Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Jag har uttryckt väldigt starka åsikter i frågan, eller har du sovit hela tiden??

En av dessa åsikter är att Raffensperger är en patetisk losersom står med brallorna nere. Har någont brott begåtts på Republikanernas sida så är det av honom för att han medverkat i att tillåta valfusket att ros i land! HAN har brutit lagar och skulle inte alls bli förvånad ifall han åtalades.
Trump kommer INTE att fällas för något av det du påstår av den simpla anledningen att han inte är skyldig till något av dem. Inte ens din Demokrat-styrda senat lyckades få honom fälld för Riksrätt för bövlen!

Men du har inte kommenterat den konkreta händelsen när Trump ber Raffensperger hitta 11 780 röster åt honom. Var det rätt eller fel?
Om du föreställer dig att Biden ber en partivän hitta röster åt honom, så han skulle vinna valet i delstaten, vad skulle du säga då?
Jag tror att du tycker att det är rätt när Trump gör det, men fel när Biden gör det. Visst är det så?
Det är ditt dilemma. Du värderar inte utifrån fakta utan utifrån person. Jag tycker att du borde erkänna det.
Jag tycker att det är fel att tänka så här.
Republikanerna i Senaten stödde Trump, samtidigt som flera av dem sa att han var ansvarig för attacken på CH. Så även där har du ställningstagande utifrån person istället för utifrån fakta.