2021-04-02, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Äntligen någon som tänker lika som jag, jag har inte sett en enda kommentar på Instagram om någon som vill se henne stanna. Hon kommer ju tyvärr att ryka...mot husets mest tråkiga och kränkta kille som då kommer bli immun..Jag fattar inte hur folk tänker..

De flesta tänker nog som så att MOBBNING ÄR INTE DRAMA! Mobbning är inte ok!
Ingen vill nog egentligen ha kvar Alex, inte jag heller, men denna gång tar jag ställning emot anknäbbens mobbning och utfrysning av övriga deltagare.
MERGRIM ÄR KVAR OCH HAN KOMMER STARTA DET DRAMA SOM ALLA VILL HA
2021-04-02, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jocke lundell lägg snälla ut på din insta att rösta på alex så är du en levande legend

skicka dem till han
2021-04-02, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jocke lundell lägg snälla ut på din insta att rösta på alex så är du en levande legend
Det var ett jävla tjat om det svinet
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Har Madde slutat jaga Adrian och börjat jaga Alex?
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vem röstade du kvar?

Har inte röstat än. Avvaktar tills lördag kväll. Lärde mig en läxa förra veckan när jag röstade på Katti så fort omröstningen kom upp, sen när hon förfasades över en lapdance så ville jag ha ut henne. Ska se vad Vickan gör ikväll och imorrn och kanske rösta kvar henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Vad är det för fel på er här inne? Först hatade ni Therese och sen när hon åkte ut så tyckte dom flesta att huset blev så tråkigt utan henne. Det är exakt samma med Victoria, ”love to hate her” men hon ska vara kvar! Alex kan åka hem till sin ukelele

1. Victoria är en mobbare
2. Hon har redan haft sin chans förra säsongen, vill inte behöva se henne mer!
3. Hon snackar konstant om sin säsongen och vad dom har gjort som om programmet inte sändes och vi inte såg nåt (ingen bryr sig)
4. Hon har hybris.
5. Hon kommer bli ännu värre om hon får stanna kvar.
Medlem
Julia - Emelie

Stephanie Emelie

Dennis Madde

Mergim - Madde

Adrian - Alex

Pedram - Madde

Tanja - Alex

Simon -Judith

Tjackie - Alex

Joel - Alex
Medlem
Paladins avatar
OM Alex får stanna kommer detta sätta griller i huvudet på de andra deltagarna (vilket kan bli roligt). De kommer få bilden av att han är ett hot och populär vilket kommer få dem att agera annorlunda tror jag. Kan bli intressant gruppdynamik utifrån det.
2021-04-02, 11:55
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nej då kallas EMPATI inget annat hon gick för att kolla hur han mådde för han har själv suttit i samma sits som Alex är nu!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Du menar ut med Viktoria?
Hahahah ja
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Nej men de är kompisar och båda var i riskzonen idag, inte konstigt att en pratar då
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Anspelar konstant på sex. Pratar om porr (inatt frågade han alla i turkosa rummet vad de tittar på när de tittar på porr)

Jag fattar att det är BB, men som lärare borde man nog sökt till något annat program. Jag hade iaf inte velat att mina barn skulle haft han som lärare. Så jag förstår hur du menar.

Tack! Exakt så tänker jag. Vissa jobb går inte ihop med att ha deltagit i ett reality-program som BB..så jag blev mest chockad när han snackade om frågorna han kommer få från barnen när han är tillbaka på jobbet! Jag antog bara att han hade sagt upp sig! Hur kan en skolledning tillåta att han går tillbaka? Är allmänt fundersam!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in