2021-04-01, 23:56
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Om jag skötte BB skulle jag helt klart anordna lavemangtävling i köket. Den som sprutar längst blir immun.

MVH/Gnomegirl.

Du har många bra förslag. Hade jag varit chef över produktionen så hade jag anställt dig.
Medlem
Citat:
Om jag skötte BB skulle jag helt klart anordna lavemangtävling i köket. Den som sprutar längst blir immun.

MVH/Gnomegirl.
Lär ju inte bli mindre ofräscht i köket än vad det redan är.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Hihi. Då har du inte sett mina nattmackor när jag varit stenad och haft munchies.
Vad sägs om kall kokt blomkål, hackad vitlök, kall stekt bacon och marmelad på hårdbröd. Smarrigt som fan för stunden, men halsbrännan under natten var ingen lek.

MVH/Gnomegirl.

Rostat vitt bröd med ost och vaniljglass på som smälter med en jävla massa rödlök på toppen. Dunder. Kreativiteten med nattmat ökar markant när munchen drar igång. Tyvärr minskar förståndet dessvärre, och det är lätt hänt med misstag. Som att värma pannkakor i en plast-matlåda i ugnen och glömma den där medan man sitter och garvar åt någon pissdålig film tills man känner lukten av bränd plast

För mer onödig info så fick jag spendera kvällen med att skrapa bort bränd plast ur ugnen i 2 timmar med en osthyvel.
2021-04-01, 23:57
Medlem
Vart är Alex? Hittar honom inte i någon kamera. Kan det vara så att han är rosenrasande på DOMPAlöv
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Hon samlar troféer den flickan.

Spot on!
Sen får hon dem sugna på mer, för att då vända på en femöring och spela oförstående. Rackarns mansslukerska!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Men se där... vad lika man kan tycka. Ursäkta att jag upprepar det, är ny här
Nej, för i helvete! Det är lugnt! Det är ju rätt uppenbart att hon är släkt med dem.

Fy fan. Minns ni 2011? https://m.youtube.com/watch?v=5O7vYDFhHgc
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nä, hon är nog sinnessjuk trots allt? ☹
Psyko! Hade jag varit Adrian hade jag tagit första nödutgång ut!
Medlem
Dennis är lagom tydlig. Biceps. Bänkpress. Mätbar manlighet. Adrian är en perfekt wingman (utmaningen han nämnde kort efter att Dompa äntrat huset).

Emelie stirrar.
Medlem
o nu tycker jag faktiskt att Dennis är lite väl dryg
2021-04-01, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
En tjej som Madde vill man inte ha efter sig. Besatt efter två veckor. Vad fan händer då efter två månader

Förlåt att jag lägger mig i. Men 2V i huset, där du bor ihop med någon 24/7 måste ju kännas som en evighet. Du kan inte anta att 2 veckor i huset är samma som i det verkliga livet
2021-04-01, 23:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Alltså dina spekulationer makes no sense. Therese har redan bekräftat på sin live på instagram och discord att hon inte hade något intresse för Adrian. Du vill så gärna att det ska bli Adrian och Emelie att det är sjukt. Släpp det.
Ibland säger handling mer än ord robcore
2021-04-01, 23:59
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Rostat vitt bröd med ost och vaniljglass på som smälter med en jävla massa rödlök på toppen. Dunder. Kreativiteten med nattmat ökar markant när munchen drar igång. Tyvärr minskar förståndet dessvärre, och det är lätt hänt med misstag. Som att värma pannkakor i en plast-matlåda i ugnen och glömma den där medan man sitter och garvar åt någon pissdålig film tills man känner lukten av bränd plast

För mer onödig info så fick jag spendera kvällen med att skrapa bort bränd plast ur ugnen i 2 timmar med en osthyvel.

För helvete, Demono!
Missade du hemkunskapen i skolan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in