2021-04-01, 21:25
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hur lång tid tog det för Madde innan hon började prata om Adrian igen, någon som har koll?
Nån borde ju sitta med en Adrian-counter.
2021-04-01, 21:26
Medlem
åk hem madde för helvete
Medlem
Mouchinos avatar
Madde bör lämna snart!
Medlem
Varför grinar Madde för 100:de gången över Adrian? Släpp och gå vidare, acceptera att du inte kan få vem du vill!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hur lång tid tog det för Madde innan hon började prata om Adrian igen, någon som har koll?
Det var väl mer att hon slutade prata om Adrian i någon timme, men är hon tillbaka på ämnet.
Medlem
Mouchinos avatar
Prata Med Adrian Eller Lämna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Äh, jag kan fan inte relatera. När jag är intresserad lägger jag min hand mot killens skrev. Det fungerade med min nuvarande och vi har varit gifta i 10 år, trots att jag inser hur absurt det är. Sociala regler? Please inform me, liksom. 😂
Hahahah du är undantaget som bekräftar regeln, hjärtat

tack för tipset, dock
kanske ska testa det eftersom ingenting annat funkar för mig med män
2021-04-01, 21:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag är med dig i sak, MEN såhär tänker jag också:

Typ det absolut värsta du kan vara som kvinna är "för på". Det har målats upp som den värsta egenskap en kvinna kan besitta. Vi har blivit matade med alla historier om "crazy stalker exes/girlfriends" i hela våra liv, att det har blivit någonting många kvinnor (även jag) försöker undvika TILL VARJE PRIS. För det är det fulaste och jobbigaste en kvinna kan vara och göra.

Så jag förstår verkligen Madde till 10000000%, att hon inte tar det steget. Hon är väldigt osäker i sig själv som det är, och hon har uttryckt själv att hon är rädd att vara för på. Att vara den som tar initiativ är att bekräfta att hon gör det absolut värsta brott en kvinna kan göra i relation till en man - nämligen att vara för på.

Hon har givetvis ett ansvar, likväl som Adrian har ett ansvar att sätta ner foten, MEN jag har ändå mer förståelse för Madde än för Adrian. Adrian har ingenting (om man bortser från miljonen) att förlora, men Madde sätter liksom hela sin värdighet och sin bild av vilken typ av kvinna hon är på spel.

Finfint. Håller med.
Jag tror dock att hon inte behöver oroa sig. Jag har sympati för henne utav den enkla anledningen att jag också har varit kär och man blir bäng i huvudet. Så jag känner igen hennes grej. Jag hade dock bättre vänner i mitt fall som sa åt mig att ta tag i det direkt. Bära eller brista på ett schysst sätt förstås. Vi är alla både vinnare och förlorare i vissa lägen i vårt liv. Men spara inte på krutet. Och jag önskar hon hade bättre vänner där inne än Joel eller Nardos. Man säger inte " vänta till Söndag". Det är inte att hjälpa. Kasta ut den jävla Joel direkt och lyssna inte på honom eller helst någon annan.
Senast redigerad av kermith 2021-04-01 kl. 21:29.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Alex insåg att han var tvungen att slicka röv för att Dennis är nya packledaren.
Precis! Det blev ett ultra-rimjob för Alex. "Brun runt munnen, segern vunnen", tänker han. Men han ska UT!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
AD och Nardos konversation basically bekräftade att han inte har känslor för henne på det sättet utan ser henne som en nära vän.

Har de två också pratat om det? När hur vad?
Medlem
uardozs avatar
Emelie är den vännen vi alla haft som försöker stötta en men säger heeelt fel saker och mest pratar om sig själv, som man helst vill ska hålla käften
Medlem
Madde Gå Hem Hjärat! Du Mår Inget Bra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in