2021-04-01, 21:29
Medlem
Mouchinos avatar
Alex: - Jag tycker ändå jag stått för allt jag har sagt!
2021-04-01, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Har de två också pratat om det? När hur vad?
"Nardos du kommer någon dag hitta en kille som gillar dig för den du är" ger henne stelaste "vänskaplig" kram och går ut därifrån och sätter sig bredvid Vicky.
2021-04-01, 21:30
Medlem
Kan inte någon bara hångla upp Madde så att hon kommer ner på jorden igen.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Skrattade lite för mig själv när hon sa något om att en kille måste ha en HUMMER. Fattade efter ett par sekunder att det betyder huuumoeeeeer på hennes språk.

Gråtfest från Madde igen. Är det femte dagen i rad som hon gråter över Adrian?

Madde har gjort sitt, hon bruksr vara sp söt men när hon gråter är hon ju rena ödlan. Ut med Madde!!!
Medlem
Hon är så jävla svartsjuk på Victoria och AD. Men hon kan ju inte öppna käften och säga något åt han! 33 år. Gud förbannat
Medlem
Big psykos brother
Medlem
Vill ha en Tanja som peppar mig varje gång jag är down (vilket är ungefär 15 gånger per dag)

"Maddäää kölla på majj ett öögonbleckk... du öörker vesst"
2021-04-01, 21:31
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Eller hur är Adrian bög?

I min värld, absolut
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahah du är undantaget som bekräftar regeln, hjärtat

tack för tipset, dock
kanske ska testa det eftersom ingenting annat funkar för mig med män
Du är fan min älskling. Du förstår mig! ❤

Och helt seriöst så är det lättare att vara socialt udda som tjej. Man bara visar vad man vill ha och skippar raggande/flirtande/spel. Man bara tutar på och kör. Jag vill faktiskt rekommendera det, för det har ju bevisligen fungerat. 😂 Men ibland frågar jag min man "hur fan lyckades jag bli av med oskulden, egentligen?" för när den dagen kom var jag blott 14 år gammal och förolämpade killens kuk strax innan penetrering. Jag mår ju inte bra. 😂
Medlem
Tänk på när hon tittar tillbaka på sin tid i huset...
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag är med dig i sak, MEN såhär tänker jag också:

Typ det absolut värsta du kan vara som kvinna är "för på". Det har målats upp som den värsta egenskap en kvinna kan besitta. Vi har blivit matade med alla historier om "crazy stalker exes/girlfriends" i hela våra liv, att det har blivit någonting många kvinnor (även jag) försöker undvika TILL VARJE PRIS. För det är det fulaste och jobbigaste en kvinna kan vara och göra.

Så jag förstår verkligen Madde till 10000000%, att hon inte tar det steget. Hon är väldigt osäker i sig själv som det är, och hon har uttryckt själv att hon är rädd att vara för på. Att vara den som tar initiativ är att bekräfta att hon gör det absolut värsta brott en kvinna kan göra i relation till en man - nämligen att vara för på.

Hon har givetvis ett ansvar, likväl som Adrian har ett ansvar att sätta ner foten, MEN jag har ändå mer förståelse för Madde än för Adrian. Adrian har ingenting (om man bortser från miljonen) att förlora, men Madde sätter liksom hela sin värdighet och sin bild av vilken typ av kvinna hon är på spel.

Det är 2021 nu, inte Medeltiden. Idag får en kvinna visa sig intresserad om hon är intresserad, men ni är så jävla bekväma med att slippa ragga så ni stannar hellre kvar på Medeltiden.

Adrian förtjänar inte Madde.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Precis! Det blev ett ultra-rimjob för Alex. "Brun runt munnen, segern vunnen", tänker han. Men han ska UT!
Japp med vattenskallen före

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in