2021-04-02, 11:56
Medlem
Om ni vill ha ut Victoria på söndag så välj en stark spelare mot henne. Rädda Alex, annars åker han mot henne
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
OM Alex får stanna kommer detta sätta griller i huvudet på de andra deltagarna (vilket kan bli roligt). De kommer få bilden av att han är ett hot och populär vilket kommer få dem att agera annorlunda tror jag. Kan bli intressant gruppdynamik utifrån det.
Haha ja det vore underbart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Tror ni att lärare i allmänhet inte tittar på porr? Varför skulle just lärare avsäga sig all sexuell verksamhet?
Med de åsikterna ni har så rekommenderar jag att ni sätter era barn i kloster.

Man behöver väl iaf inte visa sig från den sidan på tv tycker jag iaf. Vad de gör privat är deras ensak.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Flashback. Nu är det på riktigt. Vi måste samla oss. Vickan skall ut. Det kanske inte är just din favorit, kanske vill du ha ut Alex? Alex kan vi ta vilken dag som helst. Vi skall göra en poäng av att Vickan åker på söndag. Hon tror hon har massa hjälp utifrån. Låt oss motbevisa det!

Bring it!
+1
Medlem
Röstade kvar den vidriga Vicky. Alex tillför NOLL. Ja hon är hemsk men nu händer det lite i huset iaf och är värt att titta. Vill inte se ett kompisgäng som lägger pussel ihop.
Det blir oavsett Simon, Tanja och Dennis i final.
2021-04-02, 11:57
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej då kallas EMPATI inget annat hon gick för att kolla hur han mådde för han har själv suttit i samma sits som Alex är nu!
I wouldn't know. Min empatiska förmåga är inte vad den i mångas ögon borde vara. 🙃 Dock tycker jag nog att hon börjat styra sina blygdsegel mot hans kust.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Har inte röstat än. Avvaktar tills lördag kväll. Lärde mig en läxa förra veckan när jag röstade på Katti så fort omröstningen kom upp, sen när hon förfasades över en lapdance så ville jag ha ut henne. Ska se vad Vickan gör ikväll och imorrn och kanske rösta kvar henne

Finns inte så mycket att tveka på, båda är idioter, Alex har noll stöd därute, men folk hatar Victoria så hon ryker.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej då kallas EMPATI inget annat hon gick för att kolla hur han mådde för han har själv suttit i samma sits som Alex är nu!

Exakt. Tycker saknas det hos många i tråden.
Bra där.
Medlem
Ja rädda alex nu för fan victoria r inget drama hon är bara skräp som borde slängas till tippen fortast möjligt

finns redan tillräckligt många i huset som kan skapa drama mergim tjackisen nardos julia kan nog skapa om hon vill
2021-04-02, 11:58
Medlem
herpesvårtas avatar
Finns inte en chans i helvete att jag röstar kvar vidriga Vickan, oavsett vilket drama hon tillför i huset. Utan att blinka lägger jag mina röster på Alex.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Man behöver väl iaf inte visa sig från den sidan på tv tycker jag iaf. Vad de gör privat är deras ensak.
Han är i huset som privatperson, inte som lärare.
Bannlyst
Hoppas Adrian vinner dagens tävling, ska bli kul att se vem han räddar, Emelie lr Nardos?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in