Citat:
Ursprungligen postat av
popofff
Kan inte strypsex som har gått fel vara en teori?
Utifrån det som framkommit verkar hon ha varit hos honom av fri vilja, han beskrivs som en vän till henne. Kan vara kk?
För något år sen läste jag en artikel från ett annat land där en tjej kvävdes under en BJ och avled. Tragiskt men inte omöjligt, och mördare var killen knappast då det inte var med avsikt.
Killen i det här fallet har ju erkänt att han bragt henne livet men att det inte var meningen
Nja, han kontaktar henne på något sätt och lockar över henne till säg. Kan vara alkohol eller cigg eller något. När hon kommer dit är han redan full, han vill att hon ska stanna längre. Men hon är bara där för att antingen hämta alkohol eller cigg och sen dra, hon gillar antagligen inte när han är så här berusad.
Han pallar inte att få nobben och att hon ska gå direkt, så han han greppar det som ligger närmast till hands (mordvapnet) Så han drar antingen till henne i huvudet med de eller knivhugger henne så illa så hon dör.
Han får panik givetvis, släpar henne till ladan och låser. Senare dyker väl hennes vänner upp på gården om jag inte missminner mig, han vilseleder dom till olika platser. Sen kommer dom tillbaka igen efter några timmar. Och söker i genom hans gård. Men får inte gå in i ladan. Dom åker igen, han känner att det där var nära ögat. Så han flyttar kroppen och gräver ner den. Sen åker han hem och sover. Han kommer få livstid och det är bra att han erkänt så snabbt.