2021-04-01, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vad är du för en då? Du sitter och kollar på showen. Julia är så mycket mer kvinna än vad du är, lilla pissluder.

Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Hejsan hoppsan. Att man kan vara så fördomsfull samtidigt som man följer bb samt diskuterar det på Flashback. Tror inte du är mindre trashig än Julia.

Hahaha puss på er!
Så snacka skit får man men inte om er lilla Julia?
Nu är jag inte med i BB o denna tråd handlar inte om mig eller er..utan om bl.a Julia o jag får tänka o tycka vad jag vill! Glad påsk!
2021-04-01, 21:17
Medlem
xrlpyts avatar
The Fun Police slog till igen, någon diskussion blev väl för intressant..
2021-04-01, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Känner sig Madde träffad av det Tanja säger? Hon såg plötsligt så ledsen ut igen

vad var det Tanja sa?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
https://www.instagram.com/p/CNIlTMCnQ_2/?igshid=1qw3juboglyv3

Ponne ska vara med i PH

[SPOILERÄr detta ett aprilskämt?[/spoiler]
Givetvis. Ett dåligt sådant. Ha-ha, fan vad kul, Ponne. Så galna upptåg! Idiot.
Medlem
Tror ni BB avbryter ibland bara för att säga till dem att dem är tråkiga? Haha
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Kärleksråd från Emelie är komik!

På hennea underbara dialekt 🤮🤮
2021-04-01, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Kärleksråd från Emelie är komik!

Tänkte samma. Jag tror hon är helt tvärtom än det hon just beskrev...hon är nog den som flippar och tappar det om hennes pojkvän ska iväg på annat.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vet inte om du, om någon, besitter rätten att berätta att ingen bryr sig om någon annan

ingen har obvi brytt sig om dig sedan du föddes och det av uppenbara anledningar

HAHAHAHA. mycket sant!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
https://www.instagram.com/p/CNIlTMCnQ_2/?igshid=1qw3juboglyv3

Ponne ska vara med i PH

[SPOILERÄr detta ett aprilskämt?[/spoiler]
Jag kan berätta att bilden är photoshoppad. Ponne är irrelevant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Håller med dig i allt, även det jag har markerat.
Det är Adrian som måste vara tydlig.

Men jag anser att det är Madde som måste ställa honom mot väggen eftersom det är hon som ältar detta dag ut och dag in. Prata med honom enskilt och hon måste vara tydlig. "jag är kär i dig och tycker att du ibland ger mig signaler att du har intresse för att vara mer än vän här i huset med mig. Känner du något för mig som mer än vän? och om JA, är det något du vill att vi försöker med här i huset? Jag mår dåligt av att inte veta och behöver för min egen skull få raka och tydliga svar nu".

Han måste vara tydlig för att lösa situationen. Men för att han ska vara tydlig behöver HON, som mår dåligt över situationen, ställa honom mot väggen, enskilt och med tydliga frågor.

Byter ämne:
Nåja, händer det något annat i huset, eller är det dags att stänga av tv4 och cmore och kolla nåt annat nu?
Jag är med dig i sak, MEN såhär tänker jag också:

Typ det absolut värsta du kan vara som kvinna är "för på". Det har målats upp som den värsta egenskap en kvinna kan besitta. Vi har blivit matade med alla historier om "crazy stalker exes/girlfriends" i hela våra liv, att det har blivit någonting många kvinnor (även jag) försöker undvika TILL VARJE PRIS. För det är det fulaste och jobbigaste en kvinna kan vara och göra.

Så jag förstår verkligen Madde till 10000000%, att hon inte tar det steget. Hon är väldigt osäker i sig själv som det är, och hon har uttryckt själv att hon är rädd att vara för på. Att vara den som tar initiativ är att bekräfta att hon gör det absolut värsta brott en kvinna kan göra i relation till en man - nämligen att vara för på.

Hon har givetvis ett ansvar, likväl som Adrian har ett ansvar att sätta ner foten, MEN jag har ändå mer förståelse för Madde än för Adrian. Adrian har ingenting (om man bortser från miljonen) att förlora, men Madde sätter liksom hela sin värdighet och sin bild av vilken typ av kvinna hon är på spel.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
På hennea underbara dialekt 🤮🤮
HANN SKAU GEÖRA SAUKÖR FEÖR DAJ
2021-04-01, 21:20
Medlem
1754s avatar
Denna ständiga jävla censur är ännu ett bevis på att produktionen fullständigt skiter i tittarna eftersom dom vet att tittarna fullständigt hatar denna jävla censur.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in