2021-04-02, 11:51
Medlem
Vilken drömvecka detta kan bli Victoria åker på söndag och Judith på måndag
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Alex är Zzz men han är lätt och få ut när som. Bättre och ta Vic nu. Kanske den enda chansen vi får.

Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Japp! Vi enar oss och tar ut Vickan!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, ut med Alex. Dock vore det kul att krossa Vickans ego, för Alex kan man få ut när som helst. Det vore även kul om han hann med att jaga fler tjejer eller mansgrisa lite till. Hihi
Du menar ut med Viktoria?
2021-04-02, 11:52
Medlem
ovaxadbanans avatar
Vad är det för fel på er här inne? Först hatade ni Therese och sen när hon åkte ut så tyckte dom flesta att huset blev så tråkigt utan henne. Det är exakt samma med Victoria, ”love to hate her” men hon ska vara kvar! Alex kan åka hem till sin ukelele
Medlem
Vet inte om jag har en annan version av live

Från läggdags i sovrum 2

Pedram och mammas gosse sitter och kastar pingisboll som fjantar och är högljudda när de upplever sig som häftiga när de kan ta bollen. Emelie och dennis driver med varandra och börjar göra likadant med mammas gosse. Victoria sitter bredvid mammas gosse och snackar och flamsar med de ovan nämda. Centrum och dålig respekt som vanligt mammas gosse. Högljudd såg du eller Va sjuk osv

Tidaholmsstolhet ligger med överdragettäcke i sin säng. Mergin kommer in och håller på att lägga sig på stoltheten då han ej ser att hon ligger där under täcket. Inte mer med det.
Madde hoppar upp och ner några gånger för att hämta saker.

Sedan kommer nardos in och osv så inget konstigt och ska ha bort victoria från sin säng.
Tidaholmsstolthet blir då förbannad.

Va inte så skeva.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Jag kanske är trögfattad men ni som hatar Nardos. Grattis till er hon kommer åka ut på måndag.

Hahaha verkligen inte. Madde ryker före isåfall
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Bitterheten att hon inte kan få AD lyser igenom henne som FAAAN men alla ser inte det, Allt hon gör i sina agerande sedan Madde kom in visar det i tal form ALLT!
Naturligtvis. Hon började med sitt skitsnack mot AD och hur poppis han är. En jävla bitterfitta. Hela hennes väsen är avundsjuka. Avskyvärd människa som skall åka hem till pappas källare.
Medlem
Jocke lundell lägg snälla ut på din insta att rösta på alex så är du en levande legend
2021-04-02, 11:53
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Vet inte om jag har en annan version av live

Från läggdags i sovrum 2

Pedram och mammas gosse sitter och kastar pingisboll som fjantar och är högljudda när de upplever sig som häftiga när de kan ta bollen. Emelie och dennis driver med varandra och börjar göra likadant med mammas gosse. Victoria sitter bredvid mammas gosse och snackar och flamsar med de ovan nämda. Centrum och dålig respekt som vanligt mammas gosse. Högljudd såg du eller Va sjuk osv

Tidaholmsstolhet ligger med överdragettäcke i sin säng. Mergin kommer in och håller på att lägga sig på stoltheten då han ej ser att hon ligger där under täcket. Inte mer med det.
Madde hoppar upp och ner några gånger för att hämta saker.

Sedan kommer nardos in och osv så inget konstigt och ska ha bort victoria från sin säng.
Tidaholmsstolthet blir då förbannad.

Va inte så skeva.
Tidaholm var inte Madde från Falköping eller har jag missuppfattat ngt nu igen
Medlem
Jag vill ha ut Vickan , judit och sedan Joel är less på dem
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Anspelar konstant på sex. Pratar om porr (inatt frågade han alla i turkosa rummet vad de tittar på när de tittar på porr)

Jag fattar att det är BB, men som lärare borde man nog sökt till något annat program. Jag hade iaf inte velat att mina barn skulle haft han som lärare. Så jag förstår hur du menar.
Tror ni att lärare i allmänhet inte tittar på porr? Varför skulle just lärare avsäga sig all sexuell verksamhet?
Med de åsikterna ni har så rekommenderar jag att ni sätter era barn i kloster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in