2021-04-01, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Vad fan då, det har runnit mycket blod under broarna här i tråden. Ingen avstängd ännu vad jag vet...
Men var är Larsson?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jag tänker precis tvärtom, varför skulle han vilja föreslå träning tillsammans när han inte vill umgås med henne? (det är känslan jag får iaf, att han är så ointresserad som det går att bli av henne)

Man brukar ju säga att opposites attract och jag tror det ligger väldigt mkt i det, och de där två känns väldigt lika, lugna och "tråkiga", lite småstela osv. De är alldeles för lika för att det ska klicka mellan dem. Men det är bara mina tankar kring situationen, jag kan ha fel, jag är den första att erkänna om jag har fel men skulle bli vääääldigt förvånad om det skulle bli någonting mellan dem, och det gäller både i och utanför huset.

Nja, nej, jag tror inte heller de passar ihop som par. Jag tror att Madde har målat upp en idealiserad bild av Adrian, och att det är den hon har blivit kär i, eller fått känslor för åtminstone. Det är enda rimliga förklaringen när det gäller någon hon träffade första gången för tre veckor sedan. Ju mer de håller ett avstånd, pga "murar" och allt sånt töntigt, så kan hon upprätthålla den här idealbilden, det behöver aldrig bli något verkligt, inte ens litegrann. Hon går där i sin kärleksbubbla och dagdrömmer, och sen gråter hon för att Adrian aldrig bekräftar hennes bubbelversion av honom.

Sen vet man aldrig, om de kan börja umgås på ett normalt sätt, kanske hitta gemensamma intressen på riktigt, börja prata och utbyta livserfarenheter.. då kan ju vad som helst hända. Men det absolut värsta är ju om Madde går och crushar på Adde och därför håller sig undan, känner sig hämmad, rentav svartsjuk, samtidigt som Adrian anar att Madde känner något och håller avståndet av den anledningen. Då kan de ju gå i 50 dagar till, eller så länge båda är kvar, utan att något ändras..
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Rostat vitt bröd med ost och vaniljglass på som smälter med en jävla massa rödlök på toppen. Dunder. Kreativiteten med nattmat ökar markant när munchen drar igång. Tyvärr minskar förståndet dessvärre, och det är lätt hänt med misstag. Som att värma pannkakor i en plast-matlåda i ugnen och glömma den där medan man sitter och garvar åt någon pissdålig film tills man känner lukten av bränd plast

För mer onödig info så fick jag spendera kvällen med att skrapa bort bränd plast ur ugnen i 2 timmar med en osthyvel.
Chokladsås på getost är det roligaste jag testat. Vi åt, skrattade, spydde och åt mer. Tonåren var kul.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
o nu tycker jag faktiskt att Dennis är lite väl dryg

Han kan framstå som dryg, men det är bara för att han är "a man on a mission" just nu (målet: Emelie)
2021-04-02, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Rostat vitt bröd med ost och vaniljglass på som smälter med en jävla massa rödlök på toppen. Dunder. Kreativiteten med nattmat ökar markant när munchen drar igång. Tyvärr minskar förståndet dessvärre, och det är lätt hänt med misstag. Som att värma pannkakor i en plast-matlåda i ugnen och glömma den där medan man sitter och garvar åt någon pissdålig film tills man känner lukten av bränd plast

För mer onödig info så fick jag spendera kvällen med att skrapa bort bränd plast ur ugnen i 2 timmar med en osthyvel.
Därför tar jag ladd istället. Man blir pigg och klar. Hade jag rökt på hade jag brunnit inne för länge sedan.

Helvete vad Madde stirrar på Adrian. Hon måste fan lugna med sig nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
äntlgien något vi kan vara överrens om min fucking broder

Exakt, det är inte svårt att se igenom Empan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
o nu tycker jag faktiskt att Dennis är lite väl dryg

Sveper en macka på 8sek = kung
Medlem
Maddes nacke. Tatuering eller födelsemärke?
2021-04-02, 00:01
Medlem
AD smart han väntar med duschen hahaha 😝
Medlem
basiss avatar
Michelingubben verkar ha svält upp på den ena och det andra stället sen han kom in, explosionsrisk snart?
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Men var är Larsson?

Det finns starka misstankar att användaren bytt nick name. Annars kan det ju också vara nån i huset
Medlem
DjPuttes avatar
Olga är i duschen
Olga är i duschen
Undrar vad Olgas kille säger nu då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in