2021-04-01, 23:07
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxsnillet
Typiskt äckel män. ”jag har makt, jag kommer ur detta”. Påminner mig om ett fall i mexico som avgudade en viss ”gud” som man skulle offra djur och människor till. Killen trodde på riktigt att han inte skulle åka fast trots att han stod på gården och pekade ut varje grav där dom hade begravt människor, bara för att denna ”gud” beskyddade han.. låter lite som denna kille.. suck..
Ta reda på fakta om fallet innan du dömer personer efter kön.
Citera
2021-04-01, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil

Men snälla, följt detta från start. Ta reda på fakta om det jag skriver innan du svarar.

Puss och kram
Citera
2021-04-01, 23:16
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Framförallt är det väl Stoppa Pressarna som luskat fram det mesta? De journalister du hänvisar till har ju inte sagt många ord om EA:s historia. Om ens något. Eller?
Menar du att Lambertz ljög på presskonferensen eller vad?

Citat:
Jo, du borde kanske följa din egen uppmaning och läsa inlägg ordentligt och kolla länkar i stället för att gissa.
Senast redigerad av Sandkaka 2021-04-01 kl. 23:19.
Citera
2021-04-01, 23:17
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:
Typiskt äckel män. ”jag har makt, jag kommer ur detta”. Påminner mig om ett fall i mexico som avgudade en viss ”gud” som man skulle offra djur och människor till. Killen trodde på riktigt att han inte skulle åka fast trots att han stod på gården och pekade ut varje grav där dom hade begravt människor, bara för att denna ”gud” beskyddade han.. låter lite som denna kille.. suck..

Vad vill du säga? Att Gud är en äckelman med makt?
Citera
2021-04-01, 23:38
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Framförallt är det väl Stoppa Pressarna som luskat fram det mesta? De journalister du hänvisar till har ju inte sagt många ord om EA:s historia. Om ens något. Eller?
Att de påstår att porrfilmen är det primära beviset som fick åklagarmyndigheten att fria Lambertz, kan man lugnt räkna med som en fet lögn.
Därför så ska man inte använda Stoppa Pressarna som en säker källa, tills någon mer än deras "källa" bekräftar saken.
Tilläggas kan att Stoppa Pressarna lovar källskydd fast de vägrar ha en ansvarig utgivare, vilket är ett krav för att garantera ett källskydd.
Citera
2021-04-01, 23:46
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandkaka

Jo, du borde kanske följa din egen uppmaning och läsa inlägg ordentligt och kolla länkar i stället för att gissa.

Vi vet ju faktiskt inte hur rapport-Ola fått sin information. Det vore väl lite märkligt om han följt EA på djupet sen tidigare? EA är en random psykbrud. En nobody.

Så varför skulle Ola ha koll på henne?

Antagligen har Ola fått sin information från Stoppa Pressarna (som fått den härifrån) eller direkt från källan, Flashback.

Du borde kanske följa din egen uppmaning och besvara sakliga frågor? Det är en hel del nu, inte bara från mig, som du valt att ignonera.

Det är lite udda att du bara väljer att diskutera GL samt positiva eller förmildande omständigheter åt EA's håll.
Senast redigerad av Vaxad 2021-04-01 kl. 23:50.
Citera
2021-04-01, 23:47
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandkaka

Vad var det journalisterna på presskonferensen avslöjade om EA menar du?
Citera
2021-04-01, 23:48
Avslutad
Är detta den mest kommenterade Flashback-tråden någonsin? Lambertz är friad från misstanken om våldtäkt men kommentarerna flödar oavbrutet
Citera
2021-04-01, 23:49
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Att de påstår att porrfilmen är det primära beviset som fick åklagarmyndigheten att fria Lambertz, kan man lugnt räkna med som en fet lögn.
Därför så ska man inte använda Stoppa Pressarna som en säker källa, tills någon mer än deras "källa" bekräftar saken.
Tilläggas kan att Stoppa Pressarna lovar källskydd fast de vägrar ha en ansvarig utgivare, vilket är ett krav för att garantera ett källskydd.
Jag menar inte att allt de skrivit är sant, men av det vi vet om EA har väl det mesta kommit från Stoppa Pressarna?
Citera
2021-04-01, 23:51
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Är detta den mest kommenterade Flashback-tråden någonsin? Lambertz är friad från misstanken om våldtäkt men kommentarerna flödar oavbrutet
...eftersom han utanför Flashback är stämplad som våldtäktsman.
Citera
2021-04-01, 23:58
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Men snälla, följt detta från start. Ta reda på fakta om det jag skriver innan du svarar.

Puss och kram
Hur ska jag kunna veta att du följt detta från start när det du skriver är en slutsats som bara en oinsatt borde kunna dra.

Jag ger dig ingen puss och kram tillbaka, inget personligt, jag vill bara inte sitta häktad.
Citera
2021-04-01, 23:58
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nu skall jag inte svära på det. Men jag tror det omnämns i ett domstolsprotokoll.

Japp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in