har massa hjälp utifrån. Låt oss motbevisa det!

Bring it!
100%%%%%
Alex suger på tävlingar han kommer antagligen hänga löst nästa vecka och vi tar honom då istället! Äckelhoran Viktoria måste ut
Medlem
__Alez__s avatar
Joel och Mergim pratar om inlägget Joel gjorde om att komma ut.
Mergim är kanske i samma sits. Men då han är väldigt tight med sin familj och bor hemma så är han nog rädd att pappan ska reagera på samma sätt som Joels.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
De flesta tänker nog som så att MOBBNING ÄR INTE DRAMA! Mobbning är inte ok!
Ingen vill nog egentligen ha kvar Alex, inte jag heller, men denna gång tar jag ställning emot anknäbbens mobbning och utfrysning av övriga deltagare.
MERGRIM ÄR KVAR OCH HAN KOMMER STARTA DET DRAMA SOM ALLA VILL HA

Vem har hon mobbat? Jag har missat det.. Jag vet att hon är en översittare och en dryg jäkel men det kommer brinna där inne mellan henne och Mergim.. Åker hon kommer Mergim vara helt chill, han kommer inte skapa något drama, han gillar ju deltagarna där inne men han ogillar Victoria.

Ni som röstar ut Victoria nu vill jag aldrig höra något ifrån om att det inte är något drama där inne, då vill ni ju ha lugn och övertrevlig kumbayastämning.

DESSUTOM borde ni som ogillar Victoria och inte vill se henne växa som influnecer låta henne vara kvar där inne för ingen kommer vilja sammankopplas med henne när hon kommer ut, det är bra om hon är kvar, låt henne göra bort sig mer. Ni gör ju henne en tjänst genom att rösta ut henne..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in