2021-04-01, 23:47
Medlem
Emelie ser ut som en yngre version av Mia Skäringer
Medlem
Det är så jävla pinsamt att se en 30 årig man sitta med en jävla mössa i jacuzzin. Helt sjukt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Dompa räddar AD med sina ben som barriär mot Madde
Skönt att han byggt en mur!
Medlem
Dompa har greppet om henne (syftar inte bara på greppet Pedram/Tanja demonstrerade i samma pool tidigare). Emelie följer "regler", tar ibland avstånd men kan ändå inte hålla sig borta.

Det är troligtvis vad Pedram tänkte sig när han försökte med Tess, men i det här fallet besvaras det.

Dennis snackar i nuggen, Emelie har kommit närmare.
2021-04-01, 23:48
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xonk666
Mandrill? jag tycker mest hon liknar en Gibbonapa, iaf lika skrikandes......

Både mandriller och gibbons är både vackrare, trevligare och smartare än flugäterskan. Jag ber min primatkusiner så mycket om ursäkt att jag jämfört dem med detta avskräde.

MVH/Gnomegirl.
2021-04-01, 23:48
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Bara när man kallar andra för fittor och horor. Tror jag. 🤷‍♀️ Jag skulle väl aldrig skriva så till någon.

Vänta va? Vad händer?
2021-04-01, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Adrian känner för Madde exakt som han gjorde för Therese, ingeting och han vill bli av med henne helst igår!

Den enda skillnaden är att Therese ändå ville prata om andra saker för att lära känna honom
Alltså dina spekulationer makes no sense. Therese har redan bekräftat på sin live på instagram och discord att hon inte hade något intresse för Adrian. Du vill så gärna att det ska bli Adrian och Emelie att det är sjukt. Släpp det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tycker ändå det var bra att Madde fick till ett snack med Adrian till slut, även om det var på fyllan och de inte riktigt connectade. Det är lite mycket begärt att bara för att Adrian INTE hånglade upp henne direkt så ska hon släppa allt. Jag ser det mer som ett första steg till att normalisera relationen dem emellan, så att de kan umgås på ett mer avslappnat sätt utan att tänka två eller fem eller åtta steg längre, få panik och i stället bygga murar och fly undan och gråta i ett hörn.

Jag satt och hoppades att Adrian skulle föreslå att de kunde träna tillsammans i gymmet då och då, som en slags egentid, och förhoppningsvis utan att Vickan och 900 andra cirkulerar runt Adrian och rycker honom i snoppen. Bara föreslå någonting icke-förpliktigande som gör att de kan umgås på ett sätt så att Madde inte känner sig utesluten och att hon vill backa. Eller åtminstone en uppmuntran till Madde att hon gärna får komma fram och kramas när hon vill, och att hon absolut inte ska känna sig exkluderad varje gång Adrian är omgiven av andra..

okej nu blev det lite salongs-rant över det här, men de som fattar de fattar

jag tänker precis tvärtom, varför skulle han vilja föreslå träning tillsammans när han inte vill umgås med henne? (det är känslan jag får iaf, att han är så ointresserad som det går att bli av henne)

Man brukar ju säga att opposites attract och jag tror det ligger väldigt mkt i det, och de där två känns väldigt lika, lugna och "tråkiga", lite småstela osv. De är alldeles för lika för att det ska klicka mellan dem. Men det är bara mina tankar kring situationen, jag kan ha fel, jag är den första att erkänna om jag har fel men skulle bli vääääldigt förvånad om det skulle bli någonting mellan dem, och det gäller både i och utanför huset.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Bara när man kallar andra för fittor och horor. Tror jag. 🤷‍♀️ Jag skulle väl aldrig skriva så till någon.

Vad fan då, det har runnit mycket blod under broarna här i tråden. Ingen avstängd ännu vad jag vet...
Medlem
basiss avatar
Joels pyjamas måste snart brännas på bål, han har ju den på nästan 24/7 🥵
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Skönt att han byggt en mur!

Så fort han tog bort benen flyttade Madde närmre.. suprise!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vänta va? Vad händer?
Ingenting! Jag sa bara att jag fick några varningar förra fredagen när jag var ärlig till några här i tråden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in